#


شکستن نقش جنسیتی برای پسران :

شکستن نقش جنسیتی برای پسران
4 آگوست 2017 بدون نظر 1017 بازدید

شکستن نقش جنسیتی برای پسران :

No votes yet.
Please wait...

شکستن نقش جنسیتی برای پسران :

لوپه آگیلرا ۳ ساله پسر نیکو را دوست دارد و به عروسک ها، آشپزخانه ها و همه چیز صورتی علاقه دارد.او با اجازه دادن و به دنبال منافع مختلف، مادر مکزیکی آمریکایی امیدوار است که به مقابله با نگرش ماشینی که مدتها در فرهنگ لاتین گره خورده است، حکم می کند که مردان باید افراد سالم و ایمن باشند تا احساسات خود را نشان دهند.
“” پسران گریه نمی کنند “، یک جمله رایج در خانه من در حال رشد بود. وقتی برادرش ناراحت شد، برادرم به سختی گفت و از آنجا که او حساس تر بود، او توسط بسیاری از عمو و عموزاده هایم به شدت تند و تیز شده بود. ” شوهرش نیز از یک خانواده سنتی مکزیکی می آید و تجربه ای مشابه دارد. به همین دلیل است که دو نفر مطمئن هستند که خانه خود در سان فرانسیسکو از کلیشه های جنسیتی آزاد است، بنابراین نیکو آن را به عنوان یک مکان می بیند که اشک ها خوب است و هیچ علاقه ای از حد مجاز نیست.
جنیفر کالوما، Ph.D.، روانشناس است و در شورای سلامتی کودکان در پالو آلتو، کالیفرنیا می گوید: “طبیعت تنها تا کنون ادامه دارد.” “پسران و دختران ممکن است تفاوت های خاصی در نحوه بیان احساسات داشته باشند، اما آنچه که در طول سال های رشد آنها در خانه یاد می گیرند تاثیر بیشتری دارد. حتی بچه ها بد رفتار می کنند و بین آنچه که یک زن انجام می دهد و آنچه که یک انسان انجام می دهد تا جهان را درک کند، تبعیض آمیز است. با نشان دادن راه های مختلف انجام کارها و توجه به آنچه که آنها را با اطمینان بیشتر می کند، می توانیم آنها را در طول زندگی خود تقویت کنیم. »و آیا این هدف نهایی نیست؟ ساده سازی کلیشه های قدیمی مدرسه آسان نیست، اما راه هایی برای امتحان کردن وجود دارد که ما برای کمک به پسران رشد می کنیم.

هنگامی که همه چیز با پسر شما در زمین بازی پیش نمی رود، آیا عصبانی می شود یا آروم می شود؟ براساس یک گزارش ۲۰۱۵ توسط Promundo، یک عدالت جنسیتی غیر انتفاعی در واشنگتن، دی سی، مردان که برای پنهان کردن احساساتشان مطرح شدند میزان افسردگی، خودکشی و سوء مصرف مواد را گزارش می دهند. اما دکتر کولوما می گوید کودک شما ابزارهایی برای شناسایی احساساتش می تواند کمک کند. “در قبل آنها در حال کار بر روی خوشحال، غمگین بودن هستند امیدوارم یاد بگیرند که طیف وسیعی از احساسات وجود دارد. اما دانستن محدوده در هر احساسی میتواند بسیار بیشتر درون خود رونق یابد. حتی یک کودک جوان می تواند درک کند که “ناامید” همان “دیوانه” نیست، “دکتر کالما می گوید. ترفند این است که با توجه به لحظاتی که کودک شما احساس می کند راه خاصی داشته باشد، توجه کنید و برچسب آن را به نحوی که او درک کند. “گاهی اوقات از ان استفاده می کنم و می پرسم: آیا واقعا عصبانی هستید یا خیر؟ اگر شما اینجا هستید، چگونه می توانیم شما را پایین بیاوریم؟ ”

هنگامی که یک پسر بزرگتر می شود، فشار برای اجتناب از نشان دادن ضعف می تواند موفقیت تحصیلی را مختل کند. اوا ریورا، یک کارمند اجتماعی آمریکایی مکزیکی که با پیش دبستانی ها در لس آنجلس کار می کند، یاد می گیرد که من در مدرسه grad تحصیل کردم که گفت: «یک پسر دوست دارد دشوارتر از احمق باشد» و با من درگیر شده است. “هنگامی که پسران به مدرسه میروند، هیچکدام از آنها نمیتوانند چیزی بگویند، اگر آنها نمیتوانند مفاهیم را درک کنند.” در دبیرستان، پسران لاتین دارای بیشترین میزان رد شدن از هر قومیت هستند و میزان تعلیق آنها تقریبا دو برابر نسبت به لاتین است. با توجه به تحقیقات جدید موسسه علوم آموزشی.

گرفتن بچه ها برای باز کردن نیاز به حمایت از هر دو معلمان و والدین. ریورا می گوید: “ما باید با اطرافیان در مورد اینکه چگونه آنها احساس می کنند وقتی به کالس درس می آیند و زمانی که به خانه می آیند، اطمینان پیدا کنید.” به آنها کمک کنید که این اعتماد را توسعه دهند. “آنها می خواهند بدانند که اگر این احساسات را نشان می دهید یا اگر احساسات من را نشان می دهید، خوب می شوید؟” به عنوان یک پدر و مادر، شما هرگز نمیتوانید آن را درست کنید، اما در مواردی که شما شما باید از آن رنج ببرید. می توانید بگویید: “اشتباه کردم من متاسفم که احساسات شما را آسیب می رسانم؛ چگونه می توانیم آن را بهتر کنیم؟ »پیامی که دریافت می کند این است که شما نمی ترسید که آسیب پذیر باشد. دکتر کولوم می گوید: “این اغلب به عنوان ضعف شناخته می شود، در حالی که در واقعیت قدرت خود را احساس می کند تا راه خاصی را بیابد و بیان کند”. “اکثر بچه هایی که من با آنها کار می کنم لاتین هستند و بارها آنها را می بینند که چگونه پدرشان به چیزی منفی واکنش نشان می دهند و رفتار آنها می تواند خاموش شدن و فاصله گرفتن باشد.” پس از خودت بپرس “آیا همکار من و من رفتار می کنیم که ما چگونه می خواهیم آنها رفتار کنند؟ “آموزش آنها برای تعریف دوباره آنچه که قدرت از طریق اقدامات خود بدان معنی دارد، کلیدی است.

. به او کمک کنید

هنگامی که یک کودک اجازه می دهد محافظ خود را پایین، او می تواند دوستی با فرزندان دیگر. ناتاشا جابر کابررا، استاد انستیتو انسانی در دانشگاه مریلند، در دانشکده پارک می گوید: “پسران که قادر به نشان دادن خود واقعی خود به همسالان خود نیستند، تنها احساس افسردگی و افسردگی می کنند” در توسعه اجتماعی کودکان لاتین. اگر او نمیتواند کسی را ناراحت کند، دیگر کسی نمیتواند به او کمک کند. “در نتیجه، آنها با برقراری ارتباط با دوستان، و سپس شرکا و بعدها به عنوان شوهر مشکل ایجاد می کنند.”

برای ایجاد این اوراق قرضه، او باید یاد بگیرد که همدلی، این توانایی به چتر رفتن به دیگران است. دکتر کولوما پیشنهاد می کند با آموزش دادن او به چگونگی خواندن زبان بدن شروع شود. “اگر یک بچه در پارک با سر خود را پایین بیفتد، از خود بپرسید

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *