#


رنگ های مد در تابستان ۲۰۱۸

5 ژوئن 2018 بدون نظر 2015 بازدید

رنگ های مد در تابستان ۲۰۱۸

تابستان امسال با رنگ های مد بدرخشید

هر فصلی دارای رنگ های خاصی می باشد. تابستان سال جاری با توجه به این که طراحان رنگ های مختلف و بسیاری را پیشنهاد کرده اند باعث شده تا کمد لباس در تابستان ۲۰۱۸رنگ های متنوع و بسیاری را به خود ببیند.

رنگ هایی که در تابستان امسال مد شده اند برای افرادی که عاشق رنگ های پاستلی و هیجان انگیز هستند مناسب می باشد. در ادامه رنگ های مد در تابستان امسال را معرفی خواهیم کرد.

۱-بنفش کمرنگ

برخی از طراحان معروف دنیا مانند تیبی، ویکتوریا بکهام و مایکل کورس با نمایش لباس هایی به رنگ بنفش کمرنگ در فشن شوهای جهانی باعث شده اند تا این رنگ به عنوان رنگ مد سال انتخاب شود. رنگ بنفش کمرنگ به عنوان رنگ لاکچری به حساب می آید و به دلیل شادابی و جذابیتی که دارد باعث شده تا به عنوان رنگ مد تابستان امسال انتخاب شود. برای ست کردن این رنگ می توانید از رنگ های جین و یا سفید استفاده کنید.

۲-صورتی

رنگ صورتی علاوه بر رنگ لباس به عنوان رنگ مو نیز مد شده است. برخی از ستاره ها مانند لوسی هیل، اما استون و کیم کاراشیان با رنگ کردن موی خود به رنگ صورتی علاقه خود را به این رنگ نشان داده اند. در صورتی که مانند بسیاری از بانوان به این رنگ علاقه دارید می توانید تابستان امسال از آن برای لباس های تان استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

۳-آبی

یکی از رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد رنگ آبی است. رنگ آبی از جمله رنگ هایی است که برای لباس مناسب می باشد و چنانچه از این رنگ برای تمام لباس های تن تان استفاده کنید باز هم از جذابیت خاصی برخوردار است. آبی کمرنگ یکی از رنگ هایی است که در کنار رنگ های صورتی و بنفش می تواند فرمانروایی کند.

۴-بنفش پررنگ

بنفش پررنگ نیز همچون بنفش کمرنگ به عنوان مد تابستان انتخاب شده است، هرچند رنگ بنفش پررنگ از ابتدای سال به عنوان رنگ مد انتخاب شده بود و همچنان دارای جذابیت خاصی می باشد. برخی از برندهای معروف دنیا مانند گوچی، سالواتوره فراگامو و موسکینو از رنگ بنفش پررنگ در کلکسیون تابستانه خود استفاده کرده اند. شما می توانید با استفاده از این رنگ در مهمانی ها همچون جواهر بدرخشید.

۵-زرد

ممکن است که رنگ زرد را به خاطر هیجان و انرژی زیادی که دارد برای لباس انتخاب نکنید. ولی اگر یک بار امتحان کنید حتما نظرتان تغییر خواهد کرد. با پوشیدن لباس های زرد رنگ هم به خود و هم به اطرافیان تان انرژی ببخشید. برندهایی مانند تام فورد و اسکار دلا رنتا از این رنگ برای کلکسیون لباس های خود استفاده کرده اند. شما هم می توانید با استفاده از رنگ زرد مانند یک ستاره در جمع بدرخشید.

۶-قرمز

رنگ قرمز یک رنگ کلاسیک محسوب می شود و دارای جذابیت بسیاری است. ستاره هایی مانند ویکتوریا بکهام و الکساندر مک کوئین این رنگ را در کلکسیون لباس های خود استفاده کرده اند. رنگ قرمز بهترین رنگ برای لباس های مهمانی های شبانه است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *