#


معرفی برخی از راحت ترین کتانی های مردانه

کتانی های مردانه
31 اکتبر 2018 بدون نظر 2965 بازدید

معرفی برخی از راحت ترین کتانی های مردانه

معرفی برخی از راحت ترین کتانی های مردانه

اسنیکر یکی از سبک ترین و بهترین کفش ها است ولی با تنوع برندهایی که وارد بازار شده اند، انتخاب این که کدام برند کارایی بهتری دارد، تا حدودی سخت می شود. ولی نگران نباشید، چون کارشناسان با مقایسه کتانی های مردانه ، برندهای گوناگون و با تحقیق بر روی شاخص هایی مانند راحتی، سبکی، دوام و زیبایی، بهترین مدل ها را معرفی کرده اند. برندهای نایک، آدیداس و ریبوک مثل  همیشه در ابتدای این فهرست قرار می گیرند. در صورتی که علاقه دارید راحت ترین کتانی هایی که برای آقایان طراحی و تولید شده است را بشناسید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Adidas Pure Boost

اصولاً انقلاب به پا کردن در صنعت کفش کار راحتی نمی باشد ولی آدیداس موفق شد از پس این کار برآید. چنانچه به دنبال کفشی خوب و در در کنار آن مقرون به صرفه می گردید، این کتانی آدیداس خیلی سبک وزن بوده و طراحی خیلی جذابی هم دارد. از آنجا که جنس روی آن از پلاستیک نیست، پاهای تان در آن خیلی راحت و انعطفاف پذیر خواهد بود. این کتانی به گونه ای تولید شده است که اگر برای ساعات طولانی هم آن را بپوشید باز هم شما را اذیت نخواهد کرد.

Nike Zoom Fly SP

نمونه زوم فلای کفش های نایک به عنوان کفش های دو طراحی شده اند، به همین ترتیب شما می توانید تمام روز با آن پیاده روی کنید، بدون آن که به پاهای شما ذره ای فشار وارد شود و اذیت شود. این کفش خیلی سبک وزن و راحت است و برای آقایان ورزشکار یا افرادی که قصد دارند مدت زمان طولانی کفش به پا داشته باشند، خیلی مطلوب است.

Reebok Workout Plus

آیا فردی پیدا می شود که از طراحی کفش های ریبوک راضی نباشد؟ این مدل کفش ریبوک به غیر از این که یک طراحی زیبا دارد، خیلی هم راحت و سبک است، به همین دلیل برای مصرف روزانه خیلی مناسب است. در صورتی که به دنبال مدلی از کتانی می باشید که بتوانید هر روز آن را بپوشید و علاوه بر آن شیک و جذاب هم به نظر برسید، این مدل از کتانی های مردانه ریبوک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

Nike Air Vapormax

برند نایک به تولید کفش های مدرن معروف شده است. این مدل کفش هم با کفی حبابی خود این واقعیت را ثابت می کند. هر چند این خلاقیت نه تنها در ظاهر، بلکه در کارایی این کفش هم به راحتی دیده می شود. این مدل از کتانی نایک با آن ظاهر منحصر به فردش، خیلی راحت و نرم است. ممکن است قیمت آن از کفش های دیگر نایک تا اندازه ای گران تر باشد، ولی به قطع یقین به داشتن آن می ارزد.

New Balance 990v4

کفش های برند نیوبالانس به راحت بودن شناخته شده اند. مدل۹۹۰ این برند هم بعد از سی سال فعالیت، ثابت نموده که یکی از برترین کفش ها برای پیاده روی و دویدن می باشد. چنانچه کفش های نایک و آدیداس را پیش از این پوشیده اید، پیشنهاد می شود که بد نیست یک مرتبه هم به این برند شناخته شده سری بزنید و آن را امتحان کنید.

Nike Air Force 1

یکی دیگر از کفش های کلاسیکی که کمپانی نایک برای استفاده روزانه آقایان عرضه کرده است، این مدل است. این مدل از کتانی های مردانه از کمپانی ایر فورس خیلی محکم و بادوام است، به غیر از این دارای چند پک هوای مخفی شده هم می باشد که باعث تهویه هوا و راحتی پاها می شود. گذشته از کاربرد این کفش، مدل آن هم به روز و مدرن است، به همین ترتیب هیچ بهانه ای را به دست خریداران خود نخواهد داد.

Nike Epic React Flyknit

یکی از تازه ترین و مناسب ترین کفش های برند نایک، همین مدل می باشد. این کتانی به خاطر نرمی روی آن، خیلی راحت بوده و مناسب برای استفاده روزانه است. منافذی که بر روی آن هم طراحی شده، از عرق کردن پاهای تان جلوگیری می کند.

Asics Gel-Lyte V

برند کفش اسیکس، یکی از برندهای پر طرفدار و شناخته شده در طراحی و تولید کفش های ورزشی در دنیا است. دلیل اعتبار آن را می توان بیشتر در کیفیت و طراحی های منحصر به فرد و مدرن آن دانست. این مدل کتانی خیلی راحت است و برای افرادی که علاقه مندند تا یک کتانی بادوام و راحت به پا داشته باشند، توصیه می شود.

Asics Gel Quantum 360

این مدل کفش اسیکس ترکیبی از راحتی و استحکام را در کنار هم دارد. این مدل از کتانی های مردانه با فومی تولید شده است که نسبت به فوم های سایر کفش ها خیلی نرم و سبک است. به این ترتیب این کفش یک انتخاب عالی برای افرادی که به دنبال راحتی و کاربردی بودن کفش هستند، می باشد. هر چند رنگ مشکی آن هم به صورتی است که با بیشتر مد و رنگ لباس های تان به راحتی ست می شود.

Brooks Launch 5

در صورتی که در پی کفشی می باشید که فقط برای تمرینات ورزشی خود آن را بپوشید، این مدل از برند بروکز لانچ در واقع انتخاب مناسبی برای تان خواهد بود. این نمونه از کتانی خیلی نرم و سبک وزن است و با ظاهر رنگی و جالبی که دارد، دل هر ورزشکاری را به دست خواهد آورد.

New Balance MW411V2

کتانی های نیوبالانس مختص پیاده روی طراحی و تولید شده اند. شما می توانید این مدل از کتانی های مردانه را تمام روز بپوشید و حتی ذره ای احساس خستگی نکنید. منفذهایی که روی این کفش تعبیه شده اند هم مثل هواکش عمل می کنند و از عرق کردن پاهای شما جلوگیری خواهند کرد. این کفش هم به خاطر رنگ مشکی اش خیلی کاربردی است و با هر رنگ لباسی به راحتی ست می شود.

Skechers Flex Advantage 2.0

احساسی که با پا زدن این کفش اسکیچرز به پاهای تان دست می دهد مثل وقتی است که سرتان را روی بالش پر شده از پر می گذارید. به همین ترتیب چنانچه علاقه دارید به پیاده روی یا حتی تفریح به اطراف شهر بروید، این مدل کفش با راحتی و استحکام بالایی که دارد، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *