#


پدر و هم بازی با نوزاد

پدر و هم بازی با نوزاد
15 آوریل 2017 بدون نظر 1067 بازدید

پدر و هم بازی با نوزاد

No votes yet.
Please wait...

اجازه دهید پدر هم بازی نوزاد باشد:

اجازه دهید که پدر هم بازی نوزاد باشد، بعضی مردها نزد مناقرار کرده اند تا اینکه اوقدری بزرگ تر بتواند راه برود. صحبت کند و بازی کند. متاسفانه تا ان زمان فاصله گرفتن پدر از زندگی خانوادگی شکاف عمیقی در رابطه زناشویی ایجاد کرده است. دلیل اینکه زمان زیادتری طول می کشد که مردان با کودکشان ارتباط برقرار کنند، همانگونه که مطالعات بی شماری این مسئله را تایید می کند، این است که زن ها بیشتر با فرزندان بازی کنند در حالی که مردان بیشتر دوست دارند با بچه ها بازی کنند.

تصورات پدر ها با نوزادان خود

واز انجایی که بیشتر مردها تصور می کنند که واقعا نمی توانند باکودک ضعیفشان بازی کنند، در سال اول که بسیار در رشد کودک حیاتی است، اصلا احساس نمی کنند با فرزندشان درگیر هستند.
اما پدرانی که برای نوزادشان وقت می گذارند، کشف خواهند کرد که بچه ها چاقالوهایی نیستند که فقط گریه می کنند و شیر می خورند.

گند می زنند و می خوابند. حتی بچه هایی که تازه به دنیا امده اند نیز می توانند هم بازی های خوبی باشند. نوزاد فقط پس از گذشت ۳ هفته لبخند می زند. حتی خیلی زودتر از این می تواند با چشم حرکت را دنبال کند. خیلی زود ان ها شروع می کنند به خندیدن ولگد زدن همراه با شادی.

به طور خلاصه پدری که از طریق حمام کردن بچه ها تعویض پوشاک بچه و تغذیه نوزاد با او اشنا می شود. در نهایت متوجه خواهد شد بچه دوست دارد با او بازی کند واینکه او نقش ویژه ای در زندگی بچه دارد.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *