#


رعایت قوانین لباس پوشیدن و داشتن استایل جذاب

19 مارس 2018 بدون نظر 1697 بازدید

رعایت قوانین لباس پوشیدن و داشتن استایل جذاب

اصول و قواعد لباس پوشیدن و تاثیر آن در ایجاد ظاهری مناسب

سبکی که هر فردی برای لباس پوشیدن خود انتخاب می کند موجب می شود تا افرد دیگر تصورات بسیاری از او در ذهن خود بسازند و این مساله زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که قرار است برای نخستین بار به دیدار فردی برویم. باید در لباس پوشیدن خود دقت بسیار کرده و هر چیزی را با توجه به رعایت قوانین و اصول اصلی آن انجام داده و ترکیب لباس های مختلف را به درستی برای پوشیدن انتخاب کرد. در این مقاله سعی کرده این برخی از قوانینی که در لباس پوشیدن موجب می شود تا استایل جذابی داشته باشیم و بتوانیم ظاهری پسندیده و موجه را از خود نشان دهیم عنوان کنیم. با توجه به این قوانین و اصول می توانید ظاهر خود را به زیباترین حالت ممکن نشان داده و توجهات بسیاری را به خود جلب نمائید بنابراین توصیه می کنیم ما را تا انتها همراهی کنید.

در خصوص پوشیدن ژاکت و کت باید توجه داشته باشید که همیشه دکمه میانی آن باید بسته باشد تا بتواند بهترین ظاهر را از شما نشان دهد. البته با توجه به سلیقه و نظر خود می توایند دکمه بالایی را ببندید یا اجازه دهید که باز باقی بماند اما در خصوص دکمه پائینی باید همیشه به خاطر داشته باشید که این دکمه هرگز نباید بسته باشد و باز بودن آن به زیبایی استایل شما کمک بسزایی خواهد کرد.

قوانین مورد توجه در خصوص بلوز

در خصوص بلوزها و پیراهن هایی که سبک مردانه دارد باید توجه داشته باشید که که تنها دو دکمه بالایی آن باز باشد. این سبک از لباس ها در صورتی زیبا به نظر می رسد که بیشتر از دو دکمه آن باز نباشد چرا که باز بودن دکمه های بیشتر می تواند استایل شما را خراب کند.البته باز یا بسته بودن دکمه ها بستگی زیادی به سلیقه و نظر شما دارد ولی می توانید با باز کذاشتن یک تا دو دکمه ظاهر خوبی را برای خود به وجود بیاورید.

استفاده از ست جواهرات

در خصوص کوشواره و دستبند و گردنبند خود بهتر است از انواع ست استفاده نمائیدو زمانی که بیشتر از دو قطعه از جواهرات را به همراه داشته باشید تنها زیبایی ظاهری خود را برهم زده و طرحی شلوغ برای خود به وجود می آورید. بهتر است به این نکته نیزز توجه ویژه داشته و جواهرات زیادی را به همراه نداشته باشید.

استفاده از کمر بند مناسب

برخی از مردان تمایل دارند در استایل خود از کراوات استفاده نمایند. در این خصوص باید بگوئیم که زمانی می توانید با استفاده از کراوات ظاهری موجه را برای خود به وجود بیاورید که سر آن بر روی کمربند شما قرار بگیرد و بلدتر یا کوتاهتر بودن آن استایل خوبی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

استفاده از لباس های هماهنگ

در خصوص لباس پوشیدن خود توجه بسیار زیادی باید داشته باشید چرا که لباس کوتاه با یقه باز به هیچ عنوان جالب نخواهد بود. لباسی که انتخاب می کنید یا باید یقه ای باز داشته باشد و یا اینکه کوتاه باشد و ادغام این دو با یکدیگر هیچ سنخیتی نخواهد داشت.

استفاده از کت مناسب

در صورتی که تمایلی به استفاده از کت ندارید بهتر است در خصوص استفاده از کراوات نیز تجدید نظر کنید چرا که بستن کراوات با انتخاب کت مناسب می تواند استایل زیبایی را برای شما به وجود بیاورد.

قوانین مخصوص پوشیدن شلوار

در صورتی که از زیر شلوار خود لباسی می پوشید بهتر است از کمربند نیز استفاده نمائید چرا که در این حالت کمربند به عنوان یکی از اصول الزامی به شمار می رود و می تواند جذابیتی خاص را برای استایل شما به وجود بیاورد. در خصوص استفاده از شلوار جین باید بگوئیم که به هیچ عنوان از نیم تنه استفاده نکنید تا بتوانید استایلی خاص و زیبا را برای خود به وجود بیاورید. این کار باعث می شود ظاهر شما آراسته تر و بهتر دیده شود و از طرف دیگر در نگاه اول فردی خوش پوش و مرتب به نظر خواهید رسید.

هماهنگی کفش و کمربند

 در مورد کمربند سعی کنید آن را با رنگ کفش تان ست کنید که موجب می شود استایل شما جذاب تر و خودتان به عنوان فردی شیک پوش به نظر برسید.

اگر بر روی لباس تان اتیکتی چسبانده شده سعی کنید تمام آن ها را جدا کنید تا لباسی زیبا و در عین حال ساده داشته باشید و این اتیکت ها ذوق زننده نباشد.

قانون استفاده از لباس های طرح دار

برخی از افراد تمایل دارند لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنند طرح دار باشد در این خصوص باید بگوئیم بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که طرح های آن هم رنگ باشند و موجب ایجاد استایلی درهم و شلوغ نشوند.

استفاده از جوراب

در خصوص پوشیدن جوراب نیز باید دقت کافی داشته باشید و از جوراب هایی استفاده کنید که قد آن ها به اندازه کافی بلند است و این مساله موجب می شود در زمان نشستن برهنگی پای شما دیده نشود.

با در نظر گرفتن این موارد می توانید استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود آورده و در عین حال نیز قوانین لباس پوشیدن را رعایت کرده باشید. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب لباس به هماهنگی و قوانینی که در مورد آن وجود دارد توجه کرده و سپس اقدام به پوشیدن آن ها کنید تا به این صورت تصویری خارق العاده از خود در ذهن فرد مقابل به وجود بیاورید و موجب شوید از شما به عنوان فردی خوش پوش نام برده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *