#


جی جی حدید چه رازی در زیبایی و خوش پوشی خود دارد؟

زیبایی و خوش پوشی
17 اکتبر 2018 بدون نظر 6119 بازدید

جی جی حدید چه رازی در زیبایی و خوش پوشی خود دارد؟

جی جی حدید چه رازی در زیبایی و خوش پوشی خود دارد؟

جی جی حدید یک زن مدل آمریکایی است که زیبایی و خوش پوشی او مثال زدنیست و کار مدلینگ را از سن دو سالگی با برند گس آغاز کرد. پدر او محمد حدید فلسطینی و مادر او یولاندا حدید تا چند سال گذشته به فعالیت مدلینگ مشغول بود.

او همچنین دارای یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر به نام انوار حدید هم می باشد. جی جی حدید در سال ۲۰۱۶ موقف شد جایزه برترین مدل سال را از The Fashion Awardsاز آن خود کند.

هیچ تردیدی نیست که جی جی حدید هم اکنون یکی از بهترین افراد صنعت مد و فشن و در زیبایی و خوش پوشی کم نظیر محسوب می شود. علاوه بر شوها و مجلاتی که وی در آن حضور داشته، استایل فردی این مدل هم به شخصه جذاب و فوق العاده است، به صورتی که نوید بخش خیلی از افراد و حتی طراحان مد و فشن بوده است.

تفاوتی ندارد که او از سالن ورزشی آمده باشد یا از یک میهمانی، در هر صورت او ظاهر جذابی دارد. اگر علاقه مندید که با مدل لباس پوشیدن این سوپرمدل دنیا آشنا شوید، ما را  تا انتهای این مطلب دنبال کنید.

تیپ اسپورت

یکی از تیپ هایی که جی جی حدید زیاد به آن علاقه دارد، تیپ اسپورت است. لگینگ، شلوارهای ورزشی، اسنیکر و لباس های آستین کوتاه ساده و طرحدار… از لباس های مورد علاقه او هستند. وی نه تنها برای روزهایی که ورزش می کند، بلکه در روزهای عادی هم تیپ اسپورت می زند و زیبایی و خوش پوشی او بسیار خاص جلوه میدهد.

هر چند تلاش می کند که در ست کردن آن ها با یکدیگر تنوع ایجاد نماید. به طور عنوان وی برخی مواقع اسنیکرش را با شلوار گشاد ورزشی و بعضی اوقات هم با شلوار جین کوتاه ست می کند. او به پوشیدن نیم تنه های ورزشی هم علاقه بسیاری دارد. به عقیده او پوشیدن یک نیم تنه ورزشی و یک ژاکت گشاد روی آن در واقع هیجان انگیز و جذاب به نظر می رسد. عینک آفتابی که او برای تیپ های اسپورت خود انتخاب کرده است، مدل گربه ای ست.

شلوار جین پاره

شلوار جین پاره به عنوان یکی از علاقه مندی های تیپ جی جی حدید به حساب می آید. فرقی ندارد که او شلوار جین را انتخاب کرده باشد یا یک دامن و شلوارک را، در واقع او لباس های جین پاره را دوست دارد. هر چند هدف از جین فقط جین آبی رنگ نیست، بلکه وی مدل های مختلف جین ها را از جین مشکی گرفته تا جین سفید و آبی خیلی روشن… هم می پوشد.

اگر شما هم علاقه مندید مثل او یک شلوار جین پاره را بپوشید، بالا تنه و کفش های خود را مشکی انتخاب کنید تا یک ظاهر کلاسیک و شیک را برای تان بسازد. اگر دل تان خواست لباس دیگری به تیپ خود اضافه نمایید، از رنگ های خنثی همچون کرم، سفید یا خاکستری استفاده کنید.

مو

درست بر خلاف خواهرش بلا حدید، که دارای موهای قهوه ای تیره می باشد، رنگ موهای جی جی بلوند طلایی است. وی طبق معمول موهایش را به صورت حالت دار درست می کند و آن را به مدل های مختلفی از دم اسبی گرفته تا گیس و شنیون و حتی ساده باز، آرایش می کند. وی بر این اعتقاد است که نباید به یک مدل مو بسنده کرد. درست کردن مدل های مختلف مو می تواند به ظاهر انسان جذابیت بیشتری ببخشد.

بوت بلند

جی جی حدید از این که به خاطر لباس هایی می پوشد توی چشم مردم باشد، ترسی ندارد. وقتی که حرف از کفش هایی که او به پا می کند به وسط می آید، نخستین عکسی که از او به خاطر می آوریم، بوت های بلند هستند.

او بوت های بلند پاشنه دار را که ارتفاع آن تا روی زانو می آمد را به مدل های دیگر ترجیح می دهد. هر چند هنگام خرید این مدل بوت دقت کنید که حتما تنگ باشد تا اندازه ای که به پای شما بچسبد، در غیر این صورت نمای جذابی نخواهد داشت. با این مدل بوت می توانید هم کت های بلند و هم کوتاه بپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *