#


مناسب ترین اکسسوارها برای گردن خانم ها

12 آوریل 2018 بدون نظر 2595 بازدید

مناسب ترین اکسسوارها برای گردن خانم ها

استفاده از اکسسوار مناسب برای زیباتر نشان دادن گردن

تنها مردان نیستند که به گردن خود توجه نمی کنند و آن را بی اهمیت می دانند؛ گاهی خانم ها نیز نسبت به این قسمت از اندام خود بی توجه می شوند و در برخی موارد تنها از گردنبند و جواهرات برای زیبایی آن استفاده می کنند. در دنیای مد و فشنی که امروزه وجود دارد اکسسوارهای مختلفی برای زیباتر نشان دادن گردن خانم ها نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان استایلی جذاب و دلفریب را به وجود آورده و ظاهری منظم را از خود به نمایش گذاشت. خانم ها نیز به مانند آقایان به اکسسوارهایی نیاز دارند تا بتوانند با استفاده از آن ظاهری زیبا را برای خود به وجود بیاورند. در ادامه برخی از مهمترین اکسسوارهایی که به وسیله یک خانم به کار برده می شود تا بتواند استایل خود را زیباتر از هر زمان دیگری نشان دهد و به ویژه گردن خود را جلوه گر کند را نام خواهیم برد. اگر شما نیز جزو آن دسته از خانم هایی هستید که نسبت به گردن خود دقت چندانی ندارید بهتر است این مطلب را با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته و خوش تیپ تر از همیشه دیده شوید.

کراوات بولو یا کراوات کابوی مناسب برای ایجاد جذابیت ظاهری

برخی از افراد عقیده دارند که استفاده از کراوات بولو تنها مختص مردان است و خانم ها نباید از آن استفاده کنند. باید این نکته را نقض کرده و بگوئیم که نسبت به مردان زمانی که خانم ها از کراوات بولو استفاده می کنند خوش تیپ تر و بهتر دیده می شوند. کراوات بولو به عنوان یکی از گردن پوش های رسمی می باشد که در ایالت آریزونا و همچنین مکزیکوی آمریکا بسیار از آن استفاده شده و نسبت به آن توجه زیادی می شود. این مدل از کراوات ها از قیطانی تهیه شده که به وسیله یک گیره تزئینی می توان آن را بست. اغلب افراد این اکسسوار جذاب را به فراموشی سپرده بودند اما در حال حاضر مجددا وارد انتخاب های افراد شده و در بین لباس های آن ها قرار گرفته است و می توان در کمد افرادی که به مد علاقه دارند نمونه هایی از آن را مشاهده نمود. از کراوات بولو به عنوان نماد اعتماد به نفس و جسارت استفاده می شود و موجب جذابیت کلی ظاهر شما خواهد شد و خاص بودن شما را بیش از هر زمان دیگری نشان خواهد داد.

این مدل از کراوات روش متنوعی از زندگی را به شما نشان خواهد داد و شخصیت خاصی را به نمایش می گذارد. در حال حاضر انتخاب های زیادی در خصوص این مدل از کراوات وجود دارد و آن دسته از خانم هایی که تمایل دارند تغییر زیبا و متنوع و در عین حال حرفه ای در استایل خود به وجود بیاورند می توانند از کراوات بولو به عنوان یک اکسسوار جذاب گردن استفاده نموده و ظاهری متفاوت را از خود به نمایش بگذارند.

روسری و تاثیر آن در جذابیت خانم ها

یکی از شیک ترین و جذاب ترین اکسسوارهایی که مناسب گردن می باشد اما توجه زیادی به آن نشده است روسری است. این اکسسوار جذاب علاوه براینکه تیپ و استایل شما را متفاوت نشان می دهد موجب می شود تا ظاهر شما دارای جذابیتی کلاسیک باشد. چنانچه تمایل دارید بدون هیچ مشکلی تیپی متفاوت را برای خود به وجود بیاورید می توانید روسری زیبا و فوق العاده ای را برای خود انتخاب کرده و آن را دور گردن خود ببندید و شیک پوش و خوش تیپ دیده شوید.

البته توصیه می کنیم که کلکسیونی از روسری هایی که طرح و رنگ زیبایی دارند برای خود انتخاب نمائید. روسری اکسسواری می باشد که در هر فصلی از سال می تواند کارایی داشته باشد و اگر کمی هوشمندانه انتخاب شود و در انتخاب طرح و جنس آن دقت شود موجب می شود تا استایل خاصی را از خود به نمایش بگذارید. یکی از سرگرمی های جذابی که هر خانمی به آن علاقه دارد ایجاد کلکسیونی از روسری های متنوع می باشد و روش ها و مدل های مختلفی برای بستن آن ها وجود دارد و با انتخاب هر کدام از روش ها این امکان برای شما وجود دارد تا استایلی متفاوت در مقایسه با دفعه قبلی برای خود به وجود بیاورید. در خصوص روسری خود می توانید از کت بلیزر و کت بلند و پیراهن و ژاکت و بلوز استفاده نموده و آن را به گردن خود ببندید و بدون اینکه کار زیادی انجام دهید ظاهر زیبایی را به وجود بیاورید. اگر تا کنون به فکر این روش در خصوص استفاده از روسری نبوده اید می توانید آن را امتحان کرده و ظاهر خود را به زیباترین حالت متحول کنید.

استفاده از گردنبندهای چسبان و ایجاد استایلی جذاب

گردنبندهای چسبان که در بین عموم به نام چوکر نیز شناخته می شوند به عنوان یکی از اکسسوارهای گردن برتر محسوب می شوند که این قابلیت را دارند تا قیمت بالایی استخوان گردن را در اختیار داشته و به طور کامل به گردن خواهند چسبید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در انتخاب آن دقت و توجه کافی داشته باشید و آن را به صورت صحیحی ست نمائید. اگر انتخاب روسری را به درستی انجام دهید هم در خصوص استایل رسمی می توانید از آن استفاده کنید و هم استایل معمولی و نیمه معمولی با آن بسازید. شیک پوش ترین خانم هایی که در جهان وجود دارند این روزها بیش از هر چیزی به تاثیری که چوکر در استایل آن ها دارد پی برده اند و در تیپ خود از آن استفاده کرده است. اگر لباس شبی دارید که به صورت دکلته است و یقه بازی دارد می توانید از روسری به عنوان یک وسیله تزئینی با آن ست نمائید و با این کار ظاهری متنوع و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. در خصوص جزئیاتی که در مورد چوکر خود به کار می برید می توانید به سلیقه و نظر شخصی خود رفتار نمائید اما در صورتی که تمایل دارید جزئیات بیشتری را داشته باشد باید پول بیشتری نیز پرداخت نمائید تا بتوانید موردی متناسب با سلیقه و نظر خود تهیه کنید.

استفاده از یقه آماده

تا چندی پیش اغلب خانم ها به دنبال پیراهن هایی بودند که بر روی یقه آن ها کار شده باشد اما در حال حاضر یقه های جداشونده ای وارد بازار شده است که که موجب می شود به عنوان یک فرد خوش استایل و جذاب به نظر برسید و یکی از اکسسوارهای مدرن و بینظیر به شمار می روند. خانم هایی که به مد علاقه دارند به خوبی این اکسسوار را می شناسند و در استایل خود از آن استفاده می کنند؛ در حال حاضر بهره گیری از این اکسسوار در همه جا به خوبی دیده می شود و تمام خانم ها با هر شکل و ظاهری که هستند می توانند از آن استفاده نمایند چرا که انعطاف پذیری بالایی را از خود نشان می دهد. پیراهن های شب هر اندازه که سادگی را نشان دهند در صورتی که از یقه های آماده و کار شده در خصوص آن استفاده کنید می توانید بهترین استایل و ترکیب را برای خود به وجود بیاورید و در کنار آن دیگر نیازی به استفاده از هیچ جواهر و وسیله تزئینی دیگری ندارید. به جای اینکه وقت خود را صرف خرید جواهرات مختلف کنید بهتر است به سراغ یکی دو یقه کارشده که قابلیت جدا شدن دارند بروید و به وسیله آن ها لباس های ساده خودتان را از حالت سادگی و یکنواختی خارج کنید. استفاده از این مدل یقه ها موجب می شود تا در هر مجلسی همچون ستاره ای درخشان خودتان را نشان بدهید و این نکته برای ظاهر شما بسیار جذاب و ایده آل خواهد بود.

استفاده از گردنبندهای زیبا

یکی از معمولی ترین و الزامی ترین اکسسوارهایی که در دنیای مد و فشن وجود دارد گردنبندها می باشد. این اکسسوار جذاب این قابلیت را دارد که تیپ و استایل هر خانمی را به زیبایی کامل کند و تحولی شگرف در استایل او به وجود بیاورد. استفاده از گردنبند به عنوان یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای به وجود آوردن یک ظاهر زیبا و ایده آل شناخته می شود. احتمالا هر خانمی اکسسوارهای زیبای زیادی را داشته باشد اما اگر برای گردن خود یک اکسسوار زیبا همچون گردنبند نداشته باشد ظاهر شیک و جالبی را ایجاد نخواهد کرد. در صورتی که کلکسیونی از گردنبندها را برای خود داشته باشید می توانید با لباس های ساده خود نیز شیک پوش و خوش استایل دیده شوید. در خصوص انتخاب این گردن پوش های فشن باید عاقلانه عمل نمائید چرا که گردنبندها به عنوان یکی از دارایی های پرهزینه هر خانمی در زمینه فشن به شمار می روند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *