#


آشنایی با برند ویکتوریا بکهام برندی حامی زنان جهان

15 مارس 2018 بدون نظر 4363 بازدید

آشنایی با برند ویکتوریا بکهام برندی حامی زنان جهان

معرفی برند ویکتوریا بکهام برندی پیشتاز در حمایت از زنان

در دنیای مد برندهای مختلفی فعالیت دارند که در این بین می توان به برند ویکتوریا بکهام اشاره کرد که یکی از برندهای مطرح در عرصه لباس زنان شناخته می شود و از زمان آغاز فعالیت های خود حمایت های بسیار زیادی را از زنان نموده اشت. در این مطلب قصد داریم با ویکتوریا بکهام و برند مطرح او آشنایی بیشتری داشته و نقشی که زنان در این برند دارند را به خوبی بشناسیم.

ویکتوریا بکهام در ابتدا به عنوان یکی از خوانندگان پیشین گروه موسیقی Spice Girls فعالیت خود را آغاز کرد و توانست به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. ویکتوریا بکهام طی سال های گذشته از خوانندگی فاصله گرفته و وارد دنیای مد و پوشاک شده است و توانسته در این زمینه نیز به شهرت و اعتبار بسیار زیادی دست پیدا کند و محصولات بسیار خوب و با کیفیتی را روانه بازار کند و بیش از هر چیزی زنان را در صدر توجهات خود قرار داده است.

ویکتوریا بکهام موفق شده در طی یک دهه اخیر خود را به عنوان یک از نمادهای خوش پوشی ئ استایل و جذابیت در جهان معرفی نماید. ویکتوریا بکهام با برندهای لوکس بسیاری همکاری نموده است و پس از این همکاری اقدام به تاسیس خط تولید لباس به نام خود کرده است و همین موارد موجب شده تا در دنیای مد به جایگاه بالایی دست پیدا کند و به عنوان یکی از طراحان مطرح در جهان شناخته شده و به جایگاه بالایی دست پیدا کند.

نقش مهم زنان در کمپانی تولید لباس ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام به عنوان ستاره ای شناخته می شود که در کار خود اهمیت بسیار زیادی برای زنان قائل شده است. او نه تنها به عنوان فردی موفق در دنیای موسیقی فعالیت داشته بلکه در عرصه مد و فشن نیز در زمینه ساخت زنانی بسیار پر قدرت تلاش بسیار زیادی داشته است. در اصل زنان قدرتمند یکی از مهمترین شعارهای ویکتوریا بکهام می باشد که همیشه در کار خود به آن پایبند مانده و با توجه به این شعار اقدامات بسیار گسترده ای را انجام داده است.

ویکتوریا بکهام طی روزهای اخیر مصاحبه ای را داشته است که در این مصاحبه عنوان کرد تمام زنان جهان باید از یکدیگر حمایت نمایند و در این مجموعه حمایتی تمام زنان و دختران و کودکان قرار دارند و چنانچه به این شکل عمل ننمائیم در واقع در مورد خود بد کرده ایم. او در مصاحبه خود اعلام کرد که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کمپانی خود را به وسیله زنان و مشارکت آن ها اداره نماید. در حدود۷۵ درصد از کارمندان کمپانی ویکتوریا بکهام را زنان شامل می شوند و به گفته خود او سه چهارم نیروهای کاری او را زنان تشکیل می دهند. او زنان کارمند خود را زنانی قدرتمند می شناسد که کار خود را به خوبی انجام می دهند. ویکتوریا بکهام عنوان کرده زمانی که در محل کار خود حضور می یابم و آن ها را می بینم که انگیزه بالایی در انجام کارهای خود دارند به خودم و آن ها افتخار می کنم.

او به عنوان یک طراح مد معروف در ادامه صحبت های خود عنوان کرده که حتی مدیران ارشدی که در کمپانی او مشغول هستند از بین زنان برگزیده شده اند البته علت انتخاب آن ها تنها به دلیل زن بودن شان نمی باشد بلکه داشتن مهارت بالا در کار یکی از دلایل عمده انتخاب آن ها می باشد.

ویکتوریا بکهام در ادامه صحبت های خود عنوان کرده که همسرش مدیر زندگی او می باشد و همه جوره از او در زندگ اش حمایت می کند. او وجود همسرش را به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کارش می داند و نقش او و فرزندانش را در پیشرفت کاری خود بسیار تاثیر گذار عنوان می کند.

برند ویکتوریا بکهام از ده سال پیش که تاسیس شده تا به حال توانسته تولیدات بسیار خوب و جذابی را وارد بازار کند که لباس و اکسسوری ها و عطرهای زنانه در بین کلیه محثولات این برند توانسته اند جایگاه ویژ] ای برای خود پیدا کنند. کارهای این برند به قدری جذابیت و کیفیت بالایی دارد که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را داشته و زنان بسیاری تمایل به استفاده از لباس های این برند بریتانیایی دارند و هر ساله میزان فروش محصولات این برند پیشرفت قابل توجهی داشته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *