#


انتخاب تاج عروس با توجه به اصول و قواعد آن

7 مارس 2018 بدون نظر 2619 بازدید

انتخاب تاج عروس با توجه به اصول و قواعد آن

رعایت نکات اصولی در انتخاب تاج عروس

زمانی که قصد انتخاب تاجی را دارید باید فوت و فن خاصی را در نظر بگیرید. تاجی که انتخاب می کنید باید با صورت و مدل مویی که دارید هماهنگ باشد.برای اینکه بتوانید تاجی زیبا و مناسب را انتخاب کنید باید موارد بسیاری را مد نظر قرار دهید که در ادامه برخی از این موارد را ذکر می کنیم تا با استفاده از ان ها بتوانید بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

زمان مناسب برای خرید تاج عروسی

زمانی که اقدام به خرید وسایل عروسی می کنید بهتر است نسبت به خرید تاج کمی صبوری نموده و خرید تاج را به آخرین مراحل موکول کنید. در انتخاب تاج مناسب باید مدل مو و لباس شما مشخص شده باشد و همینطور فرم صورت تان با طرح انتخابی هماهنگی کافی داشته باشد. در این زمان است که می توانید نسبت به خرید تاج اقدام نموده و استایلی زیبا را برای خود در جشن عروسی فراهم نمائید.

توجه به فرم صورت و انتخاب تاج مناسب با آن

همانطور که باید در هنگام آرایش به فرم صورت خود توجه نموده و مدل موی مناسبی را انتخاب کنید باید در انتخاب تاج عروسی هم وسواس داشته باشید. در مورد صورت هایی که کمی گرد و تپل هستند می توانید به سراغ انتخاب تاج هایی بروید که کمی بلند و کشیده هستند. انتخاب این مدل از تاج ها به صورت شما فرم داده و آن را کشیده تر نشان می دهد. در خصوص افرادی که صورت کشیده ای دارند و موی ان ها نیز بالای سرشان شینیون شده باید بگوئیم انتخاب تاج هایی که بر روی پیشانی قرار می گیرد می تواند بهترین انتخاب باشد. در صورتی که به استفاده از تاج در بالای سر خود تاکید دارید می توانید تاجی با ارتفاع دست کم۵ سانتی متری که قسمت بالای آن به شکل هلال است انتخاب نمائید تا چهره ای زیبا را برای شما به وجود بیاورد.

انتخاب لباس مناسب با تاج

در صورتی که لباسی پر از مروارید و نگین ها و گل های دانتل را انتخاب کرده اید نباید تاج هایی که دارای شلوغی و زرق و برق زیادی است بروید. در خصوص لباس هایی که طرح زیادی دارد و شلوغ دیده می شود بهتر است تاجی را انتخاب کنید که دارای یک ردیف مروارید و یا نگین است. در مورد لباس های ساده که طرح زیادی ندارد و شلوغ نیست بهترین کار استفاده از تاج هایی است که دارای زرق و برق و شلوغی بسیار است. تاج هایی نیز در بازار وجود دارد که از ترکیب گل و برگ ساخته شده اند و زیبایی خاصی را به وجود می آورند. برخی از عروس خانم ها تمایل ندارند تاج بالای سر قرار بگیرد که می توانند به راحتی از این تاج ها استفاده نمایند.

توجه به مدل جواهرات در انتخاب تاج مناسب

زمانی که قصد انتخاب تاجی را دارید بهتر است به مدل جواهرات نیز توجه داشته باشید. در صورتی که سرویسی پر از نگین دارید و کمربند کار شده بر روی لباس تان نیز دارای نگین است و در طراحی تور بالای سر نیز از دانتل و مروارید استفاده شده بهتر است در مورد انتخاب تاج به سراغ موارد ساده بروید تا بیش از اندازه زننده به نظر نرسد. چنانچه از سرتاپای شما به وسیله نگین پوشانده شود مسلما ظاهر خوبی را نخواهید داشت بنابراین بهتر است در انتخاب تاج این موراد را نیز در نظر داشته باشید.

توجه به قد در انتخاب تاج مناسب

زمانی که قصد انتخاب تاج را دارید بهتر است به قد داماد نیز توجه داشته باشید. در صورتی که با او همقد هستید و یا اختلاف قدتان در حد چند سانتی متر است بهترین کار استفاده از کفش پاشنه کوتاه به همراه تاج کوتاه می باشدو در صورتی که تاج انتخابی شما دارای قد بلندی باشد و به شینیون موهای خود نیز در کنار آن توجه کنید متوجه می شوید که تمام این موارد موجب می شود قد شما بلندتر از داماد دیده شود و این اصلا تصویر خوبی را از شما نشان نخواهد داد. استفاده از تاج های بلند برای آن دسته از عروس خانم هایی مناسب است که قد کوتاهی دارند چرا که موجب می شود قد آن ها کمی بندتر و کشیده تر دیده شود.

تاجی از گل های طبیعی را انتخاب نکنید

مسلما انتخاب تاج یکی از بخش های مهم مراسم عروسی می باشد و از آنجایی که عروس خانم از صبح تا شب باید درخشش خود را داشته باشد بنابراین توصیه می کنیم که از تاج گل استفاده نکنید. علت این امر آن است که گل های پلاسیده بر روی سر با هر قدم گلبرگی را از دست خواهند داد و این مساله می تواند ظاهر نازیبایی را از آن ها نشان دهد. در صورتی که به استفاده از تاج گل تاکید دارید بهتر است تاجی از گل های مصنوعی را انتخاب نمائید تا در طول مراسم سالم بماند اما مطمئنا تاثیری که تاجی از مروارید و نگین در زیبایی فرد دارد تاج گل مصنوعی نخواهد داشت بنابراین در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید.

استفاده از راهنمایی آرایشگر در انتخاب تاج عروسی مناسب

برای اینکه بتوانید تاج مناسبی را داشته باشید می توانید آن را از آرایشگاه اجاره کنید و یا آن را خریداری نمائید. در هر دوی اینها دست شما باز است و می توانید یکی از دو راه را انتخاب کنید. در صورتی که فروشگاهی را برای خرید تاج در نظر گرفته اید بهتر است از پیش با آرایشگر خود مشورت نمائید و با توجه به مدل مویی که برای شما در نظر گرفته از او بخواهید در انتخاب تاج مناسب نیز شما را راهنمایی کند و نظر او را نیز جویا شوید. زمانی که با آرایشگر هماهنگ باشید می توانید در روز عروسی چره ای زیبا را برای خود داشته باشید و آرایشگرتان نیز می تواند بهترین ارایش و شینیون را برای شما درست کند. در صورتی که آرایشگر توصیه اکیدی دارد که مدلی از تاج های موجود در آرایشگاه را انتخاب کنید و مدلی در این بین وجود دارد که نظر شما را جلب کرده بهتر است با همکاری نمائید. ریسکس که برای خرید تاج از فروشگاه های بیرون دارد می تواند در ایجاد ظاهری زیبا شما را به دردسر انداخته و به ضرر شما نیز تمام گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *