#


یک بحث مهم راجع به تربیت فرزندان

یک بحث مهم راجع به تربیت فرزندان
10 جولای 2017 2 نظر 1092 بازدید

یک بحث مهم راجع به تربیت فرزندان

No votes yet.
Please wait...

هر کسی که یک کودک نوپا در حال گریه و زاری را در یک کالسکه آرام میکند ، نمیداند کودک قبل از رفتن به دبستان از کنجکاوی بالایی برخوردار است و ممکن است با این کار خود جلوی یک جهش در رشد کودک را بگیرد(شاید او یک فضانورد در آینده باشد).

تربیت و بزرگ کردن نوزاد کار بسیار پیچیده و حساسی است و نقش پدر و مادر هر دو بسیار اساسی و مهم است ، بنابراین ، ما به هر دو طرف یکسان نگاه می کنیم.

فقط بخوانید:

-ایستگاه ” آموزش ، نجابت”


به گفته دکتر جنیفر هارتشتاین، یک روانشناس ، که در نمایش امروز درباره تمرین نگه داری فرزندان گفتگو می کند، در حالی که این تمرین ممکن است کار والدین را آسان کند، می تواند باعث خجالت کودک شود. دکتر سوزان نیومن این گفته را تایید کرد و افزود: “برای من،اینگونه رفتار با یک کودک مثل رفتار با یک سگ یا حیوان خانگی است ! در حقیقت، به عنوان پدر و مادر، نباید شغل شما برای فرزندتان قوانین محدود کننده ایجاد کند. اینگونه والدین قطعا نمی توانند آینده ی کودک نو پای خود را کنترل کنند.”

رها کردن مسئولیت های مان به سادگی به ما آزادی بیشتری برای حضور کمتر می دهد. دست و پا زدن در مشکلات و دغدغه های زندگی ما را از فرزندانمان دور میکند مخصوصا زمانی که آنها به شدت به ما نیاز دارند… سوال : چگونه والدین می توانند بهتر به بچه های خود در این شرایط و موقعیت ها رسیدگی کنند؟ پاسخ ، ساده است، والدین ، کار مسئولیت خود را بدانند و به خوبی انجام دهید.

-ایستگاه “مهار جهنم از آنها”


در مقایسه با اردوگاه “آموزش، نجابت”، برخی از والدین مایل به پذیرفتن این مطلب هستندکه ، بله ، کنترل بچه ها به تنهایی غیرممکن است . مادر شیکاگو کیتی Maher هنگامی که در مورد این موضوع از وی سوال شد گفت :”من دوقلوهای ۱۴ ماهه دارم و هر کاری که لازم باشد را انجام خواهم داد تا از آنها محافظت کنم. اگر بیش از یک بزرگسال در اطراف آن ها  وجود داشته باشد (بدون اینکه فرزندان خودش را نگه دارد باید مراقب وی باشد) برای کمک به تعقیب بچه ها، این یک چیز بسیار مهم است، اما اغلب اوقات  فقط یک بزرگسال و دو بچه بوده است ، نه چیزه دیگری و تا زمانی که آنجا بوده است ، هیچ خطری وی را تهدید نکرده است . او از شما می خواهد قضاوت و بازبینی را به عهده بگیرید و معتقد است حتی اگر شما آنجا بودید ، بدن خود را به دو قسمت تقسیم میکردید تا همزمان هم از کودکان مراقیت کنید و هم حواستان به بزرگ سال باشد .

یک بحث مهم راجع به تربیت فرزندان

شما باید یک ابرقهرمان باشید و نباید در زمینه حفاظت از کودکان مخصوصا در سنین پایین شکست بخوررید . از آنجایی که ما در شهر زندگی می کنیم و از طرفی نباید کودکان را مدت زیادی در خانه نگه داریم و از طرف دیگر با توجه به خطر های زندگی شهری !!! تامین کردن امنیت آنها امر مهمی است ، چرا که هیچ پدر و مادری نمی خواهد فرزندش را در خیابان ها  یا آسمان ها غرق کند.

پدربزرگ و وبلاگ نویس خانوادگی کلینت ادواردز یک پست فیس بوک در مورد این موضوع منتشر کرد که هزاران نظر را ارائه داد :

“دشواری واقعی با داشتن یک کودک شرور این است که چه شما مرتکب اشتباه شوید، و چه نشوید، عصبانی هستید. از آنجا که واقعیت این است که اگر من آسپن را با یک افسار  مهار نکنم در حالی که در پارک های تفریحی، باغ وحش، مرکز خرید پر جمعیت و یا بازار، او کودک از دست رفته و مفقود اعلام می شود و تمام وقت من را میگیرد … ازطرفی من نمی توانم برای زندگی روزمره خود ، او را از حرکت باز دارم. و مطمئن هستم که من به نظر غریبه ها انسان بی احساس و بی مسئولیتی به نظر خواهم رسید . در حقیقت ، من با خود میگویم ، من پدر و مادر کامل است و همه شما مزخرف میگویید و تنها حق با من است . به شما این را می گویم، “من در حالی که آرامش ذهنم را حفظ می کنم، این بچه ایمن است و ۱۰۰٪اطمینان دارم.”

شاید بهترین راه برای خلاصه کردن این بحث ، یکی از نظرات مورد علاقه ما زیر پست ادواردز باشد . که میگوید: “نقش پدری و مادری بسیار ساده تر و راحت تر خواهد بود ، زمانی که من فرزندان غیر موجود خودم را به طرزی غیرمستقیم افزایش و پرورش دادم”.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *