#


چگونه با والدین خود زمان بیشتری را صرف کنید

والدین خود زمان بیشتری را صرف کنید
7 آگوست 2017 بدون نظر 1093 بازدید

چگونه با والدین خود زمان بیشتری را صرف کنید

No votes yet.
Please wait...

چگونه با والدین خود زمان بیشتری را صرف کنید

اگر چه روزها با بچه های کوچکی اغلب طول می کشد، سال ها پرواز می کنند. با استفاده از این طرح عملی و هدفمند، لحظاتی را که با هم داشته اید، لذت ببرید.
خبر ده ساعته حتی شروع نشده است، اما شما برای تماشای خیلی خسته شده اید – چه کسی می تواند بیدار بماند که دیر شود؟ استخرهای خودرو، کیسه های ناهار، فعالیت های پس از مدرسه، شام، تکالیف، حمام، زمان خواب. همه در بالای کار خود (و یا شغل) و واقعیت های دیگر از بزرگسالی. شما فقط انرژی کافی برای چیدن خود را به سمت خود بکشید تا بتوانید زود بیدار شوید و دوباره دوباره شروع به کار کنید. هر روز با بچه های جوان مانند یک هفته، هر هفته مانند یک ماه احساس می کند.

با این حال، با گذشت هر روز تولد، سال ها به نظر می رسد که با سرعت پیچش در حال حرکت است. پنج ماهه به زودی یک چشم به هم زدن ۵ ساله و سپس ۱۵ ساله شدن. این راهپیمایی بی رحم زمان که نوزادان را به بچه های بزرگ تبدیل می کند، “دیگر” ساعت بیولوژیکی زوج های جوان است. هر روز رشد جدید، نقاط عطف جدید و شگفتی جدیدی به ارمغان می آورد، اما چالش های سوء استفاده از زندگی بزرگسال ما اغلب مانع از پویایی های ظریف کودکی می شود.
ما درباره پدر و مادر آهسته، والدین دلبستگی و مادران ببر شنیده ایم. با این حال، طی بیش از ۳۰ سال گذشته به عنوان پزشک متخصص اطفال، متوجه شدم که یک حقیقت واحد وجود دارد که در مورد هر فلسفه والدین کاربرد دارد: فرزندان شما باید با زمان مناسب معنی دار باشند. آنها باید ببینند چه کسی هستید و زندگی شما چگونه زندگی می کند. و در عوض، آنها به شما کمک خواهند کرد تا بهتر بفهمید که چه کسی هستید.
هنگامی که شما تمام وقت خود را صرف می کنید که بچه ها در مراقبت روزانه، در مدرسه، خواب در خانه های دوستان، با بچه نگهبانان، در اردوگاه، و در غیر این صورت فعالیت هایی را شامل نمی شوند، لحظات باقیمانده به ویژه ارزشمند می شوند. تنها ۹۴۰ شنبه بین تولد فرزند و رفتن به کالج وجود دارد. این ممکن است خیلی شبیه باشد اما چند نفر از شما قبلا استفاده کرده اید؟ اگر فرزند شما ۵ سال داشته باشد، ۲۶۰ روز شنبه رفته است. پشت بام! و بچه های قدیمی تر، بچه های خود را شادتر می کنند، شنبه ها با دوستان و فعالیت هایشان شلوغ تر می شوند. به طور روزانه و چه روزهای هفته ای بسته به سن فرزندان شما و اینکه آیا شما در خارج از منزل کار می کنید، ممکن است یک هفته یا دو ساعت در روز در طول هفته برای شما با آنها صرف شود.

با این حال، به جای نگرانی در مورد اینکه چند دقیقه می توانید هر روز با فرزندانتان صرف کنید، تمرکز خود را روی تبدیل این دقیقه به لحظات به یاد ماندنی بگذارید. والدین اغلب وقت کم بودن زمان را با برنامه ریزی «زمان کافی» جبران می کنند. دو ساعت در طبیعت نگهداری می شود. بعد از ظهر در فیلم. شام در یک رستوران. اما حقیقت این است که وقتی زمان کمتری از آن انتظار می رود ممکن است زمان کافی اتفاق بیفتد – بله، در طبیعت حفظ شود، بلکه در ماشین در راه تمرین باله.

این ترفند ذهنی را برای کمک به تغییر تفکر خود امتحان کنید: در جریان یک روز دیوانه، تصور کنید که ساعت والدین بیولوژیکی شما در زمان تولد فرزندان شما رشد کرده و خانه را ترک کرده است. اتاق خواب های تخت خواب خود را به عنوان تمیز و خالی تصویر کنید. عقب خودرو را به طور خلاصه و بدون صندلی ماشین ببینید. قفسه های اتاق بازی به طور منظم با اسباب بازی های گرد و خاک انباشته شده است. خشک کن تحت کنترل سپس ساعت فیزیکی را به عقب برگردانید و ببینید که امروز چه می گذرد.

هر روز با بچه های شما کامل خواهد بود، اما امیدوارم یک روز شما عزیمت خود را با احساس عمیق از رضایت را به خاطر شما به آنها آنچه که آنها نیاز به موفقیت می دهد و همچنین به خودتان آنچه که شما نیاز به احساس پدر و مادر موفق است. اگر چه من نمی دانم که چگونه زمان را کاهش دهم، من بعضی از ایده ها را در مورد چگونگی بهینه سازی زمان که با بچه هایتان صرف می کنید ندارم – در حالی که هنوز هم در تختشان قرار می گیرند، جایی که می توانید قبل از خواب به آنها نگاه کنید .

تمرین مراقبت والدین

هنگامی که با مسئولیت های خود سر و کار دارید، آسان است که با بچه های خود به خلبان اتوماتیک بروید. اما اگر ذهن شما در جاهای گرانقیمت باشد، شما برای حفظ سخت تلاش کرده اید، دوران کودکی کودکان خود را از دست داده اید، به طوری که گویی زمان صرف وقت با آنها را نداشته اید. در عوض، سعی کنید در لحظه با مدیتیشن فرزندپروری که در آن شما بر روی دیدن بچه های خود، شنیدن آنها، درک آنها و ایجاد تعجب از آنچه که ایجاد کرده اید تمرکز می کنید – زندگی، معجزات تنفس طبیعت که یادگیری مانند اسفنج ها و رشد مانند علف های هرز.
ساعت قبل از خواب می تواند با بچه های کوچک و طاقت فرسا باشد. یکی از تکنیک های مورد علاقه من برای کمک به آنها آرامش – اجازه آب و هوا – پیاده روی شبانه پیاده روی است. نه تنها آن را به بچه های خود را ملایم و زمان مناسب برای decompress دادن، اما همچنین به شما لحظات خاصی را با آنها که در غیر این صورت ممکن است به تلویزیون از دست داده است.
کلید پیج ما پیاده روی است. بچه ها را به طور کامل برای تختخواب بیاورید – دندان ها مسواک بزنید، چهره های شسته شده، PJ در. سپس آنها را در کالسکه خود و یا در سه چرخه خود و یا در کفش های ورزشی خود قرار دهید و به آرامی در اطراف محله حرکت کنید. هیچ اسنک در مسیر (دندان های خود را در حال حاضر مسواک زدن!)؛ یک توپ فوتبال را در طول مسیر بکشید

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *