#


عطرهای کلاسیک و مردانه مخصوص تابستان

9 فوریه 2018 بدون نظر 1431 بازدید

عطرهای کلاسیک و مردانه مخصوص تابستان

عطرهای کلاسیک مردانه که مخصوص تابستان می باشد

تابستان یکی از فصل هایی است که به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا احتیاج به رایحه ای خنک می باشد و بهترین کار این است که به دنبال عطرهایی به سبک خنک باشید. به عنوان نمونه اگر تا کنون از عطری که رایحه کهربا را متساعد می کرد استفاده می کرده اید حالا بهتر است به دنبال رایحه ای باشید که کمی خنک تر باشد. مسلما استفاده از عطری که رایحه لیمو را منتشر می کند می تواند بهترین گزینه برای احساس خنکی در هوای گرم تابستان باشد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از عطرهای مردانه ای را که علاوه بر خنکی سبک کلاسیک را نیز در خود دارند معرفی کرده و به این وسیله می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

Terre d’Hermès

در حال حاضر برندهای بسیاری وجود دارد که محصولات کمپانی های دیگر ار کپی کرده اند و به این ترتیب موفق شده اند تا حدودی مشتری های ویژه ای را برای خود داشته باشند اما در دنیای مد و فشن داشتن خلاقیت یکی از مهمترین المان هایی است که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید. هنوز هم برندهایی وجود دارند که در این زمینه فعالیت کرده و براین اصل پایبند بوده و خلاقیت را در اولویت کارهای خود قرار داده اند. به طور مثال عطرهایی که به وسیله برند هرمس تولید ده اند به عنوان یکی از برترین عطرهای مردانه است که طی ده سال گذشته تولید شده است. قمیتی که برای این عطر کلاسیک در نظر گرفته شده است۵۲ یورو می باشد که ارزش پرداخت آن را دارد. در ترکیبات این عطر می توان رایحه خاک و گریپ فروت و چوب و فلفل و همچنین سدر را احساس کرد که موجب شده اند رایحه ای بسیار خنک و رمانتیک به وجود بیاید.

Tom Ford Neroli Portofino

یکی دیگر از عطرهای مردانه جذاب و خنک عطر Tom Ford Neroli Portofino می باشد که علاوه بر مردان زنان نیز طرفدار آن هستند. این عطر برای استفاده جنسیت خاصی ندارد و به عنوان یک عطر خنک و اسپرت شناخته می شود که می تواند به وسیله هر فردی مورد استفاده قرار بگیرد. در ترکیب این عطر از اسانس لیمو و یاسمین مصری و نارنگی و مورت استفاده شده است که بهترین رایحه برای استفاده در روزهای گرم تابستان به شمار می رود. قیمتی که برای این عطر از سوی کمپانی تولید کننده در نظر گرفته شده است مبلغ۱۵۵ یورو می باشد که برای علاقه مندان این عطر می تواند هزینه بالایی محسوب نمی شود.

عطر Chanel Allure Homme Sport

حدود سیزده سال پیش این عطر فوق العاده تولید شد که از آن زمان به عنوان یک عطر بینظیر به وسیله افراد بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. این عطر با دیگر عطرهایی که تاکنون تولید شده اند بسیار متفاوت می باشد و نه تنها به عنوان یک عطر کلاسیک شناخته می شود بلکه اسانس های مدرنی نیز در ساخت آن به کار رفته اند که با ترکیب فوق العاده خود توانسته اند عطری خلاقانه و جذاب را به وجود بیاورند. اگر به دنبال عطری ماندگار و جذاب باشید توصیه می کنیم حتما از این عطر استفاده کنید و این را بدانید که استفاده یکباره آن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کمپانی تولید کننده این عطر قیمت۵۲ یورو را برای آن تعیین کرده است که قیمت بالایی به نظر نمی رسد و می تواند به وسیله افراد بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد.

عطر Creed Virgin Island Water

این عطر خاص از سال۲۰۰۷ برای نخستین بار تولید شده است و در تولید آن از جزائر کارائیب الهام گرفته شده است. این عطر نیز به گونه ای است که جنسیت خاصی برای آن وجود ندارد و اسانس هایی به مانند نارگیل و لیمو جزو ترکیبات اولیه این عطر جذاب به شمار می رود. استفاده از ترکیبات فوق موجب شده تا رایحه ای خنک و عالی برای روزهای گرم تابستان به شمار برود. علیرغم اینکه این عطر قیمت بالایی دارد اما اگر یک بار آن را امتحان کنید مسلما از خرید آن احساس پشیمانی نخواهید داشت. قیمتی که برای این عطر در نظر گرفته شده است چیزی در حدود۲۲۰ یورو می باشد که قیمتی بسیار بالا به حساب می آید.

عطر منحصر بفرد Comme des Garçons 2

عطرهای خاص مشخصه های خاصی را برای خود دارند و این عطر نیز همچنین است و در تولید آن از خوشنویسی ژاپنی الهام گرفته شده است. اسانسی که در ترکیبات این عطر جذاب به کار رفته است شباهت بسیاری به ژیوانشی و باربری دارد اما جوهر خودکاری که در ترکیبات آن وجود دارد موجب تمایز آن از دیگر عطرها به شمار می آید. افرادی که به دنبال منحصر بفرد بودن هستند می توانند از این عطر جذاب استفاده نموده و رایحه ای خنک را در روزهای تابستان استشمام کنند. در خصوص قیمتی که برای این عطر در نظر گرفته شده است باید مبلغ۷۰ یورو را ذکر کنیم که قیمتی بسیار مناسب و ایده آل می باشد آن هم برای عطری که جذابیت را به خوبی از خود متساعد می کند.

عطر خارق العاده Acqua di Parma Colonia

یکی از عطرهایی که بسیار مورد علاقه و توجه مردان قرار دارد این عطر می باشد و در قفسه اتاق افراد بسیاری این عطر خارق العاده دیده می شود. در ترکیبات این عطر از اسانس مرکباتی همچون رزماری، نعنای هندی و نارنگی و همچنین چوب صندل استفاده شده است. برای نمونه اگر قصد حضور در جلسه ای را داشته باشید می توانید از این عطر دل انگیز استفاده کرده و یا در مورد میهمانی هایی که در شب های تابستانی برگزار می شود آن را به کار بگیرید. قیمت تعیین شده برای این عطر دلپذیر چیزی در حدود۶۶ یورو می باشد که قیمت بسیار مناسبی به شمار می رود.

عطر دل انگیز Giorgio Armani Acqua di Gio

یکی از عطرهایی که برای هدیه دادن بهترین گزینه به شمار می رود عطر جورجیو آرمانی می باشد که دارای رایحه ای خوش بوده و بسیار کاربردی می باشد. اسانس به کار رفته در این عطر داریا شیرینی و تلخی با یکدیگر می باشد و توانسته به عنوان عطری متفاوت شناخته شود. مسلما زمانی که این رایحه به مشام تان برسد حس نابی خواهید داشت که تا کنون به مشام تان نرسیده است. این عطر از زمانی که تولید شده است توانسته به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و در ترکیبات آن می توان رایحه هایی همچون گل آفتابیان و نارنگی و همچنین چوب سدر را به خوبی مشاهده نمود. از این عطر با کیفیت و ماندگار علاوه بر روز در طول شب نیز می توان استفاده نموده و رایحه ای جالب و جذاب و را منتشر نمود. قیمت این عطر ماندگار چیزی در حدود۴۹.۶۸ یورو می باشد که نسبت به ماندگاری و رایحه خوب آن قیمت بالایی به شمار نمی رود.

عطر بینظیر Eau Sauvage By Christian Dior

این عطر فوق العاده دارای اسانس های خنکی همچون مرکبات می باشد که به خوبی در کنار اسانس های گرمی همچون چوب قرار گرفته اند و می توان در تمام روزها از آن استفاده کرد ولی این عطر بینظیر بهترین گزینه برای استفاده در تابستان نیز به شمار می رود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن۴۹.۵۰ یورو می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *