#


۷ نشانه های که نشان میدهد خانواده شما استرس بیش از حد احساس می کند

7 نشانه های که نشان میدهد خانواده شما استرس بیش از حد احساس می کند
2 آگوست 2017 بدون نظر 941 بازدید

۷ نشانه های که نشان میدهد خانواده شما استرس بیش از حد احساس می کند

No votes yet.
Please wait...

۷ نشانه های که نشان میدهد خانواده شما استرس بیش از حد احساس می کند

کارشناسان ما هفت راه را برای تعیین اینکه آیا خانواده شما بیش از حد تحت تأثیر قرار می گیرند، مشخص می کند و آنچه شما می توانید در مورد آن انجام دهید.
به عنوان یک والد، شما قبلا می دانید که استرس تا حدی بخشی از زندگی است که به عنوان جنگ های شبانه و خوردن غذاهای متنوع است. اما آنچه شما ممکن است متوجه شوید این است که سرخوردگی شما می تواند بر سطح استرس خود در کودکان تأثیر بگذارد و قبل از مدت طولانی، خانه ی یک بار آرام آرام شما با فریاد، ریزش و پاسخ های یک کلمه پر می شود.
آیا می توانید خود را کاملا از استرس آزاد کنید؟ مشکوک است اما راه هایی برای به حداقل رساندن آن وجود دارد. در اینجا، کارشناسان هفت راه برای گفتن به خانواده خود را بیش از حد تحت تأثیر قرار داده است، به علاوه مشاوره در مورد آنچه که شما در مورد آن می توانید انجام دهید.

۱٫ هیچ کس خواب نیست هنگامی که سطوح استرس شما همیشه بالاست، خواب یکی از اولین تلفات است. (اوه بی خوابی!) این فقدان چشم بسته می تواند شما را ناراحت کننده و مضطرب کند، و بیشتر تحت تأثیر قرار گیرد. اگر شما و خانواده تان احساس فشار می کنند، “بچه ها را تا نیم ساعت قبل از خواب بگذارید و خودتان را نیز به مدت نیم ساعت قبل از خواب بگذارید”، تانیا آلتمن، MD، متخصص اطفال در کالاباساس، کالیفرنیا، سخنگوی آکادمی آمریکایی کودکان، و نویسنده چه چیزی برای تغذیه کودک شما.

۲٫ شما فریاد می زنید. تعجب می کنم که آیا فشار به خانواده شما می رسد؟ از گوشهایتان استفاده کنید – غالبا تنش بیشتر ما احساس می کنیم، بیشتر ما سرزنش و سر و صدا می کنیم. دکتر آلتمن می گوید، تکه تکه کردن صدای خود می تواند به کاهش میزان صدا کمک کند. “شما می توانید بگویید،” مامان نیاز به یک، و ما در حال رفتن به اینجا دروغ و آغوش گرفتن و نفس عمیق و شروع به بیش از، “او اضافه می کند. “این همان چیزی است که برای شما مناسب است.”

۳٫ شما شام خانوادگی را کاهش دادید. می گوید: مری Alword، Ph.D.، یک روانشناس در Rockville، مریلند، هماهنگ کننده آموزش و پرورش عمومی در مورد: زمانی که شما و یا شریک زندگی خود را تحت تاثیر قرار داده و cranky، بچه های بزرگتر شما ممکن است در هنگام غذا در هنگام غذا از بین ببرند برای جلوگیری از صحبت با شما. انجمن روانشناسی آمریکا، و نویسنده چندین کتاب درباره آرامش و ایجاد انعطاف پذیری.

برای شام دوباره لذت بخش دوباره، او توصیه می کند که هر کس چیزی مثبت آنها را در مورد یکی دیگر از اعضای خانواده مشاهده و آن را در یک سبد در وسط جدول قرار داده است. در طی وعده های غذایی، به اصطلاح “سبد کامیون” بکشید و مشاهدات را با صدای بلند بخوانید. دکتر Alword می گوید: “این می تواند به بچه ها کمک کند تا زمان صرف غذا را در پیش بگیرند و این یک راه عالی برای ستایش برای چیزهای خاص است که بهتر از ستایش عمومی است.”

۴٫ برای مثال، بچه های قدیمی تر ممکن است خود را در اتاق خود بیشتر قفل کنند، در حالی که جوان تر ممکن است از ارسال نامه ها با دوستان خود متوقف شود.

دکتر آلوورد می گوید: “با بچه هایتان صحبت کنید. صحبت کنید و صحبت کنید. مکالمه را باز کنید.” “و اگر شما تاکید کرده اید، می گویند” من می خواهم یک حمام داغ بخورم و برای کمی کمیخوش می گذارم. ” با مشکل حل می شود، به طوری که آنها می دانند که چگونه از استرس استفاده می کنید. ”
به همین ترتیب، اطمینان حاصل کنید که مکانیزم های مقابله ای خوب برای فرزندانتان را مدل سازی می کنید. اگر شما کمتر از مثبت هستید فکر می کنید بیش از حد، نوشیدن، سوء تغذیه، سعی کنید عادت های سالمتری مثل تنفس عمیق، ذهنیت و تمرین منظم داشته باشید.

۵٫ شما در تلاش برای کار هستید. یک مهلت را از دست دادید؟ فراموش کردن یک نمایش بزرگ استرس ممکن است مقصر باشد، زیرا شما توانایی خود را برای تمرکز و سازماندهی به شما می کشد. دکتر Alvord توصیه می کند که از بزرگترین نقاط درد، و راه حل های طوفان مغزی با شریک خود را شناسایی کنید. به عنوان مثال، اگر از صبح خارج شود، سخت است، شاید شما بخواهید قبل از ظهر روز صبح، شب قبل آماده شوید.

۶٫ همه تحت شرایط آب و هوایی هستند. بدون توجه به سن شما، استرس مزمن ممکن است بر بدن شما آسیب برساند. کودکان جوان ممکن است از درد و دل درد شکم شکایت کنند، در حالی که نوجوانان اغلب سردرد می کنند و بزرگسالان به طور معمول احساس درد در گردن، شانه ها و پشت می کنند. در عین حال، هر کس مسائل خواب را تجربه می کند.

بنابراین شگفت آور نیست که وقتی خانواده تان بیش از حد است، سیستم ایمنی بدن شما کاهش می یابد و احتمال ابتلا به بیماری شما افزایش می یابد. به غیر از رفتن به قبل، مطمئن باشید که به طور منظم دست ها، ورزش ها و خوردن سالم را بشویید. و این ممکن است واضح باشد، اما سعی کنید استرس هر جا که می توانید برداشته کنید. دکتر آلوورد می گوید که یک راه خوب برای انجام این کار این است که به طور مرتب به عنوان یک خانواده آزاد سازی شود، که می تواند از بازی کردن یک بازی روی صفحه به منظور تماشای یک فیلم برای رفتن به راه رفتن در اطراف بلوک باشد.

۷٫٫ عجله از یک فعالیت پس از مدرسه به بعد می تواند خانواده شما را مضطرب کند، که به نوبه ی خود می تواند باعث تنش عضلانی، سردرد، درد های معده و میزبان مسائل دیگر نگردد. دکتر آلتمن می گوید: اگر احساس می کنید در حال حاضر در حال افزایش است، سعی کنید دکمه مکث را فشار دهید. او می گوید: “بگذار بگویم که خانواده شما مانند دیوانه در حال اجرا است، زیرا شما دیر به یک رویداد ورزشی می روید و می توانید کلاه بچه های خود را پیدا نکنید.” “متوقف کردن آنچه شما انجام می دهید و ده نفس عمیق بکشید بهتر است که چند دقیقه با دقت همه چیز را به دست آورید تا اینکه بتوانید بازی کنید زیرا فرزند شما تمام تجهیزات خود را ندارد”.

یک استراتژی بلندمدت؟ در نهایت در رابطه با این که تعادل زندگی در خانواده شما جدی است جدی بگیرید. دکتر الورده خاطرنشان می کند: “اگر متوجه شوید که فرزند شما بیش از حد چیزهای زیادی را انجام می دهد، باید سؤال کنید اگر سالم باشد.” “والدین زمان کمتری نیاز دارند و بچه ها زمان کمتری نیاز دارند.”

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *