#


برای انتخاب تی شرت و یا تاپ زنانه مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تی شرت
11 جولای 2018 بدون نظر 1901 بازدید

برای انتخاب تی شرت و یا تاپ زنانه مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای انتخاب تی شرت و یا تاپ زنانه مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

راهکارهایی برای انتخاب تی شرت و تاپ زنانه مناسب: یکی از نکاتی که برای خرید یک تی شرت و یا تاپ زنانه باید در نظر بگیرید این است که تاپ یا لباس خیلی جذب که مناسب سایز شما نیستند  برای خود انتخاب نکنید، چون احتمال این که در طولانی مدت موجب ایجاد درد های موضعی برای شما شوند وجود دارد.

یکی از لباس های زنانه که کاربردی دو چندان پیدا می کند، تاپ است. این لباس راحتی معمولاً زیر مانتو، در منزل و یا مهمانی های دوستانه توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. تاپ ها معمولاً بدون آستین بوده و جنس آنها معمولاً از نخ و پنبه بوده که به همین دلیل بسیار خنک است.

* زنانی که قد کوتاهی دارند بهتر است از لباس هایی که یقه های بلند دارند استفاده نکنند.

* اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای پاهای بلندی می باشند، بهتر است بدانید که لباس های بلند گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

تی شرت

* چنانچه قسمت پایین تنه ی شما درشت است بهترین گزینه برای شما انتخاب لباس هایی است که در قسمت بالا تنه دارای اپل یا لایی می باشند. به این خاطر که شما با این انتخاب میان پایین تنه و بالا تنه تان یک تعادل ایجاد کرده اید.

* اگر دارای ران های بزرگی هستید بهتر است از تی شرت ها و یا تاپ هایی استفاده کنید که به رنگ روشن بوده و یا در قسمت بالاتنه تزیین شده باشد. زیرا با این کار شما می توانید بیشتر توجه اطرافیان را به سمت بالاتنه ی خود جلب کرده و در نهایت توجه کمتری به سمت ران های شما خواهد شد.

* اگر دوست دارید در انتخاب تی شرت مورد نظر خود از رنگ های روشن انتخاب کنید، بهتر است بدانید که اگر چه رنگ های روشن به ظاهر گزینه ی مناسبی برای لباس هستند ولی به همان اندازه موجب بزرگتر نشان دادن سایز شما خواهند شد. پس سعی کنید متناسب با اندام خود رنگ لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *