#


تیشرت مردانه و نکاتی در خصوص انتخاب آن ها

تیشرت مردانه
27 جولای 2018 بدون نظر 1727 بازدید

تیشرت مردانه و نکاتی در خصوص انتخاب آن ها

تیشرت مردانه و نکاتی در خصوص انتخاب آن ها

برخی از نکات کلیدی درخصوص پوشیدن تیشرت مردانه ،بسیاری از افراد به دنبال استایلی هستند که همیشه جذاب و منحصر به فرد به نظر برسند و همیشه روی مد باشند. ولی باید بدانید که این کار را چگونه انجام دهید. ممکن است با خود تصور کنید که تیشرت ها فقط در خانه مورد استفاده قرار می گیرد، ولی اینطور نیست. اگر سبک درست پوشیدن آن را بدانید، قطعا انتخابی مناسب خواهید داشت. در این مطلب نکاتی را در خصوص نحوه درست انتخاب کردن تیشرت بیان کرده ایم و شما می توانید با رعایت این نکات همیشه جذاب و زیبا به نظر برسید.

طرحی ساده انتخاب کنید

کارشناسان مد و فشن بر این اعتقادند که تیشرت مردانه هرچه ساده تر باشد بهتر و جذاب تر است. نیازی نیست که برای جلب توجه، تیشرت مردانه طرح دار و یا تیشرت هایی که جملات خنده دار بر روی آن ها وجود دارد استفاده کنید. در حقیقت این مدل تیشرت ها مخصوص نوجوان ها است. پس چنانچه دوست دارید جذاب تر و زیباتر به نظر برسید باید از تیشرت های ساده به تن کنید.

از جمله مزایای تیشرت مردانه ساده این است که به راحتی می توان با هر رنگ و مدل لباسی آن ها را هماهنگ کرد. به طور مثال شما می توانید این نوع تیشرت ها را با شلوار رنگی، شلوار جین و یا حتی یک کت چرم ست کنید.

تیشرت را اندازه تن تان انتخاب کنید

با توجه به این که تیشرت دارای مدلی ساده است، اندازه آن بسیار جلب توجه می کند. به همین دلیل باید تیشرتی را انتخاب کنید که اندازه تن تان باشد و در قسمت های گوناگون آن مانند آستین و یا روی سینه، همچون پوست بدن به تن تان بچسبد. به این ترتیب تیشرت هایی که بسیار گشاد هستند اصلا مناسب نمی باشند.

البته این مسئله به فرم بدن شما بستگی دارد. چنانچه دارای اندامی ورزشکاری هستید، تیشرت های تنگ برای این دسته از افراد بسیار مناسب هستند و می توانند فرم بدن آن ها به خوبی نشان دهند. ولی درصورتی که چاق هستید، تیشرت های که در قسمت شکم ان ها گشادتر هستند مناسب می باشند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان خریدن تیشرت رعایت کنید، اندازه آستین آن است. آستین تیشرت باید بین آرنج و بازوی شما باشد. قد تنه تیشرت نیز باید طوری باشد که بر روی کمربند شما قرار بگیرد. تیشرت هایی که کوتاه هستند باعث می شود که شکم شما نمایان شود و تیشرت هایی که بلند هستند نیز باعث بد جلوه دادن ظاهرتان می شوند.

یکی از راه هایی که می توانید با کمک آن اندازه ی مناسب تیشرت را تشخیص دهید یقه آن است. هنگامی که دست خود را بالا می برید، نباید فاصله ای بین گردن و یقه لباس تان ایجاد شود. از سوی دیگر یقه لباس شما نباید به قدری تنگ باشد که نتوانید به راحتی گردن خود را تکان دهید.

 همچنین باید به کیفیت تیشرت نیز توجه کنید. تیشرت هایی که بی کیفیت هستند بعد از ۲ یا ۳ مرتبه شستن ممکن است حالت و یا رنگ خود را از دست دهند. به همین دلیل پیش از خرید یک تیشرت از کیفیت بالای آن مطمئن شوید.

چنانچه در زمان پرو لباس، این نکات را مورد توجه قرار دهید، قطعاً انتخاب تان دست خواهد بود.

از رنگ های خنثی استفاده کنید

سفید: با هر رنگ پوستی می توان از تیشرت به رنگ سفید استفاده کرد. این رنگ تیشرت دارای حالت کلاسیک هستند که به سادگی می توان با سایر مدل های لباس هماهنگ کرد. فقط این را به یاد داشته باشید که لباس سفید را با لباس های سفید بشویید تا رنگ خود را از دست ندهند.

طوسی: این رنگ نیز با هر رنگ لباس دیگری نیز قابل ست کردن است. همچنین با پوشیدن این رنگ هیکل زیباتری خواهید داست. البته این را بدانید که در صورت عرق کردن به راحتی به چشم می آید.

مشکی: یکی دیگر از رنگ هایی که برای تیشرت مناسب است رنگ مشکی می باشد. شما می توانید رنگ مشکی را با هر رنگ دیگری ست کنید. البته نباید همیشه از این رنگ استفاده کنید. این رنگ جذابیت های خاص خود را دارد، ولی نه برای همیشه.

سرمه ای: یکی از رنگ هایی که می توان آن را جایگزین مشکی کرد رنگ سرمه ای است. سرمه ای همراه با جین می تواند ترکیب منحصربه فردی را ایجاد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *