#


کاردستی تلفن لیوانی

تلفن لیوانی
3 مارس 2017 بدون نظر 3076 بازدید

کاردستی تلفن لیوانی

No votes yet.
Please wait...

تلفن لیوانی

مواد و وسایل مورد نیاز برای ساخت تلفن لیوانی: چهار عدد لیوان پلاستیکی یا کاغذی ،نخ ضخیم، قیچی.

اماده سازی: به کودکان بیاموزید که امواج صدا از میان هوا عبور می کنند، و ما می توانیم صدای یکدیگر را بشنویم. این امواج در اب فلز وشیشه سریعتر حرکت می کنند . به همین دلیل است که دلفین ها در اب باهم ارتباط برقرار می کنند.

فعالیت: با دقت دو لیوان را درون یکدیگر قرار دهید تا ضخامت بیشتری ایچاد گردد . دو لیوان دیگر را نیز به همین ترتیب عمل نموده و سپس در انتهای انها سوراخ کوچکی ایجاد کرده ونخ را رد کنید. انتهای هر نخ را از درون لیوان یک گره ی بزرگ بزنید. با تلفن با دوست خود صحبت کنید. اما فراموش نکنید فاصله ی شما و دوستتان ان قدر باشد که نخ کاملا صاف شود

روزنامه دیواری بهداشت

مواد و وسایل موردنیاز: مقوا در رنگ های مختلف ، قیچی، چسب. فعالیت : برای این هفته با توجه به واحد اشنایی با بهداشت و پزشک کودکان می توانند شخصیت دکتر و لباس او را کشیده و روی مقوا بچسبانند و انچه مربوط به پزشک و مسائل بهداشتی است را به ان ضمیمه نمایند ، مانند: گوشی پزشک، مسواک، خمیر دندان، شانه، صابون، شامپو، امپول، سرم، دارو.

شانه

مواد و وسایل مورد نیاز: مقوا، مداد رنگی، قیچی. فعالیت: تصویری از یک شانه را روی مقوا کشیده و از کودکان بخواهید طبق سلیقه ی خود ان را رنگ کنند و سپس به انها کمک کنید تا طرح شانه را با قیچی ببرید. حالا انها یک وسیله ی شخصی به نام شانه دارند.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *