#


معرفی بهترین ساعت های زنانه که در جهان وجود دارد

2 فوریه 2018 بدون نظر 2685 بازدید

معرفی بهترین ساعت های زنانه که در جهان وجود دارد

معرفی بهترین ساعت های زنانه که در جهان وجود دارد

برخی از خانم ها همیشه به دنبال ساعت هایی هستند که بتواند در کنار دقت بالا در نشان دادن زمان زیبایی را نیز به حد بالایی داشته باشد. گاهی چیدا کردن این دو در کنار یکدیگر کمی به سختی انجام می شود اما باید بگوئیم برندهایی هستند که توانسته اند محصولات دقیقی را در کنار زیباترین شکل تولید نمایند.در ادامه ساعت هایی را معرفی کرده ایم که می توانند شما را برای دست یابی به اهداف خود کمک کنند. این ساعت ها به عنوان جدیدترین برندها شناخته می شوند که توانسته اند محصولی با فناوری نوین تولید نموده و زیبایی را برای آن ها فراموش نکنند. این ساعت ها از لحاظ فنی بسیار کارآمد هستند و می توانند جذابیت را در استایل شما به خوبی نشان دهند و ظاهری مناسب و جذاب را برای افراد به وجود بیاورند.

ساعت زنانه رولکس اویستر

اگر بخواهیم ساعتی بی همتا را معرفی کنیم حتما نامی از رولکس خواهیم برد و باید بگوئیم رولکس در حال حاضر در کنار ساعت های مردانه خود توانسته محصولاتی کاربردی و زیبا را نیز برای خانم ها تولید نماید و هم اکنون نیز ساعتی را معرفی نموده است که از جنس استایل می باشد. البته ناگفته نماند این محصول برای نخستین بار است که از استیل طراحی شده است و مختص خانم های شیک پوش و مدرن می باشد. رولکس اویستر ساعت زنانه زیبایی است که با ظاهر زیبای خود از جنس فلز می باشد و توانسته در مقایسه با مدل هایی که پیش از آن تولید شده ظرافت خاصی را پیدا کند. این ساعت بهترین گزینه برای مچ دست خانم ها خواهد بود و می تواند جذابیت آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ساعت زنانه امگا سی مستر

امگا سی مستر امسال هم به تبعیت از سال های گذشته موفق شده ساعت جدید و زیبایی را برای خانم ها طراحی نماید که دارای قاب جدیدی می باشد و در طراحی آن ابتکار بسیاری به کار رفته است و ویژگی های فنی فوق العاده ای دارد که موجب می شود تا ظاهر شیکی برای افراد به وجود بیاید. امگا برای ای مدل از ساعت های خود سه اندازه۲۴ و۳۴ و۳۸ میلی متری را تولید کرده است که کاربران می توانند هر کدام از آن ها را که تمایل داشتند برای خود انتخاب نمایند. درطراحی این مدل از ساعت امگا از استیل ضد زنگ به همراه طلای سدنای۱۸ عیار استفاده کرده است که موجب شده تا طرحی زیبا و خاص را پیدا کند. عملکردی که این مدل از ساعت های زنانه دارد موجب جلب توجه افراد بسیاری شده است اما از نظر زیبایی نیز به عنوان گزینه ای زیبا و خاص دیده می شود که می تواند جذابیت ظاهری خانم ها را ارتقا دهد. نکته ای که در خصوص این ساعت باید گفت این است که قابلیت ضد آب بودن را ندارد اما در طراحی ان از کرنومتری حرفه ای استفاده شده است.

ساعت زنانه کارل اف بوچرر

خانم هایی که علاقه زیادی به استخر و شنا دارند می توانند از این ساعت زیبا استفاده نمایند. این مدل از ساعت های زنانه قابلیت ضد آبی دارند و با توجه به عملکرد زیبا و بی نقص خود به عنوان یک ساعت ورزشی نیز شناخته می شوند. قابی که برای این ساعت در نظر گرفته شده است از ترکیب استیل و سرامیک۳۶ میلی متری تولید شده است که موجب می شود در عمق زیاد آب هم ساعت به خوبی به کارایی خود ادامه دهد و هیچ مشکلی برای آن به وجود نیاید. در خصوص طراحی این ساعت به صورت غیر معمولی استفاده شده و به رنگ سفید می باشد و همین مساله موجب شده تا به عنوان یک ساعت بسیار زیبا و دوست داشتنی شناخته شود. صفحه نمایش ساعت به رنگ سفید مدرج می باشد که همزمان با رنگ سفیدی که برای دستبند ضد زنگ و استیل آن به کار برده شده و کمی به رنگ خاکستری متمایل است موجب به وجود آمدن طرحی خاص و زیبا شده است.

ساعت زنانه ریموند ویل شاین

یکی دیگر از ساعت های مچی زنانه می توان به ریموند ویل شاین اشاره کرد که به عنوان گزینه ای زیبا و بی بدیل در مجموعه ساعت های این کمپانی قرار دارد. این ساعت توانسته مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد و در تولید آن کمپانی فرانسوی ربه تو مشارکت داشته است. ایده اصلی که در طراحی این ساعت وجود دارد به دنیای باله مربوط است و نمادی از آزادی را در کنار سبکی جدید و با شکوه نشان می دهد. قاب این ساعت مچی استیل گرد می باشد و دارای اندازه۳۲ میلی متری می باشد و در طراحی صفحه نمایش مدرج آن از رنگ نقره ای به میزان بسیار کمی استفاده شده است که به صورت ته رنگ دیده می شود. این ساعت زیبا ویژگی های منحصر بفردی دارد که یکی از مهمترین آن ها امکان تعویض راحت و بی دردسر دستبند آن می باشد که دارای سه طرح زیبا و متنوع است و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند طرح مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

ساعت مچی کروم گلدن بریج راند

کمپانی ساعت سازی کروم ساعتی زیبا را تولید کرده است که دارای رنگ بندی های متنوع و زیبایی می باشد. ساعت گلدن بریج به علت طراحی خاص و منحصر بفرد خود که ابتکار بسیاری را نیز نشان می دهد توانسته به شهرت بسیاری دست پیدا کند. درخششی که این ساعت دارد به مانند سال های گذشته می باشد و در حال حاضر نیز توانسته از لحاظ ظاهری به جذابیتی خاص و زیبا دست پیدا کند. این ساعت مچی زیبا دارای تنوع رنگی بسیاری می باشد و یکی از رنگ هایی که بسیار به فروش می رسد رنگ سبز آن می باشد. در خصوص طراحی قاب این ساعت نیز الماس های کوچک به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و موجب شده اند تا این ساعت به زیبایی خاص و منحصر بفردی دست پیدا کند.

ساعت مچی مووادو اج

زمانی که کمپانی مووادو که در زمینه تولید ساعت های مچی فعالیت دارد در سال گذشته این ساعت زیبا و جذاب را وارد بازار کرد و توانست توجهات بسیاری را به سمت این مدل از ساعت های مچی خود جلب کند. در حال حاضر رنگ بندی های متنوعی برای این ساعت در نظر گرفته شده است و دستبندهای متنوعی نیز برای آن تعیین شده که کاربران می توانند با توجه به سلیقه ونظر خود گزینه مناسبی از آن را برای ساعت خود به کار بگیرند. ایوبی هر که به عنوان طراح سوئیسی به شهرت بسیاری دست پیدا کرده است این مدل از ساعت مووادو را طراحی نموده است. صفحه مدرجی که برای آن در نظر گرفته شده است شباهت بسیاری به توربین صنعتی دارد و در طراحی بند آن از یک سگک استیل استفاده شده است که ضد زنگ می باشد و موجب می شود تا مچ دست فرد اذیت نشده و به زیبایی دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *