#


نکاتی که به خانم ها کمک می کند خوشتیپ باشند

خوشتیپ
11 جولای 2018 بدون نظر 2183 بازدید

نکاتی که به خانم ها کمک می کند خوشتیپ باشند

نکاتی که به خانم ها کمک می کند خوشتیپ باشند

اینکه می گوییم خانم های خوشتیپ این عادت ها را دارند به این معنی نیست که بعد از اینکه خوشتیپی را تجربه کرده اند این عادت ها را در زندگیشان قرار داده اند.بلکه این عادت ها موجب خوشتیپ بودن همیشگی آنها شده است.در این زمینه نکاتی را آماده کرده ایم و شما را با این عادات آشنا می کنیم با ما همراه شوید.خانم های خوشتیپ

  • تهیه ی لباس مناسب یک روز قبل از هر مراسم

برای این که بتوانید با آرامش کافی و داشتن زمان کافی لباس مناسب رفتن به هر مراسمی را برای خود انتخاب کنید بهتر است از روز قبل این کار را انجام دهید.

  • داشتن زمان کافی برای آماده شدن

بهتر است پیش از این که زمان رفتن فرا برسد و اطرافیان از دیر آماده شدن شما غر بزنند زمان کافی به خودتان بدهید تا بتوانید با آرامش کافی برای رفتن به مراسم و یا مهمانی آماده شوید.

  • انتخاب لباس زیر مناسب

یکی از نکاتی که در خوشتیپ بودن بسیار مهم می باشد انتخاب لباس زیر مناسب است. سعی کنید از سوتین و شورت هایی استفاده کنید که از جنس ابریشم بوده و همچنین سبک و نرم باشند تا در آن ها بتوانید راحت باشید.

  • الهام گرفتن از خانم های خوش تیپ دیگر

اگر دوست دارید خوش تیپ و خوش استایل به نظر بلیایید بهتر از با افرادی که در این زمینه اطلاعات بیشتری دارند و نیز با کسانی که به مد اهمیت می دهند بیش تر ارتباط داشته باشید.

  • انتخاب لباس متناسب با آب و هوا

بهتر است بدانید که باید لباس خود را متناسب با آب و هوا انتخاب کنید تا مورد تمسخر دیگران قرار نگیرید. برای این که خوش تیپ باشید باید این اصل را در نظر داشته بگیرید.

  • متناسب با موقعیت لباس بپوشید

در میهمانی ها و مجالسی که کاملا رسمی هستند باید از لباس های رسمی استفاده کنید. همین طور زمانی که به یک میهمانی کاملا دوستانه دعوت شده اید باید یک تیپ عالی و در عین حال غیر رسمی برای خود داشته باشید.

  • لباس های اندازه بپوشید

باید بدانید که با پوشیدن لباس هایی که خیلی گشاد و یا خیلی تنگ هستند نمی توان استایل خوبی داشت و خوشتیپ به نظر رسید.

  • همیشه یک بخش گران قیمت در تیپ خود داشته باشید

یکی دیگر از نکاتی که موجب خوش تیپی شما خواهد شد این است که در استایل خود حتما یک لباس و یا یک اکسسوری گران قیمت جای دهید، این بخش می تواند به عنوان هسته ی استایل شما عمل کرده و آن را زیباتر جلوه خواهد داد.

  • انتخاب اکسسوری های مناسب

در مورد این که چه نوع اکسسوری باید استفاده کنید حتما از قبل در موردش فکر کنید. چنانچه کمبودی در وسایل مورد نیازتان وجود دارد حتما آن را تکمیل کنید. رعایت این نکته نیز یکی از راه های خوش تیپ بودن است.

  • در لباس های خود لم ندهید

اگر در لباس های ایده آل خود لم بدهید موجب چروک شدن و خراب شدن زود تر آن ها خواهید شد.

  • تا کردن و یا آویزان کردن لباس ها

باید بدانید که طبق لباسی که دارید کدام را آویزان کنید و کدام یک را تا بزنید. بهتر است لباس های رسمی و مجلسی را در کمد آویزان کرده و سویشرت ها و لباس های پشمی را درون کشو به صورت تا کرده قرار دهید.

  • استفاده ی به موقع از کفش پاشنه بلند و یا کفش پاشنه تخت

پوشیدن کفش های پاشنه بلند در استفاده ی روزمره به هیچ وجه موجب خوشیتیپ بودن یک خانم نخواهد شد. از سوی دیگر اگر در مجالس رسمی و یا میهمانی ها از کفش پاشنه تخت استفاده شود باز هم جلوه ی زیبایی نخواهد داشت. بنابراین باید طبق موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید کفش خود را انتخاب کنید.

  • طبقه بندی لباس ها به هنگام شستشو

بهتر است پیش از این که لباس های خود را بشویید و یا به خشک شویی ببرید آن ها را بر اساس جنس شان تفکیک کنید. اگر بر روی لباس ها لکه ای از چای و یا قهوه بود حتما آن را برطرف کنید.

  • همراه داشتن وسایل تمیز کننده ی کفش یا لباس

سعی کنید همیشه وسایلی را که در تمیز کردن لکه های لباس ها به شما کمک می کنند همراه تان داشته باشید. همراه داشتن یک نخ و سوزن برای دوختن پارگی های ناگهانی ، و نیز گیره و چسب که ممکن است در برخی مواقع اورژانسی به شما کمک کنند را همراه خود داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *