#


برای انتخاب لباس مناسب فصل بهار و تابستان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

29 می 2018 بدون نظر 1555 بازدید

برای انتخاب لباس مناسب فصل بهار و تابستان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چه نوع لباسی مناسب فصل بهار و تابستان است؟

ممکن است شما درک درستی از کمد لباس خود نداشته باشید. وسایلی همچون عینک های آفتابی،تی شرت، شلوار، یک یا دو ژاکت سبک که نمی دانید برای بهار و تابستان کدام یک را برای پوشیدن انتخاب کنید. یکی از مشکلات فصل تابستان گرم بودن بیش از حد هوا است و نیز لباس هایی که به حدی موجب تعریق می شوند که باید هر روز به استحمام کرد یا لااقل از اسپری های دئودورانت استفاده کرد. چنانچه دوست دارید واقعا استایل شیکی داشته باشید بهتر است در وهله ی اول باید به آب و هوا توجه کنید. ما در این مطلب مواردی را برای شما ذکر می کنیم تا علاوه بر استایل شیک،  تعریق کمتری داشته باشید و دیگر احتیاج نباشد که روزانه استحمام کنید و هرلحظه از اسپری های دئودورانت استفاده کنید.

تی شرت

همان طور که همه ی ما می دانیم بخش کوچک لباس های مردانه که معمولا استفاده ی بسیاری دارد و هم این که خیلی عادی است تی شرت ها هستند. با این وجود یکی از لباس هایی به شمار می آید که برای شرکت در عروسی هایی که در فصل تابستان برگزار می شوند به شما پیشنهاد می کننیم. بهتر است بدانید که استفاده از تی شرت ها برای فصل بهار و تابستان گزینه ی مناسبی می باشد  و در حال حاضر در جشن های عروسی و همچنین جشن های تابستانی  مناسبی برای خود پیدا کرده اند.

عینک های آفتابی

یکی از نکات مهم دیگری که باید در این خصوص به آن توجه کرد این است که استفاده از عینک های آفتابی تنها برای گذراندن تعطیلات نیست بلکه برای روز های عادی زندگی نیز باید از آن ها استفاده شود. به دلیل وجود ابر ها در فصل زمستان معمولا کمتر از عینک های آفتابی استفاده می شود. ولی در فصل بهار و تابستان و یا حتی تا اواخر فصل پاییز بهتر است شما از یک یا دو عینک آفتابی استفاده کنید. شما نیاز به محافظت های بیش از اندازه در مقابل اشعه های یو وی نخواهید داشت. به این منظور باید شما با استفاده از سه جفت عینک آفتابی پوشش خود را مرتب کنید و استفاده کنید تا وقتی که آن ها را از دست بدهید و یا به صورت اشتباهی روی آن ها بنشینید.

ژاکت های سبک

امروزه استفاده از ژاکت های سبک وزن نقش زیادی در زندگی افراد دارند. ژاکت هایی که دارای جیب های زیادی بوده و همین طور، استایل مناسبی به افراد خواهند داد. همچنین برای ست کردن این نوع ژاکت ها با لباس های نیمه رسمی نیز دچار مشکل نخواهید شد.

پیراهن های یقه کوبایی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در فصل تابستان و زمانی که در حال پوشیدن پیراهن هستید، استایل اشتباهی را انتخاب کرده باشید و  موجب نامناسب شدن وضعیت ظاهری خود شده باشید. به ویژه در تعطیلات. خوشبختانه چنانچه انتخاب پیراهن مورد نظر شما از نوع پیراهن های یقه کوبایی باشد دچار چنین مشکلاتی نخواهید شد. این نوع پیراهن های ساده و چاپی را به آسانی می توان با هر نوع  شلواری ست کرد و با خیال آسوده می توانید به سر کار و یا مهمانی بروید.

کیف  حمل و نقل

همان طور که می دانیم امروزه اکثر افراد برای این که وسایل شخصی خود را حمل کنند از کوله پشتی استفاده می کنند. ولی زمانی که هوا خیلی گرم باشد، استفاده از کوله پشتی سبب خواهد شد که در قسمت پشت کمر خود یک غده بزرگ عرق ایجاد کنید، که شما به هیچ وجه از وجود آن اطلاعی نداشته اید. همین طور استفاده از کوله پشتی سبب می شود که شما استایل دانشجویی داشته و این استایل برای محیط کار و مهمانی ها چندان  مناسب نیست. پس برای فصل بهار و تابستان استفاده از کیف های مخصوص حمل و نقل گزینه ی مناسب تری است. برندهایی نظیر زارا از این نوع کیف ها تولید می کنند که برای این دو فصل بسیار مناسب است.

شلوارهای کتان سبک وزن

اکثر مردان در هنگام خرید لباس تابستانی این نوع شلوار ها را انتخاب نمی کنند. ولی چنانچه به وجود کمربند توجهی نکنیم، زمانی که می خواهید  دیگر از شلوار های جین استفاده نکنید شلوارهای  کتان سبک وزن گزینه ی بسیار مناسبی هستند به ویژه که همانند شلوار جین موجب ایجاد تعریق زیاد بر روی پاهای شما نخواهند شد.

چکمه های کویری

یکی دیگر از مواردی که شما می توانید به آسانی با یک شلوار جین و جوراب مناسب ست کنید چکمه های کویری هستند که از نوع کفش های نادر به حساب می آیند ، و همین طور با انتخاب یک پیراهن مناسب می توانید حتی به جشن عروسی بروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *