#


لباس نوزادان/زمستان و راهکارهای خرید لباس مناسب برای نوزادان

لباس نوزادان
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 2789 بازدید

لباس نوزادان/زمستان و راهکارهای خرید لباس مناسب برای نوزادان

No votes yet.
Please wait...

زمستان و راهکارهای خرید لباس مناسب برای نوزادان

زمانی که نوزادی به دنیا می آید در ماه های اولیه به سختی می توان لباسی اندازه آنها پیدا کرد و این مشکل زمانی به اوج خود می رسد که نوزاد در ماه های سرد به دنیا آمده باشد.
اگر کودک شما متولد ماههای گرم سال است بهترین کاراین است که تا آغاز فصل سرما تحمل کرده و نوع رشد کودک خود را بیشتر بسنجید. امکان دارد برای خرید لباس زمستانی عجله کنید و پس از شروع سرما متوجه شوید لباس ها برای کودکتان بسیار بزرگ و یا خیلی کوچک است.

اگر مادری هستید که کودکی متولد زمستان دارید و می خواهید لباسی مناسب زمستان برایش تهیه کنید بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا بهتر متوجه شوید نوزاد شما برای گذران زمستان به چه لباس هایی نیاز دارد..

لباس نوزادان

لباس نوزادان

پلیور نوزادی یا کت گرم

کت ویا یک ژاکت بسیار گرم از جمله لباس های ضروری ای است که باید برای یک نوزاد استفاده کرد تا درمقابل سرمای زمستان از او محافظت کند.
از آنجایی که نوزادان دارای پوست بسیارحساس و نرمی هستند بهتر استبه سراغ انتخاب لباس هایی بروید که داخل آن ها از لایه ای نرم وگرم تولید شده باشد. البته توجه داشته باشید که موجب حساسیت بر روی پوست کودک نشود.
لباس هایی که بسیار کلفت و ضخیم هستند بیشتر موجب اذیت کودک می شوند و کودک از پوشیدن این لباس ها احساس ناراحتی خواهد کرد.

توصیه ما به شما این است که به صور لایه لایه به کودک لباس بپوشانید و با پوشاندن یک کت گرم بر روی سایر لباس ها اجازه دهید کودک راحت باشد.
اگر از این سبک پوشش برای لباس پوشاندن به کودک استفاده کنید به راحتی می توانید زمانی که احساس کردید کودک شما گرمش شده کت یا پلیوری را که از روی لباس های زیرینش پوشانده اید را دربیاورید.

لباس نوزادان

لباس نوزادان

پوشاندن کلاه بافت

در فصل زمستان بیشترین قسمتی که در معرض سرما قرار می گیرد سر کودک است به همین دلیل شما باید این قسمت ها را خوب بپوشانید. می توانید برای پوشاندن سر و گوش کودک در فصل زمستان از یک کلاه بافتنی که مناسب سر کودک بوده و ضد خارش و حساسیت است استفاده کنید.

ترجیحا از کلاه هایی کمک بگیرید که در قسمت گوش دارای لبه باشد و بتواند روی گوش کودک شما را نیز بگیرد. هنگامی هم که کلاهی برای کودک می خرید خوب دقت کنید که حتما اندازه سر کودک باشد و نه بزرگتر ویا کوچکتر از آن. چرا که درصورت اندازه نبودن کلاه کودک باز هم احساس ناراحتی خواهد کرد.

یک دستکش مناسب

از جمله مواردی که برای کودک بسیار لازم و ضروری می باشد دستکش خوب و مناسب است.
چون کودکان نمی توانند دستان کوچک و ظریف خود را در دستکش های معمول جای دهند و ممکن است دست هایشان آسیب ببیند بهتر است به سراغ دستکش هایی بروید که مخصوص کودکان می باشد و از نخ تولید شده اند و بسیار نرم و راحت می باشند.

دقت در جنس کفش های نوزادی

برای اینکه بتوانید پاهای کودک را گرم نگه دارید بهتر است کفش های گرمی را برای این کار انتخاب کنید.کفش های نیم بوت و یا کفش های که کاملا از خز پوشیده شده اند بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن پای کودکان است حتی اگر آن کودک قادر به راه رفتن نباشد.
اگر علاقه ندارید که برای نوزاد خود کفش بپوشانید به جای آن بهتر است از جوراب هایی که چند لایه هستند برای حفظ گرمای پای کودک بهره مند شوید.

کاپشن های نوزادی

شما به عنوان یک مادر میتوانید از کاپشن هایی که به صورت سرهمی در بازار موجود هستند و کلاه هم دارند برای کودک خود استفاده کرده و از زیر یک ژاکت آن را بپوشانید. البته اگر این کاپشن های سرهمی ضخیم باشند دیگر نیازی نیست که از روی آن هیچ لباسی به کودک بپوشانید چرا که فقط موجب سنگین شدن کودک و احساس ناراحتی او می شوید. می توانید چند لایه لباس از زیر کاپشنهای سرهمی کلفت تن کودک کنید.

لباس نوزادان

لباس نوزادان

شلوار هایی که جوراب متصل دارند

هنگام شب بهتر است به جای اینکه از پتو برای گرم نگه داشتن کودک استفاده کنید لباسی گرم به او بپوشانید.شلوار های جوراب دار گزینه بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن کودک در سرمای شب به شمار میروند و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

لباس های سرهمی گرم

در مناطقی که هوا بسیار سرد است اغلب مادرها از لباس های سرهمی که گرم نیز هستند برای گرم نگه داشتنکودک خود استفاده می کنند.لباس های سرهمی ای که از جنس پشم تولید شده باشند مورد بسیار خوبی برای گرم ماندن کودک در برف وسرما به شمار می روند و تمام بدن کودک را به خوبی در بر می گیرند.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *