#


نکاتی برای ایجاد هماهنگی بین کت و شلوار و کفش مردانه

5 آوریل 2018 بدون نظر 1819 بازدید

نکاتی برای ایجاد هماهنگی بین کت و شلوار و کفش مردانه

کفش مناسب با کت و شلوار و آگاهی از اصول ست کردن آن ها

زمانی که قصد انتخاب کفشی را دارید که با کت و شلوارتان هماهنگی بالایی داشته باشد باید این کار را با دقت بالایی انجام دهید چرا که این مساله اهمیت بسیار زیادی دارد. هیچ اهمیتی ندارد که کت و شلواری که انتخاب می کنید چه رنگی دارد در هر صورت اگر کفشی که انتخاب می کنید با رنگ آن هماهنگ نباشد موجب می شود تا ظاهرتان بهم ریخته و بدشکل جلوه کند و ظاهر نامرتبی را از شما نشان بدهد.  به همین دلیل باید بدانید که کت و شلوار شما با چه رنگ کفشی می تواند هماهنگی داشته باشد. برای آگاهی از این مساله تصمیم گرفته ایم نکاتی را در خصوص ست مناسب کفش و کت و شلوار عنوان کنیم تا بتوانید با آن ها آشنایی بیشتری داشته باشید.

ایجاد ست مناسب بین کت و شلوار مشکی و کفش مشکی

یکی از لباس هایی که در کمد لباس بیشتر مردان وجود دارد کت و شلوار مشکی می باشد به همین دلیل لازم است بدانید که چه رنگ کفشی با آن هماهنگ است و می تواند استایل خوبی را برای شما ایجاد کند. کت و شلواری که به رنگ مشکی است هیچ گونه هماهنگی ای با رنگ های روشن ندارد و به همین دلیل توصیه می کنیم برای کت و شلواری به رنگ مشکی حتما به دنبال کفشی مشکی باشید تا ظاهر یکدستی را برای خود به وجود بیاورید و استایل تان متناسب دیده شود. درست است که اینگونه سرتاپای شما به رنگ مشکی درمی آید اما می توایند در خصوص دیگر لباس ها و اکسسوری هایی که انتخاب کرده اید به سراغ رنگ های دیگر بروید و کمی ظاهر خود را از این حالت یکنواختی خارج کنید. اگر تمایل دارید ظاهرتان جذاب تر دیده شود بهتر است به سراغ کفش های مدرنی همچون لوفر بروید و از آن ها به عنوان جایگزین کفش های سنتی استفاده کنید.

کفش مناسب کت و شلوار سرمه ای

دقیقا برخلاف کت و شلوار کت و شلواری که به رنگ مشکی است کت و شلوارهای سورمه ای این قابلیت را دارند که با هر رنگ کفشی ست شوند. برای ست کردن با این رنگ کت و شلوار می توانید از کفش های قهوه ای و مشکی و یا حتی شرابی استفاده کنید چرا که به عنوان بهترین گزینه برای کت و شلوارهای سورمه ای به شمار می آیند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کدام یک از این کفش ها بیشترین هماهنگی را با کت و شلوار شما دارند.

کفش مشکی و تناسب آن با کت و شلوار سورمه ای

کفش های مشکی قابلیت این را دارند که با کت و شلواری که به رنگ سورمه ای است به ویژه سورمه ای پر رنگ هماهنگی بالایی داشته باشند. زمانی که از کفش های کلاسیک استفاده می کنید این امکان را به دست می آورید که ظاهر خود را بسیار شیک تر و جذاب تر از پیش نشان دهید. هیچ اهمیتی ندارد که چه مدل کفشی را برای پوشیدن انتخاب می کنید، آکسفورد است و یا به عنوان کفش بروگ شناخته می شود و یا حتی کفش لوفر است و یا مدل های دیگر شما این امکان را دارید که هر مدلی را که تمایل داشتید با این رنگ از کت و شلوارها مورد استفاده قرار دهید و با کت و شلوار سورمه ای خود هماهنگ کنید و از ظاهر زیبا و جذابی که برای خود ایجاد کرده اید نهایت لذت را ببرید.

کفش قهوه ای و هماهنگی آن را کت و شلوار سورمه ای

کفش های قهوه ای به دلیل داشتن رنگ گرم به عنوان مکملی مناسب با کت و شلوار سورمه ای به شمار می روند چرا که این رنگ کت و شلوار دارای رنگ سردی هستند و رنگ قهوه ای می تواند آن را متعادل نشان دهد. به همین دلیل قرار دادن این دو رنگ در کنار یکدیگر موجب می شود تا ظاهرتان کامل شود و جذاب تر دیده شوید. به راحتی می توانید با پوشیدن کفش های قهوه ای به همراه کت و شلوار سورمه ای ظاهر خود را از حالت یکنواختی خارج کنید و موجب شوید تا ظاهری متنوع از خود به نمایش بگذارید.

کفش شرابی و هماهنگی آن با کت و شلوار سورمه ای

این رنگ کفش می تواند به خوبی با کت و شلوار سورمه ای هماهنگی داشته باشد و حسی کلاسیک و در عین حال مدرن را برای فرد به وجود بیاورد. اگر به این رنگ علاقه دارید می توانید آن را با کت و شلوار سورمه ای هماهنگ کنید و ظاهری زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

کت و شلوار خاکستری و کفش مناسب با آن

زمانی که کت و شلواری به رنگ خاکستری را برای پوشیدن انتخاب می کنید باید در وهله اول بدانید که چه تن رنگی از خاکستری را برگزیده اید. کت و شلوار خاکستری روشن را می توان به راحتی ست کرد اما گزینه هایی برای ست کردن با کت و شلوار خاکستری تیره نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آن استایل زیبایی را به وجود آورد.

کفش مشکی و ترکیب آن با کت و شلوار خاکستری

کفش مشکی به عنوان یکی از رنگ هایی شناخته می شود که می تواند با رنگ های مختلف هماهنگ شود. کت و شلوارهایی که به رنگ خاکستری تیره هستند نیز می توانند به راحتی با کفش های مشکی ست شده و استایل جذابی را برای افراد به وجود بیاورند. این ترکیب بندی بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد و می تواند جذابیتی خاص را پدید بیاورد. در صورتی که قصد رفتن به مراسمی رسمی را دارید می توانید پس از کت و شلوارهای مشکی به سراغ کت و شلواری به رنگ خاکستری تیره رفته و آن را با استفاده از کفش مشکی ست کنید.

کت و شلوار خاکستری تیره و ترکیب آن با کفش شرابی

توصیه می کنیم کت و شلواری که به رنگ خاکستری تیره است را هرگز با کفش های قهوه ای ست نکنید و به جای آن از کفش هایی به رنگ شرابی استفاده کنید. استفاده از کت و شلوار خاکستری تیره به همراه کفش های شرابی رنگ به عنوان یکی از انتخاب های خوب برای میمهانی های رسمی به شمار می رود البته می توان از این تیپ در مورد میهمانی های غیر رسمی نیز استفاده کرد و استایلی خاص و جذاب را به وجود آورد.

کت و شلوار خاکستری روشن و هماهنگی آن با کفش مشکی

همانطور که قبلا نیز گفته شد کفش های مشکی با بیشتر رنگ ها هماهنگ می شوند که خاکستری روشن نیزز در زمره این رنگ ها قرار دارد. پوشیدن این رنگ کفش موجب می شود تا ظاهری رسمی و جذاب را برای خود به وجود بیاورید و بتوانید در مکان های مختلف با این ترکیب حضور پیدا کنید.

ترکیب کت و شلوار خاکستری روشن و کفش قهوه ای

بر خلاف کت و شلوار خاکستری تیره که هیچ گونه هماهنگی با کفش قهوه ای نداشت تن روشن این رنگ می تواند بهترین هماهنگی را با کفش قهوه ای داشته باشد. رنگ گرمی که قهوه ای دارد می تواند بهترین مکمل رنگ سرد خاکستری روشن باشد و در روزهای تابستان بهترین ترکیب را برای شما به ارمغان بیاورد. چنانچه تمایل دارید ظاهری مدرن و زیبا را برای خود بسازید می توانید کفشی به رنگ قهوه ای روشن را برای پوشیدن با کت و شلوار خود انتخاب کنید و اگر قصد دارید ظاهری سنتی ایجاد کنید می توانید از کفش قهوه ای تیره تر کمک بگیرید و جذابیت ظاهری خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید.

کت و شلوار خاکستری روشن و هماهنگی آن با کفش شرابی

یکی از بهترین گزینه هایی که می توان از آن برای ترکیب با کت و شلوار خاکستری روشن استفاده کرد کفش هایی به رنگ شرابی می باشد. تضاد میان این دو رنگ جذابیت زیادی داشته و بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در خصوص کفش خود بهتر است که به سراغ مدل های ساده بروید چرا که هر اندازه ساده تر باشید به همان اندازه هم شیک تر به نظر خواهید رسید و می توانید استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید.

کت و شلوار کرم و کفش مناسب با آن

یکی از بهترین کت و شلوارهایی که می توانید در روزهای گرم تابستان برای رفتن به مجالس و میهمانی ها به تن کنید کت و شلوارهای کرمی رنگ می باشد. در خصوص کفش مناسب این رنگ کت و شلوار باید به خاطر داشته باشید که حتما از رنگ های روشن مدل مناسبی را انتخاب کرده و به همراه کت و شلوار کرم خود بوشید.

کفش قهوه ای و هماهنگی آن با کت و شلوار کرم رنگ

کفش های قهوه ای که دارای تن رنگی روشنی هستند به عنوان بهترین گزینه برای پوشیدن با کت و شلوارهای رنگ روشنی همچون کرم به شمار می روند. این رنگ کفش بهترین گزینه برای پوشیدن در روزهای گرم تابستان به شمار می رود و علاوه براین مدل کلاسیک آن ها می تواند بهترین انتخاب برای پوشیدن در میهمانی های رسمی باشد. کفش های قهوه ای مدل آکسفورد و بروگ و لوفر بهترین گزینه هایی هستند که می توانید از آن ها استفاده نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *