#


آشنایی با برندهای حجاب برتر در جهان

1 مارس 2018 بدون نظر 3425 بازدید

آشنایی با برندهای حجاب برتر در جهان

شناخت برندهای برتر حجاب در سراسر جهان

 فعالیت در دنیای مد تنها به سن، جنس، ملیت و مذهب ارتباط ندارد. مسلمانان هم می ‌توانند ظاهر زیبا و به روز خود را داشته باشند. اگر نگاهی به کمپین های مد یا حتی محصولات برندهای مطرح جهان بیاندازید، خواهید دید که آنها در کلکسیون و طرح های خود به زنان مسلمان و حجاب آنها نیز اهمیت می دهند. حتی برندهایی به وجود آمده اند  که تنها لباس هایی مخصوص زنان محجبه را تولید می کنند. اگر شما هم می خواهید که درباره  بهترین برندهای حجاب در جهان مطلع باشید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برند تک Haute Hijab

ملانی، بنیان گذار و کارشناس سئو برند «Haute Hijab» است. یکی از علت هایی  که برند وی تا حد قابل توجهی اعتبار و محبوبیت بین المللی پیدا کرد، بهره گیری از زنان طراح بود که در دنیای مد و پوشاک سبک و ایده های نابی را برای خود داشتند. او جزو اولین افرادی بود که لباس های پوشیده اما منطبق با مد روز را  به بازارعرضه کرد. علاوه بر زیبایی و جذابیت طرح ها، پارچه هایی که او برای محصولاتش به کار می برد از کیفیت بالایی برخوردارند و بسیار هم سبک و راحت هستند که در کل تمام انتظارات یک زن مسلمان را برطرف می کند.

برند خاص و بینظیر AAB Collection

برند «AAB » یکی از برندهای جهانی طراحی لباس‌ اسلامی برای خانم ها می باشد. با توجه به صحبت های بنیان گذار آن «نزمین علیم»، این برند تقریبا ده سال پیش شروع به فعالیت و مد اسلامی را به صورت نوین عرضه کرد و تنها برندی است که لباس‌های اسلامی را طبق مد روز تولید می‌کند. او معتقد است که اعتماد به نفس زنان در این لباس ها بالا می رود و احساس قدرت و زیبایی بیشتری می کنند.

برند خارق العاده Sugar Scarf

برند «Sugar Scarf» یکی از برندهای فعال در عرصه مد و فشن است که در کشور مالزی فعالیت دارد و برای خانم ها شال و روسری تولید می نماید. این برند هیچگاه دست از تلاش برنداشته و بیشتر اوقات  جدیدترین مدهای روز را به بازارعرضه  کرده است. به همین علت  اگر می خواهید قبل از دیگران بدانید که چه مدل شال و روسری مد سال می شود، به سایت یا صفحه اینستاگرام این برند سری بزنید. آن چه این برند را متفاوت از دیگر برندهای اسلامی کرده، در عین به روز بودن، ظرافت خاص طرح های آن است.

برند فوق العاده Duck Scarves

«Duck» یکی دیگر از برندهای معتبر و برتر در مالزی است که در خصوص طراحی، دوخت و عرضع لباس های متنوع، کفش، کیف، اکسسوری، وسایل خانه ودیگر تولیدات فعالیت می نماید. اما علاوه بر تولید محصولات مختلف، دلیل دوست داشتن و شهرت این برند تولید کلکسیونی از شال و روسری های زیبا برای خانم های مسلمان می باشد. طرح های این محصولات آنقدر شاد و خلاقانه می باشد که هر زنی دوست دارد آنها را خریداری و به سر کند. این برند نیز جدیدترین مدهای سال را در کلکسیون های خود معرفی می کند.

برند تک و ممتاز Aere

برند «Aere»، برندی است که برای خانم های مسلمانی که تمایل به استفاده از مد روز دارند و قصد دارند درلباس پوشیدن شیک به نظر برسند راه‌اندازی شد و از آن زمان تولیدات خود را در بالاترین کیفیت به فروش می ‌رساند. این برند سبک مدرن را برای طراحی لباس هایش به کار گرفته و این فرصت را به زنان داده تا در حین پوشیدگی کامل، به زیبایی تمام بدرخشند. علاوه بر آن، در سایت یا اینستاگرام این برند، ایده های جذابی در مورد شیوه لباس پوشیدن و ترفندهایی برای جذابیت بیشتر زنان آمده که طرافداران این برند می توانند از آنها بهره ببرند.

برند ممتاز و بینظیر Amirah Couture

برند «Amirah Couture» بر این باور است که حجاب در کنار مد و فشن زیبا و جذاب می شود، به همین علت در طراحی تولیدات خود از تازه ترین مدهای جهانی ایده گرفته است. این برند در کشورهای مسلمان زیادی همچون مصر، فلسطین، عربستان و… علاقه مند دارد. یکی از وجه تمایزهای این برند با دیگر برندهای حجاب، طراحی و عرضه لباس های عروس می باشد که پوشیدن آنها آرزوی هر دختری می باشو و می تواند زیبایی او را صد چندان کند.

برند تک و بینظیر Naelofar Hijab

برند «Naelofar Hijab»، از جمله برندهایی می باشد که در یک زمان  مد و فشن را به دنیای مسلمانان وارد کرده است. این برند روزمرگی  و سادگی را از حجاب خانم ها گرفته و با نوآوری های  خود، تنوع و زیبایی را به جای آن وارد کرده است. از نظر بنیان گذار این برند، ظرافت، آزادی و روی مد بودن حق زنان است، به همین دلیل سعی کرده که هنگام تولید محصولاتش، این ویژگی ها را در اولویت قرار دهد. این برند ۴۰۰ هزار فالوور دراینستاگرام دارد  که محبوبیت آن را در میان زنان مسلمان را نشان می دهد.

برند خاص و خارق العاده Inayah

از جمله برندهایی که نشان داده خانم های مسلمان و با حجاب هم قادر هستند همچون افراد دیگر با مد و فشن پیش روند و در حالی که پوشیدگی خود را دارند خوش تیپ نیز باشند، برند «Inayah» می باشد. این برند، طبق آنچه زنان مسلمان می خواهند، میان حجاب و مد و فشن تعادل برقرار کرده است. زیبایی، راحتی و روی مد بودن ویژگی های محصولات این برند است که برای همه  زنان، از هر موقعیت اجتماعی و با هر نوع نیازی که دارند، قابلیت استفاده را دارا می باشد. بدون تردید، محصولات مختلف و رنگارنگ این برند، قادر خواهد بود دل هرخانمی را به دست بیاورد.

برند محجبه و ممتاز Purdy Petals

شعار برند «Purdy Petals»، شیکی، زیبایی و فروتنی می باشد، چیزی که در محصولات خود نیز رعایت کرده است. این برند پارچه های متنوعی را مانند پارچه های طرحدار، ساده، ابریشمی  استفاده می کند و به وسیله آنها اجناس  متنوعی چون لباس های رسمی، لباس های اسپورت، جین و غیره تولید می کند. نه تنها لباس، بلکه این برند اکسسوری های زیبایی را نیزبه بازارعرضه کرده که تکمیل کننده زیبایی لباس های آن می باشد.

برند بینظیر Diana Kotb

برند «Diana Kotb» برندی است که سبک کلاسیک را در طراحی لباس های زنانه اش انتخاب کرده است. از آنجا که لباس های کلاسیک همیشه علاقه مندان و دوست داران  خاص خود را داشته و هیچ زمانی از مد نمی افتد، این برند نیز هیچ زمان محبوبیت خود را از دست نداده و همیشه طرفداران خود را روی مد نگه داشته است. برای اطلاع رسانی از جدیدترین کلکسیون ها، کمپین ها و تبلیغات، این برند از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با هوادارانش در ارتباط است. اگر شما هم به سبک کلاسیک علاقه دارید، حتما از سایت آن دیدن کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *