#


آشنایی کودک با اشکال و چند موارد دیگر

آشنایی کودک با اشکال و چند موارد دیگر
3 مارس 2017 بدون نظر 889 بازدید

آشنایی کودک با اشکال و چند موارد دیگر

No votes yet.
Please wait...

اشنایی کودک با اشکال

در این واحد کار کودک می بایست با اشکال چهار گوش اشنا شود. کودک باید بتواند شکل چهار گوش را از بین اشکال دیگر تشخیص دهد. از او بخواهید شکل چهار گوش را رسم نماید. از او بخواهید هر چیز چهار گوشی را که می بیند نام ببرد . مانند پنچره ، در ، تخته، عکس و پرچم. از کودک بپرسید که ایا می تواند سه شکل چهار گوشی را نام ببرد؟ شکل های چهار گوش را روی کاغذ رسم کرده و از کودک بخواهید بر اساس اندازه انها را از بزرگ ترین به کوچک ترین ردیف نماید.

نان

نان یک غذای بسیار مهم است. بیشتر مردم نان می خورند . نان انواع مختلفی دارد، اما همه ی نان ها از اب و ارد درست نمی شوند. بیشترین نانی که ما می خوریم از گندم درست می شود. گندم را از مزارع برداشت می کنند و بعد ان را اسیاب کرده و ارد می کنند .بعضی از مردم نان را از نانوایی می خرند وبعضی ها در خانه خود نان درست می کنند. موقع صبحانه از نان استفاده می کنیم . نان را به شکل های مختلف می توان خورد . برای فرزند مثال بزنید! همه ی ما برای سالم ماندن به انواع غذاها نیاز داریم . نان از غذاهایی است که باید هر روز خورده شود.
کی می پزه؟ / نانوایی / کی می خوره ؟ / بچه های ناز نازی

حس چیست؟

ما انسان ها پنج حس اصلی داریم. این حس ها به ما اجازه می دهد ببینیم ، بشنویم، بو کنیم، مزه کنیم، لمس کنیم. چشم ها، گوش ها، بینی، زبان و پوست به ما کمک می کنند تا از دنیای اطراف خود لذت ببریم. هنگام خوردن غذا به ان دقت کن . غذا را با چشمان خود می بینی . ان را با بینی خود بو کن ، با دست خود لمس کن و با زبانت غذا را مزه کن، با گوش هایت گوش کن چه می شنوی؟

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *