#


مسائل جسمی هفته چهاردهم

مسائل جسمی هفته چهاردهم و مشکلات آن
9 مارس 2017 بدون نظر 933 بازدید

مسائل جسمی هفته چهاردهم

No votes yet.
Please wait...

مسائل جسمی هفته چهاردهم و مشکلات آن

در مسائل جسمی هفته چهاردهم ، بر اساس انچه دوره بارداری من نشان می دهد از دشواری های جسمی این هفته مادران باردار می توان به سوء هاضمه ترش کردگی(سوزش سر دل) اشاره کرد.

بسیار گویای این مطلب است که ابرخی از زنان با این مشکل مواجه می شوند که اگاهی ازچگونگی بروز این عوارض فرد را بهتر در چگونگی مهارشان یاری می کند.

سوء هاضمه، ضمن انکه ناشی از پرخوری دوران بارداری است،در عین حال، هورمون هایی چون استروژن نیز در این رابطه نقش افرین هستند؛ زیرا تراوش این هورمون ها سبب کم کاری بافت های عضلانی شده واین نارسایی بر اثر واکنش هایی در نهایت فرد را درگیر عوارض فوق می کند.

اکنون سوالی مطرح میشود و ان اینکه این عوارض را چگونه می توان مهار کرد؟ واقعیت این است که اگرچه این مشکل کاملا بر طرف کرد، می توان با افزایش وعده های غذایی خود، در هر وعده غذای کمتری میل کند. همینطور نومادر باید غذای کمتری را میل کند.

همینطور نو مادر باید ضمن پرهیز از غذاهای تند و پر ادویه، بخصوص در ناحیه کمر از لباسهای گشادتر استفاده کند. اقداماتی از این دست سبب مهار این عارضه می شود.

لازم به ذکر است که سه ماهه دوم بارداری همانند سه ماهه اول و سوم دردسر افرین نیست؛ بنابراین می توان گفت که شخص وارد مرحله راحت تری می شود. در این خصوص پاسخ به پرسشهای زیر نیز سودمند است.

۱٫چگونه می توانم از طریق تغییر عادت غذایی از بروز مشکلات گوارشی جلوگیری کنم؟

۲٫چه غذاهایی با ذائقه من سازگار است وچه  غذاهایی به من نمی سازد؟

۳٫ایا ورود به سه ماهه دوم بارداری مرا با تغییر اشکاری روبه رو کرده است؟

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *