#


لباس مناسب سفر کاری

لباس مناسب سفر کاری
8 آوریل 2017 بدون نظر 1055 بازدید

لباس مناسب سفر کاری

لباس مناسب سفر کاری

شما برای این که به سفر کاری بروید، باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید که چه چیزی را همراه خود ببرید و چه چیزی اضافی است.
شما باید یک جعبه مخصوص برای لوازم مربوط به موانند چسب مو یا کرم مو داشته باشید و هم چنین یک جعبه مخصوص برای لوازم بهداشتی مانند ریش تراش یاروغن های ریش داشته باشید. شما نماینده شرکتتان هستید و باید مرتب باشید.

عطری را همراه خود ببرید که رایحه ای آرام بخش داشته باشد که هنگام جلسات کاری از آن استفاده کنید و رایحه خاصی نداشته باشد.
سعی کنید اگر سفرتان به خارج از کشور است حتما کراورات و پاپیون را که اکسسوری مهمی است به همراه خود داشته باشید زیرا تیپ شما خیلی بهتر می شود. ساعت هوشمند و کیف لپ تاپ هم جز موراردی است که در طی سفر حتما نیاز خواهید داشت.

موارد دیگر

یک جفت کفش برای شما کافی است سعی کنید تعداد زیادی کفش با خود نبرید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که وسواس دارید در نهایت دو جفت کفش با خود ببرید و بیشتر از آن کفش نبرید با خود. ترجیحا انتخاب شما کفش چرم با رنگ های مشکی و آبی باشد.

پیراهن شطرنجی، پیراهن سفید و یک شلوار جین و یک شلوار پارچه ای و دو دست کت را حتما با خود ببرید. این ها لباس پایه هستند که اگر همراه شما باشند قطعا جذاب خواهید بود و خوش تیپ می شوید.

انتخاب کمربند مناسب خیلی مهم است. شاید این موضوع از نظر شما بی اهمیت باشد ولی نکته ای که نباید فراموش کنید این است که رنگ کمربند خود متناسب با کفش و ساعت خود اختاب کنید. اگر می خواهید کت و شلورا رسمی بپوشید از سگک های کوچک و ظریف استفاده کنید زیرا سکگ های بزرگ و کمربند های پهن برای تیپ اسپرت مناسب است.

مراقبت از دندان هایتان را فراموش نکنید، یک مسواک مسافرتی کوچک و خمیر دندان می تواند به زیبایی لبخند شما کمک کند. هم چنین بعد از سفر موهای خود را شسته و با شانه مرتب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *