#


با این راهکاره ها از دخترتان پرنسس بسازید

21 آوریل 2018 بدون نظر 2335 بازدید

با این راهکاره ها از دخترتان پرنسس بسازید

چگونه می توانیم با انتخاب لباس مناسب دخترانمان را پرنسس جلوه دهیم؟

زمانی که بخواهید برای دختر کوچولوی خود لباسی انتخاب کنید و بخرید متوجه خواهید شد که با دنیایی مملو از رنگ، طرح، انرژی و شادی رو‌به رو هستید. برای اینکه بتوانید از دل این دنیای متنوع، لباس هایی برای دختر دردانه تان تهیه کنید، راهنمای خریدی تهیه کرده ایم که علاوه بر لباس، نکاتی برای خرید کیف، کفش و اکسسوری هم دارد. با رعایت این راهکار ها دختر کوچولوتان زیباتر از قبل خواهد درخشید.

بهتر است ست های آماده را انتخاب کنید

یکی از کار های لذت بخش این است که بخواهید لباس دخترانه را ست کنید؛ اما بسیاری از پدر و مادرها وقت مناسب برای این کار ندارند تا از مغازه ای به مغازه ی دیگر بروند و تکه های یک ست زیبا را کنار هم بگذارند. خوشبختانه این روزها انواع ست و مدل های لباس دخترانه به صورت آماده وجود دارد، که از سردرگمی هنگام خرید کم می کند و گزینه های شیکی را پیشنهاد می‌دهد.

انتخاب لباس بهتر است طبق مد روز باشد

یکی از ایده هایی که در زمان خرید کردن لباس احتمالا به ذهن پدر و مادر ها خواهد زد، این است که بهتر است بر اساس مد روز لباس نخرند، به این دلیل که سایزشان عوض نمی شود و لباسی که امسال مد شده، سال دیگر مد نخواهد بود. خوشبختانه به هنگام انتخاب لباس بچگانه این مشکل پیش نمی آید؛ چون اکثر اوقات سایز بچه‌ها مرتب تغییر می کند و اصلا لزومی ندارد لباسی را که امسال می پوشند، سال دیگر هم به تن کنند. به همین دلیل بهتر است لباس های مد روز و شیک برایشان تهیه کنید تا از پوشیدنشان لذت ببرند.

بهتر است حداقل سه مدل لباس متفاوت در کمد لباس بچه ها باشد

در کمد هر دختر بچه‌ای بهتر است لااقل سه مدل لباس وجود داشته باشد:

لباس رسمی: ست مناسب لباس رسمی شامل پیراهن دخترانه رسمی مخصوص مهمانی‌ها و مجالس رسمی با کیف های شیک و شکیل دخترانه و کفش مناسب می‌شود.

لباس غیر رسمی: شامل شلوار جین یا انتخاب دامن مناسب، بلوز یا تی شرت و کفش کتانی یا ورزشی می باشد.

لباس راحتی: شامل لباس راحتی داخل خانه، پیژامه یا لباس خواب می‌شود.

توصیه های مهم برای انتخاب لباس راحتی مناسب

بهتر است لباس راحتی که دختر بچه ها می خواهند درون منزل بپوشند تمام نخی باشد و نیز الیافی که در آن به کار می رود لطیف باشد. اگر نایلون در الیاف لباس به کار رفته باشد می‌تواند باعث عرق کردن، عرق سوز شدن و حتی بروز حساسیت شود. این لباس های نخی لطیف باید زود به زود شسته شوند و بهتر است رنگ های روشن داشته باشند.

توصیه های مهم برای انتخاب ست لباس غیر رسمی

چنانچه دخترتان خیلی بازیگوش است و زیاد ورجه وورجه می‌کند، بهترین پیشنهاد به شما این است که برای او شلوار جین تیره و راحت انتخاب کنید. در زمان خرید کفش کتانی یا ورزشی حتما به راحتی آن دقت داشته باشید و رنگ‌هایی را برای کفش او در نظر بگیرید  که به ست لباس ورزشی یا لباس غیر رسمی او بیاید. برای خرید بلوز و تی شرت حتما سراغ پارچه هایی با الیاف نخی را بگیرید و به هماهنگی بین رنگ این لباس ها با سایر اجزای ست دقت کنید. می توانید کلاه آفتابی را به عنوان جز تکمیل کننده این ست به آن اضافه کنید تا به خصوص در هوای گرم از آفتاب‌سوختگی فرزندتان جلوگیری و تیپ اسپرت او را شیک تر کنید.

بهترین انتخاب برای ست تمام رسمی مناسب

انتخاب یک ست تمام رسمی برای دختربچه‌ها کار لذت بخشی برای شما می تواند باشد. در زمان خرید این نوع لباس به نکات زیر دقت کنید:

این که شما به عنوان پدر و مادرش دوست دارید بهترین را برایش انتخاب کنید درست است؛ ولی به دختر کوچوی خود هم اجازه دهید تا در مورد لباسش نظرش را بگوید. بچه‌ها اغلب از لباس‌های توردار با دامن‌های پرچین و پارچه پر زرق و برق خوششان می‌آید. بهتر است حتما سلایق او را مد نظر داشته باشید. برای لباس مهمانی شب سراغ تناژهای تیره تر رنگ های شاد بروید و اگر قرار است یک پیراهن رسمی برای یک مهمانی عصرانه برایش تهیه کنید، از رنگ های روشن تر کمک بگیرید. زمانی که پیراهن مناسبی برای دخترتان انتخاب کردید، سراغ دیدن کفش های دخترانه جدید و انتخاب گزینه ای بروید که المان مشترکی با پیراهن های او داشته باشد.

انتخاب تم کارتونی برای بچه های کوچک تر

معمولا هر کارتون جدیدی که ساخته می شود و شخصیت اصلی آن دختربچه ای باشد، دخترهای کوچک به آن علاقه مند می شوند. برای اینکه بتوانید آن ها را خوشحال کنید لباس‌هایی با تم کارتون مورد علاقه ‎‌شان برایشان تهیه کنید و درباره نکات خوب شخصیت اصلی داستان با آن ها حرف بزنید.

چه اکسسوری انتخاب کنیم؟

انواع گوناگون اکسسوری مناسب برای مو دختران مانند گل سر، کش مو، هد بند و گیره ی مو، اجزای کم‌ هزینه ولی ضروری زیورآلات دخترانه می باشند. انتخاب هر یک از این زیور آلات می تواند ساده ترین لباس را جذاب تر نشان دهد. هنگام انتخاب زیورآلات به نکات زیر دقت داشته باشید:

چنانچه تم لباسی که برای دخترتان انتخاب کرده اید کارتونی است، اکسسوری با طرح های همان کارتون برایش انتخاب کنید. از زیورآلاتی که نگین های براق دارند در شب استفاده کنید. دقت داشته باشید مو های بچه‌ها را سفت نبندید یا هدبند شان تنگ نباشد. گیره های کائوچویی بهتر از گیره‌های فلزی هستند.

لباس های تیره رنگ انتخاب نکنید

بیشتر اوقات لباس‌ های رسمی دخترانه ای که در بازار یافت می شوند رنگ‌های تیره دارند؛ ولی بهتر است همه ی فکرتان را روی انتخاب لباس‌های تیره نگذارید. رنگ‌های شاد با روحیه شاد نسبت دارند، پس برای ساختن دنیای شاد، رنگ‌های زیبا به دختر کوچولوی خود بپوشانید. برای آشنایی بیشتر با تأثیر رنگ ها بر روحیه کودکان این مطلب را بخوانید.

مشاهده ی عکس های مختلف

یکی دیگر از راه هایی که می‌تواند سلیقه ‌تان را در انتخاب لباس دخترانه بهتر کند، مشاهده ی  عکس های گوناگون از ست لباس های متنوع است. این کار به شما کمک خواهد کرد که بهترین ها را انتخاب کنید و نا‌ خود آگاه اصول ست کردن لباس را یاد بگیرید. می توانید عکس ها را همراه با فرزندتان تماشا کنید و درباره ویژگی های خاص هر کدام که بیشتر توجه تان را جلب کرده با هم صحبت کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *