#


ایده هایی برای خوش تیپی در دوران بارداری

3 آوریل 2018 بدون نظر 1597 بازدید

ایده هایی برای خوش تیپی در دوران بارداری

آشنایی با لباس هایی که مناسب ایجاد خوش تیپی در دوران بارداری است

یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلاتی که خانم های باردار دارند این است که در دروان بارداری نمی توانند انتخاب درستی را در مورد لباس داشته باشد. دوران بارداری موجب می شود تا اندام تان تناسب خود را از دست بدهد و لباس های قبلی دیگر اندازه نخواهد شد. شاید همین مساله موجب می شود که روحیه بهم ریخته ای داشته باشید و گمان کنید که دیگر نمی توانید خوش لباسی و شیک پوشی سابق را داشته باشید. اما باید بگوئیم بارداری به این معنا نمی باشد که شما باید در این دوران از سبکی که برای لباس پوشیدن داشته اید دور شوید بلکه می توانید از انتخاب های متعددی که پیش رویتان قرار دارد بهترین را برای خود برگزینید.

توجه به انتخاب های متعددی که وجود دارد موجب می شود تا همچون قبل درخشش خود را در لباس پوشیدن داشته باشید و بتوانید شیک پوشی خود را حفظ کنید. هیچ اهمیتی ندارد که چه تغییراتی در فرم بدن و شکم شما به وجود آمده است و به سادگی می توانید در این دوران هم خوش تیپی خود را داشته باشید و بتوانید با استفاده از لباس های مختلف استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید.

در این مطلب چند ایده برای استفاده از لباس های مختلف را ذکر کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید و خود را زیباتر از همیشه نشان دهید. اگر در گروه خانم های بارداری قرار دارید که در این دوران فرم اندام تان تغییر زیادی داشته است و نمی دانید کدام لباس ها مناسب اندام شما می باشد می توانید این مطلب را تا انتها خوانده و با لباس های مختلفی که مناسب این دوران می باشد آشنا شوید.

لباس مناسب برای خانم های بارداری که چاقی یکدستی دارند

بعضی از خانم های باردار هستند که چاقی آن ها فقط در قسمت شکم دیده می شود اما برخی دیگر در تمام قسمت های بدن دچار چاقی خواهند شد. به همین دلیل چنانچه احساس می کنید که کل بخش های بدنتان سایزی بزرگ تر از قبل پیدا کرده است باید بدانید جای هیچ نگرانی نیست چرا که در این حالت نیز می توانید با استفاده از لباس های مناسب همچون همیشه زیبا دیده شوید و جذابیت خود را حفظ کنید. لباس هایی که قد بلندی دارند و از پازچه های نرم و لطیف تهیه شده اند می توانند به عنوان بهترین گزینه برای شما انتخاب شوند. بنابراین این مدل از لباس ها را نیز مد نظر قرار دهید و در دوران بارداری خود از آن ها استفاده کنید.

لباس های بلند

لباس های بلند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در دوران بارداری شناخته می شوند به همین دلیل توصیه می کنیم به دنبال لباس هایی باشید که دارای قد بلندی است و می تواند تا زیر زانوی شما را بپوشاند. البته دقت داشته باشید که هیچ نیازی نیست لباسی که انتخاب می کنید گشادی بیش از اندازه ای داشته باشد بلکه لباس هایی که موجب می شوند تا فرم شکم تان دیده شود می توانند در افزایش جذابیت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. البته توجه داشته باشید که  پائین لباس تان حتما باید کمی آزاد باشد تا بتوانید به راحتی حرکت کنید و در این مورد مشکلی برای تان به وجود نیاید. برای اینکه ظاهر یکنواختی نداشته باشید می توانید از کت های بلند و طرح دار بر روی لباس خود استفاده کنید. زمانی که از لباس های بلند استفاده می کنید در واقع موجب می شوید تا اندام تان لاغر تر و کشیده تر از حالت عادی دیده شود. در انتها نیز می توانید با پوشیدن کفشی که رویه بلندی دارد ست مناسبی را به وجود بیاورید و استایل زیبایی را برای خود بسازید.

استفاده از لگینگ ها در دوران بارداری

یکی از لباس هایی که همیشه همراه خانم های باردار است لگینگ ها می باشند. این مدل از لباس ها نه تنها راحت هستند بلکه جذابیت بسیار زیادی نیز دارند و راحتی می توان آن ها را با لباس های دیگر ست کرد. استفاده از لگینگ ها محدودیت زمانی ندارد و می توانید در تمام طول دوران بارداری خود یک لگینیگ را مورد استفاده قرار دهید. خانم هایی که دارای چاقی هماهنگی در تمام اندام خود هستند می توانند از لگینگ مشکی به عنوان بهترین گزینه استفاده کنند. علت این توصیه این است که لگینگ مشکی می تواند سایز اندام این دسته از خانم های باردار را کوچک تر از حد طبیعی نشان دهد. در خصوص رنگ تیره و سادگی این مدل از لباس خود هیچ گونه نگرانی ای نداشته باشید چرا که می توانید با استفاده از یک تونیک طرح دار ظاهری شاداب و متفاوت را برای خود ایجاد کنید. در خصوص کفش نیز می توانید از صندل هایی که همرنگ با تونیک تان است بهره مند گردید.

لباس مناسب خانم های باردار با شکم افتاده

در صورتی که جنین در قسمت پائین شکم قرار داشته باشد شکم به حالت افتاده درمی آید. اگر جزو خانم های بارداری هستید که فرم شکم تان افتاده است بهتر است به دنبال لباس هایی برای گذران دوران بارداری خود باشید که در قسمت کمر کمی راحت و نرم باشد و بتوانید به راحتی آن ها را به تن کنید.

استفاده از بلوز و شلوار در دوران بارداری

اگر تمایل دارید در دوران بارداری استایلی اسپرت برای خود داشته باشید بهتر است بلوز و شلوار را فراموش نکنید. البته خانم های بارداری که فرم شکم آن ها به حالت افتاده است باید در هنگام انتخاب شلوار توجه بسیار زیادی داشته باشند و با احتیاط زیادی این کار را انجام دهند. ترجیحا به سراغ شلوارهایی که در قسمت کمر دارای کش سفت هستند و یا کمربندی بر روی آن قرار دارد نرویدو شلوارهایی را انتخاب کنید که فشار زیادی به شکم تان وارد نمی کند. این مدل از شلوار می تواند در دوران بارداری کارایی زیادی داشته باشد و در عین حال در داشتن استایلی اسپرت کمک زیادی به شما بکند.

در خصوص رنگ شلوار می توانید از رنگ های خنثی همچون سورمه ای و مشکی و یا خاکستری بهب بگیرید. پارچه هایی که دارای کیفیت بالایی هستند همچون پارچه کشمیر این قابلیت را دارند که طیبایی ظاهری شما را چندین برابر ارتقا دهند. در خصوص بلوزی که برای این دوران انتخاب می کنید نیز توجه داشته باشید که اندازه گشاد و راحتی داشته باشد تا افتادگی شکم تان را بیش از اندازه نشان ندهد. در صورتی که باز هم احساس ناراحتی داشتید می توانید از یک شال بر روی لباس هایتان استفاده کنید. زمانی که از شال استفاده می کنید در واقع کمی برآمدگی شکم تان را می پوشانید. برای تکمیل کردن استایل زیبای خود می توانید از صندل های اسپرت کمک گرفته و ظاهری زیبا و جذاب را در این دوران برای خود ایجاد کنید.

جامپ سوئیت و تاثیر آن در جذابیت دوران بارداری

استفاده از جامپ سوئیت ها یکی از بهترین و ساده ترین راه هایی است که می توانید در دوران بارداری خوش تیپی خود را حفظ کنید. این مدل از لباس ها نه تنها راحتی را برای خانم های باردار به ارمغان خواهد آورد بلکه دیگر هیچ نیازی به ست کردن لباس های دیگر نخواهید داشت. در خصوص رنگ جامپ سوئیت می توانید از رنگ مشکی آن استفاده کنید و استایل زیبایی را برای خود به وجود بیاورید. اگر جامپ سوئیتی که انتخاب کرده اید در قسمت بالاتنه کمی باز است در روزهای سرد و یا برای پوشاندن اندام خود می توانید بلوزی با آستین بلند را از زیر آن بپوشید. برای اینکه ظاهری یکدست مشکی نداشته باشید می توانید از اکسسوری های رنگی همچون کیف و کفش هایی با رنگ روشن و یا حتی جیغ استفاده نمائید تا ظاهر زیباتری را برای خود به وجود بیاورید.

لباس مناسب برای خانم های بارداری که شکم بالایی دارند

اگر جزو خانم های بارداری هستید که شکم تان در قسمت بالا دارای برآمدگی بیشتری نسبت به قسمت پائین است شانس بسیار زیادی به شما روی کرده استچرا که می توانید از لباس هایی با مدل های متنوع استفاده کنید. این فرم شکم موجب می شود که در انتخاب لباس های خود خلاقیت داشته باشید و به طور مثال از کمربند بهره مند شوید و یا بخش از لباس خود را گره بزنید تا چشمگیرتر به نظر برسید.

استفاده از دامن در دوران بارداری

دامن به عنوان یکی از لباس هایی به شمار می رود که در دوران بارداری می توان از آن بیشترین استفاده را داشت. برخلاف خانم های باردار دیگر نیازی به استفاده از لباس هایی با رنگ مشکی ندارید بلکه می توانید لباس هایی که دارای رنگ متنوع و روشن است و یا پارچه هایی که دارای طرح هستند را برای پوشیدن انتخاب کنید. چنانچه تمایل ندارید شکم تان بیش از اندازه جلب توجه کند می توانیداکسسوری های مختلفی را برای آویختن امتحان کنید. به طور مثال می توانید از یک گردنبند استفاده کرده و مانع از جلب توجه بیش از اندازه شکم تان شوید. کتی که قد بلندی دارد و رنگ آن نیز روشن است می تواند جذابیت ظاهری شما را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *