#


اصول و قواعدکه که برای بستن کمربند مردانه باید رعایت شود

29 آوریل 2018 بدون نظر 3119 بازدید

اصول و قواعدکه که برای بستن کمربند مردانه باید رعایت شود

قوانین مربوط به بستن کمربند مردانه

شاید نظر شما هم این باشد که بیش تر آقایان با اصول و قواع استفاده از کمربند هیچ آشنایی ندارند. به عنوان نمونه با آقایانی برخورد داشته ایم که کت و شلوار، پیراهن و کفش های زیبا و آراسته ای به تن دارند اما زمانی که به کمربندشان نگاه می کنیم، نظرمان تغییر می کند. همان گونه که ست کردن کت و شلوار، کفش، جوراب و پیراهن برای آقایان اصول و قواعدی دارد، انتخاب کمربند نیز باید و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود تا ظاهری کامل و بدون نقص داشته باشید. در این مطلب ما نکته هایی را که به شما در انتخاب کمربندی مناسب کمک می کند، برایتان آورده ایم.

۱-بهتر است همه ی مردان لااقل ۲ کمربند با کیفیت در کمد لباس های خود داشته باشد؛ یکی از آنها چرم کلاسیک و دیگری پارچه ای اسپورت.

۲-یکی از چیزهایی که باید بدانید این است که رنگ کمربندی که استفاده می کنید بهتر است با رنگ کفش تان ست باشد. به عنوان نمونه کمربند مشکی را با کفش مشکی بپوشید. این قانون در مورد رنگ های دیگری چون قهوه ای و جیگری نیز صدق می کند .

۳-چنانچه دوست دارید  ظاهرتان شیک و آراسته تر باشد، جنس کفشی که انتخاب می کنید با جنس کمربندتان یکی باشد. به عنوان مثال اگر کفش تان ورنی و براق است، سعی کنید کمربندی انتخاب کنید که براق باشد. این قانون در مورد مدل های دیگر هم صادق است: کفش جیر با کمربند جیر، کفش ساده با کمربند ساده و…

۴-زمانی که کفشی، همانند کفش های لوفر، انتخاب کردید که در آن فلز استفاده شده است، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فلز آن را با فلز کمربندتان به علاوه سایر فلزهایی مانند  ساعت و گیره کراوات تان یکی باشد . مثلا اگر فلز کمربندتان نقره ای است، کفشی انتخاب کنید که فلز نقره ای دارد و با دیگر اکسسوری هایتان نیز جور در می آید.

۵-اگر کفشی که انخاب کرده اید یک کفش اسپورت است، کمربند شما هم می تواند با کفش تان ست باشد و هم در مدل دیگری اما مکمل آن باشد. به عنوان مثال شما می توانید یک اسنیکر سفید را با یک کمربند اسپورت به رنگ قهوه ای روشن یا بوت قهوه ای تیره تان را با کمربندی به رنگ قهوه ای متوسط به تن کنید.

۶-هر اندازه کمربندی که شما انتخاب کرده اید کم عرض تر باشد، تیپ شما رسمی تر و بر عکس، هر اندازه عرض آن پهن تر باشد، ظاهرتان نیز غیر رسمی تر و کژوال تر است.

۷-کمربندهایی که دارای سگک های بزرگ تری هستند ، غیر رسمی تر می باشند. پس چنانچه کت و شلوار رسمی پوشیده باشید، بهتر است کمربندی را انتخاب کنید که سگک کوچک تری دارد. در غیر این صورت تمام تلاش هایتان را برای جذابیت و خوش تیپی بر باد داده اید.

۸-زمانی که قصد انتخاب کفش های رسمی مثل لوفر ، آکسفورد، دربی و غیره را دارید  ، مناسب ترین کار این است که کمربند چرمی کم عرض تری را با آن ست کنید تا با تیپ رسمی شما جور درآید.

۹-اگر قصد پوشیدن کفش هایی مانندکفش های اسپورت، کتانی یا کفش هایی که از جنس پارچه درست شده اند را دارید، بهتر است کمربندهای پهن تر را انتخاب کنید تا با ظاهر غیر رسمی تان جور در آید.

۱۰-یکی دیگر از قواعد مربوط به ست کردن کمربند باید بدانید این است که کمربند قهوه ای رنگ را می توانید با هر رنگ کت و شلوار ست کنید به غیر از کت و شلوار مشکی.

۱۱-نکته ی دیگری که باید در انتخاب کمربند مناسب بدانید این است که از انتخاب کمربندهایی که از سایز کمر شما خیلی بزرگ تر و یا خیلی کوچک تر می باشند، خودداری کنید. بهترین سایز کمربند کمربندی است که به زیر اولین حلقه کمربندتان می رود. در کل اگر سایز کمرتان ۳۶ است ، باید کمربندی با سایز ۳۸ را انتخاب کنید تا فیت تن تان باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *