#


چند بازی و سرگرمی

بازی و سرگرمی
26 فوریه 2017 بدون نظر 845 بازدید

چند بازی و سرگرمی

No votes yet.
Please wait...

خبر رساندن

در این قسمت می خواهیم برای کودک شما چند بازی و سرگرمی را بگوییم .مانند بازی خبر رساندن، قرینه سازی و ….

هدف بازی:تقویت حس شنیداری همکاری و تعاون
فعالیت:بازیکن در دوصف پهلوی هم می ایستند مربی به نفر اول هردو صف جمله ای را به آهستگی می گوید و سپس آن دو بازیکن جمله ای را که شنیده اند در گوش نفر بعدی تیم خود می گویند و به همین ترتیب بازی ادامه پیدا می کند و در انتهای صف نفر آخر با صدای بلند جمله ای را که شنیده است بیان می کند.هرکدام که مطلب را صحیح و زودتر بیان کند آن گروه برنده ی بازی می شود.

بازی اشکال

هدف بازی:یادگیری اشکال مختلف سرگرمی و تحرک
فعالیت:شما می توانید با کاغذ های رنگی اشکال گوناگون بسازید و سپس این اشکال را روی زمین چیده و فرمان های زیر را بدهید.یک سه گوش(مثلث)قرمز را لمس کن.از روی یک مربع سبز بپر دور یک دایره بگرد یک دایره ی بزرگ آبی را با دست راست لمس کن.کنار یک دایره ی زرد بایست.می توانید اعداد را هم به این بازی اضافه کرده و روی زمین قرار دهید. وبا اعداد نیز بازی کنید.

قرینه سازی

در این واحد بازی و سرگرمی  کودک می تواند با مفهوم قرینه سازی آشنا شود تصور کلی بدن انسان را به کودکان نشان دهید.بعضی از اعضای بدن قرینه هستند کودکان نیز می توانند در اطراف خود چیزهای قرینه را پیدا کنند و بسازند قرینه سازی روی کاغذ را به آنان آموزش داده و سپس یک خط روی کاغذ ترسیم نموده و از آنان بخواهید یک پروانه و یا گل را بطور قرینه روی آن اجرا نمایند.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *