#


تغییرات جسمی جنین در هفته بیست و چهارم بارداری

تغییرات جسمی جنین در هفته بیست و چهارم بارداری
12 مارس 2017 بدون نظر 915 بازدید

تغییرات جسمی جنین در هفته بیست و چهارم بارداری

No votes yet.
Please wait...

جنین در هفته بیست و چهارم بارداری چه تغییراتی برایش ایجاد می شود؟

در هفته بیست و چهارم بارداری چه اتفاق هایی می افتد و مادران باردار چه باید و نباید هایی را باید رعایت کنند، در این متن ما به شرح این گونه سوالات می پردازیم؛

اکنون هنگام خانه تکانى  لست

همان طور که با فرا رسیدن فصل بهار بسیارى از مردم خانه تکانى مى کنند تا نه تنها خود را از شر به هم ریختگى هاى سال گذشته رهایى بخشد،بلکه بدین وسیله خود را براى دوره ای نو اماده کنند،این ایین درباره باردارى نیز صدق می کند.بسیارى از زنان باردا به طور طبیعى به فکر مرتب کردن خانه خود مى افتند تا از شر خرت و پرت هاى بى ارزش جاگیر رهایی بالند و هم این دگرگونى اساسى را به فأل نیک بگیرند.

مطلب دیگر اینکه فرد با این عمل ارتباط قوى تر را با فرزندش برقرار می کند و بدین وسیله هر چه بیشتر خود را براى استقبال از او اماده مى کند.بله،اکنون زمان ان تست که نومادر با مرتب کردن وسائل زندگى تا حد امکان،خود را از شر هر چىزى که بوى کهنگى مى دهد رهایى بخشد؛چون به زودى با دنیاى نوینى مواجه مى شود.

تغییرات جسمى

بسیارى از پزشکان در فاصله زمانى بین هفته بیست و چهارم تا بیست و هشتم باردارى از زنان تست تحمل گلوکز مى گیرند تا عارضه احتمالى دیابت باردارى را تشخیص دهند.بررسى ها نشان مى دهد که تقریبا دو درصد از زنان باردار گرفتار این عارضه مى شوند.

از زمینه ساز هاى این مشکل مى توان به چاقى مرضى،پیشینه خانوادگى و سن بالا در هنگام باردارى اشاره کرد.خوشبختانه زنان مبتلا مى توانند از طریق دارو درمانى و رژیم غذایى سالم ،زایمان طبیعى داشته باشند.خبر خوش دیگر این که این عارضه پس از وضع حمل در بیش از ٩٧ درصد زنان خود به خود برطرف مى شود.

احوالات روحى

همان طور که قبلا گفتیم اکنون فرصت براى خانه تکانى اساسى کاملا فراهم است تا فرد قبل از ورود فرزندش پیشاپیش از شر لوازم دست و پا گیر رهایى یابد و محیطى اراسته تر را تجربه کند.

این مسئله درباره اشفتگى هاى روحى نیز صدق مى کند؛بدین معنى که اگه درگیرتعارض و اختلاف با نزدیکان و دوروبرى ها هستید،براى رهایى از تنش هاى ان حتى الامکان ترتیبى اتخاذ کنید که از تاثیرات مخب ان کاسته شود.چون همان طور که گفتیم فرد براى استقبال خاطره انگیز از بچه آش نیاز به امادگى کامل جسمى و روحى دارد.

رشد جنین در این هفته

الف)در این هفته ١٧٠ گرم دیگر به وزن بچه افزوده می شود
ب)بافت چربى در بدن جنین سبب مى شود که پوست چروکش هر چه بیشتر صاف شود.
ج)در این مرحله از باردارى مغز جنین به سرعت در حال رشد است.
د)زبان و گونه هاى جنین داراى جوانه هاى چشایى است.
ه)جناغ جنین در حال استخوانى شدن است.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *