#


برای اینکه نوزاد موی مشکی داشته باشد

موی مشکی
14 فوریه 2017 بدون نظر 979 بازدید

برای اینکه نوزاد موی مشکی داشته باشد

No votes yet.
Please wait...

برای اینکه نوزاد موی مشکی داشته باشد

گفتیم کسانی که موی مشکی دارند پوست بدنشان چرب­تر است. حال برای اینکه شما خوانندگان عزیز بدانید چه چیز مو را مشکی می­کند آن عبرات را تصحیح کرده می­گوییم هر کس چربی پوستش زیادتر باشد مویش مشکی­تر خواهد شد.

این چربی روغن نیست بلکه همان ماده­ای است که در این کتاب بارها به آن اشاره کرده و گفته­ایم در اثر اشعه­ی قرمز و حرارت آفتاب مبدل به ویتامین (د) می­گردد.

ویتامین

پس برای مشکی شدن موی سر نوزاد ویتامین (د) لازم است و مادری که می­خواهد فرزندش دارای موی مشکی و پوست نرم باشد باید از حرارت آفتاب و اشعه­ی قرمز آن استفاده­ی کامل نماید.

ضمناً باید از خوراکی­هایی که این ویتامین­ها را دارند و همچنین از سبزی­هایی که در آفتاب نگاهداری شده باشند استفاده نماید.

اینگونه اطفال هنگام تولد بدنشان چربی زیاد دارد و دلیل اینکه موهای مشکی کلسیم و فسفر زیاد دارند و محکمتر می­باشند همین امر است.

گوگرد

علاوه بر ویتامین (د) گوگرد و منگنز نیز برای سیاه شدن مو کمال لزوم را دارند و به همین جهت لازم است از غذاهایی که دارای مواد گوگردی هستند استفاده نمایند.

خوشبختانه گوگرد در اغلب غذها مخصوصاً در پیاز، سفیده­ ی تخم مرغ، کلم، خیار و ترب به مقدار کافی موجود است. خوردن زغال موی نوزاد را نیزمشکی می­کند.

ارفاط در خوردن شنبلیله مو را ممشکی می­نماید.

بهترین مطالب آموزشی و اخبار حوزه بهداشت ، مادر و کودک را با ما دنبال کنید.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *