#


چگونه می توان یک مینیمالیست با بچه ها کرد

چگونه می توان یک مینیمالیست
29 جولای 2017 بدون نظر 1315 بازدید

چگونه می توان یک مینیمالیست با بچه ها کرد

No votes yet.
Please wait...

چگونه می توان یک مینیمالیست با بچه ها کرد

جنبشی آشکار در میان گروه های خاصی از ماماها و پاپ ها اتفاق می افتد – اشتیاق به چیزهای کمتری وجود دارد. به ویژه برای خانواده های تازه انتظار دارند که خانه های کوچک به زودی با اسباب بازی های اسباب بازی پلاستیکی پر شود، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، این وضعیت را بررسی کنید. البته، بدون توجه به سن کودکی شما، همیشه برای تغییر وضعیت خانواده شما وجود دارد، اگر انفجار اموال و مصرف عمومی از دست رفته باشد. اگر یک مینیمالیست با بچه ها هدف شماست، از راهنمایی هایی که ما در زیر به آنها اشاره کردیم، از تعدادی از والدینی که این کار را انجام داده اند، را بررسی کرده و به خوبی انجام دهید.
ابتدا به خودتان نگاه کنین می تواند قاطعانه تلاش کند و تصور کند که چگونه اموال تمام خانواده شما را به هم متصل می کند. حتی اگر شما آماده برای ساده سازی باشید، کسانی که با آن زندگی می کنند ممکن است هنوز وجود نداشته باشند. به جای اینکه از چگونگی جمع کردن شمعهای اسباب بازیهای عظیم کودکان یا مجموعه کتابهای شریکتان پرهیز کنید، با تمرکز بر روی چیزهای خود شروع کنید. در حالی که شما ممکن است مشاوره های مختلف در مورد چگونگی روبرو شدن با مینیمالیسم را با یک خانواده پیدا کنید، اکثر متخصصان بر این باورند که گام نخست شروع کردن با خودتان است. فرایند گفتن و ساده سازی شما نه تنها به شما کمک می کند که آنچه را برای شما مهم است شناسایی کنید و زمان و منابع ارزشمند خود را آزاد کنید، به احتمال زیاد شما را به تغییراتی نیز می رساند

مینیمالیسم مکالمه استاز لئو Baubata، پدر شش و نویسنده عادت :

“مینیمالیسم در مورد خلاص شدن از تمام مسائل خود و زندگی کردن به سختی چیزی نیست. در یک خانواده، مینیمالیسم واقعا یک گفتگو در مورد آنچه مهم است. ضروری است چرا ما چیزهای خودمان را انجام می دهیم و کارها را انجام میدهیم بسیاری از خانواده ها هرگز این مکالمه را انجام نمی دهند – همه چیز فقط به همان شیوه زندگی ما اشاره می کند. اما مینیمالیسم این است که این را بیرون آورده و درباره آن صحبت کنیم. نتیجه بحث برای هر خانواده بسیار متفاوت خواهد بود – برخی از کارهایی که انجام داده اند انجام خواهند داد زیرا بهترین آنها را دوست دارند، اما بعضی دیگر تصمیم می گیرند تغییرات مختلف را امتحان کنند و هیچ راه درستی وجود ندارد. مهم این است که گفتگو را شروع کنید و بقیه زندگی خود را ادامه دهید. ”

ایده های جایگزین برای هدیه

از Erin Boyle، مادر دو و نویسنده وبلاگ خواندن برگ چای من
“تاکتیک اصلی من واقعا در مورد خواسته های ما صادق است. قبل از اینکه ما اولین فرزندمان را داشته باشیم، وقتی مردمی از آنچه که برای نوزاد جدید نیاز داشت، از آنها می پرسیدند که ما به اندازه کافی نیاز نداریم و ما به شیوه ای عمیق در مورد دنده بچه ها اقدام می کنیم. آیا مردم فکر می کردند من کمی کیک بودم؟ قطعا اما آنها این پیام را دریافت کردند. البته، نوشتن درباره این چیزها برای یک زندگی نیز کمک می کند، اما به طور کلی، من صادقانه فکر می کنم که گفتگوهای باز با عزیزان بهترین نتیجه را به دست می آورند. ارائه ایده هایی برای هدیه های جایگزین، مانند تجربیات – یک پیک نیک با مادربزرگ و پدربزرگ، یک بعد از ظهر بادبادک پرواز می کند،همانطور که بچه های من بزرگتر می شوند، من واقعا با تأکید بر تجربه کلی تعطیلات و یا تولد، به جای تمرکز بر عنصر هدیه به تنهایی کار می کنم.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *