#


رنگ های پائیزی جذاب برای لباس آقایان

رنگ های پائیزی
19 نوامبر 2018 بدون نظر 1755 بازدید

رنگ های پائیزی جذاب برای لباس آقایان

رنگ های پائیزی جذاب برای لباس آقایان

هرساله با آغاز فصل پائیز مردان نیز به دنبال رنگ ویژه ای از جمله رنگ های پائیزی برای خود هستند و سعی می کنند از لباس های جدید و به روز استفاده کنند. در ادامه رنگ مناسب برای پائیز را عنوان کرده ایم که هر فردی باتوجه به سبک موردنظر خود می تواند بهترین گزینه را انتخاب کرده و استایلی ویژه و جذاب را به وجود بیاورد.

رنگ آجری

یکی از رنگ های پائیزی که به عنوان گزینه ای مناسب به شمار می رود رنگ آجری است. پوشیدن این رنگ جرات خاصی می خواهد و در فصل پائیز طراحان مد و فشن از این رنگ بیشترین استفاده را می برند. رنگ آجری از انرژی بسیار زیادی برخوردار است اما توصیه می کنیم تنها یکی از لباس ها را به این رنگ انتخاب نمائید.

پوشیدن لباس هایی همچون کت، کاپشن و یا بلوزی به رنگ آجری می تواند بهترین انتخاب درنظر گرفته شود. برای انتخاب لباسی هماهنگ با رنگ آجری بهتر است رنگ های پائیزی خنثی را مدنظر داشته باشید. این رنگ ها شامل مشکی، خاکستری، سرمه ای و دیگر رنگ های خنثی هستند که می توانند به عنوان یک رنگ پائیزی مناسب انتخاب شوند.

سبز

اغلب مردان زمانی که تمایلی به پوشیدن لباس های مشکی و سرمه ای ندارند به سراغ استفاده از لباس های سبز می روند. در فصل پائیز افراد بسیاری از این رنگ در ایجاد استایل جذاب کمک می گیرند. درخصوص این رنگ باید گفت جذابیت خاصی دارد که برای لباس های بالا تنه و پائین تنه بهترین گزینه به شمار می رود.

به همراه رنگ سبز می توان از رنگ هایی همچون کرم و خاکستری استفاده کرد تا ظاهری مدرن و جذاب را به وجود بیاورد. لباس هایی که به رنگ سبز هستند برای تمام مراسم های رسمی و غیر رسمی و یا حتی اسپرت قابلیت استفاده را دارند.

شرابی

رنگ شرابی دارای تن رنگی گرم است و موجب می شود ظاهر افراد نیز پرشور تر از پیش دیده شود. البته انتخاب این رنگ برای پوشیدن کمی دقت و هوشیاری می خواهد و از آنجایی که دارای انرژی زیادی بوده و بسیار چشمگیر است بهترین کار استفاده از آن به همراه رنگ های پائیزی و  لباس هایی به رنگ خنثی مانند مشکی، سرمه ای و یا خاکستری است.

سفید

استفاده از رنگ سفید نیز مزایای مختص به خود را دارد که می توان در هر موقعیتی از آن استفاده کرد. البته بهترین زمان برای پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید فصل تابستان است اما در عرصه مد و فشن می توان از این قانون نیز پیروی نکرد.

این امکان برای افراد وجود دارد که در هر زمانی از سال لباس هایی به رنگ سفید را برای پوشیدن انتخاب کنند. رنگ هایی که در کنار رنگ سفید زیباتر دیده می شوند رنگ های بژ، استخوانی و کرم است که موجب جلب توجه برای رنگ سفید نیز خواهد شد. مهمترین مزیت استفاده از رنگ سفید این است که به راحتی می توان آن را با دیگر رنگ ها هماهنگ کرد.

خردلی

یکی دیگر از رنگ هایی که در فصل پائیز به وفور دیده می شود رنگ خردلی است. این رنگ پس از سالیان طولانی دوباره توسط طراحان مد و فشن مورد استفاده قرار گرفته است و این قابلیت را دارد که در کنار دیگر رنگ ها ست زیبایی را به وجود بیاورد.

رنگ خردلی دارای تن زرد بوده و به عنوان گزینه ای مناسب برای فصل پائیز درنظر گرفته می شود. رنگ های خنثی بیشترین کاربرد را به همراه لباس های رنگ خردلی دارند.

استفاده از رنگ جواهرات

درخصوص میهمانی های شبانه و پارتی های دوستانه بهترین گزینه انتخاب لباس هایی با تن رنگی جواهرات همچون زمرد و یاقوت است. این رنگ ها که جز رنگ های پائیزی است ، را می توان با رنگ هایی که دارای تن خاکی هستند ست کرد و استایلی جذاب را به وجود آورد.

چنانچه فردی تمایل به استفاده از این رنگ های پائیزی درخصوص لباس های اصلی خود ندارند می توانند از اکسسوری هایی که این رنگ ها را دارند استفاده کنند. اگر قصد استفاده از این رنگ ها برای مراسم های رسمی دارید بهتر است تن تیره آن را مد نظر قرار دهید تا بیشترین تاثیر را داشته باشند.

قهوه ای

یکی دیگر از رنگ هایی که در بین آقایان از طرفداران بسیاری برخوردار است رنگ قهوه ای می باشد. تا چندی پیش اغلب از این رنگ درخصوص اکسسوری هایی مانند کفش و کمربند استفاده می شد اما در حال حاضر لباس های متنوعی به رنگ قهوه ای وجود دارد که می توان با رنگ های پائیزی ترکیب کرد و از آن ها برای ایجاد استایل منحصربفرد استفاده کرد.

این رنگ را می توان برای تن پوستی متنوع مورد استفاده قرار داد و ظاهری مناسب و دلخواه را به وجود آورد. درخصوص به کارگیری رنگ قهوه ای می توان آن را برای شلوار و یا لباس های بالاتنه به کار برد.

البته باید توجه داشت که در خصوص این رنگ تنها یک لباس را به رنگ قهوه ای انتخاب کرد تا ظاهری شاد و پر انرژی را به نمایش گذاشت. استفاده از لباس های متعددی که به رنگ قهوه ای هستند باعث می شود تا ظاهر افراد کسل کننده به نظر برسد که این موضوع در روحیه فرد نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

توجه به رنگ مناسب برای لباس هایی که مختص فصل پائیز هستند باعث می شود تا افراد طاهری جذاب و استایلی مناسب داشته باشند. انتخاب لباسی با رنگ مناسب در هر موقعیتی ویژگی های مختص به خود را دارد که باید از سوی افراد رعایت شود تا آقایان با ظاهری زننده و زشت در جمعی حاضر نشوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *