#


اصول شیک پوشی با استفاده از لباس های جین

31 ژانویه 2018 بدون نظر 1579 بازدید

اصول شیک پوشی با استفاده از لباس های جین

اصول شیک پوشی با استفاده از لباس های جین

یکی از پارچه هایی که دوام بسیار بالایی در کنار زیبایی دارد جین ها می باشد که سالیان درازی است در صنعت مد جایگاهی خاص را برای خود پیدا کرده اند. هم اکنون نیز این دسته از لباس ها جایگاه خاصی بین افراد دارند و می توان گفت افرادی که اغلب از شلوارهای جین استفاده می کنند در انتخاب آن ها توانسته اند تجربیات ویژه ای را به دست بیاورند. کیفیت پارچه به کار رفته به همراه طرح و رنگ جین ها مواردی است که افراد در زمینه خرید شلوارهای جین به آن ها دست پیدا کرده اند. استفاده از لباس های جین اصول و قوانین خاص خودش را دارد که در این مطلب قصد داریم مختصری در مورد آن ها صحبت کنیم اما پیش از آن بهتر است کمی در مورد کیفیت پارچه های جین نکات کوچکی را مطرح کنیم تا آشنایی بیشتری با این قبیل پارچه ها داشته باشید.

کیفیت پارچه های جین

با توجه به تجربیاتی که در طول سال ها به دست آمده است پارچه های جین یا همان دنیم ها دارای دوام و کارایی بیشتری هستند و نسبت به دیگر پارچه هایی که در بازار دیده می شوند مقاوم تر هستند. در قرن نوزدهم میلادی برای نخستین بار از جین برای تولید شلوار استفاده شده است و در دوره ای این دسته از شلوارها نمادی از صنعتی شدن را نشان می داد. در حال حاضر کشور چین و کشورهای جهان سوم این مدل از شلوارها را به میزان انبوهی تولید می کنند و استفاده آن ها در کشورهایی که توسعه بیشتری داشته اند نشانی از مدرن بودن آن ها می باشد.

کیفیت دوخت و برش شلوارهای جین

در حال حاضر شلوارهای جین مختلف و متفاوتی در بازار وجود دارد که دارای طرح ها و مدل های متنوع و زیبایی می باشد اما نمی توان برای تمام جین ها کیفیت دوخت یکسانی را در نظر گرفت. دوختی که در شلوار جین ها به کار برده می شود تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد و این مساله موجب می شود بسیار متمایز دیده شوند.

رنگبندی شلوارهای جین

شلوارهای جین از جمله لباس هایی هستند که دارای تنوع رنگی بسیاری می باشند و این مساله می تواند در خرید افراد تاثیر بسیاری داشته باشد. تنالیته های مختلفی که از رنگ آبی وجود دارد در کنار رنگ های مشکی و دودی و رنگ های سورمه ای  و برخی از رنگ های شاد می تواند جذابیت این مدل از شلوارها را افزایش دهد. شلوارهای جین از جمله لباس هایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند و می تواند زیبایی خاصی را برای افراد به وجود بیاورد.

لباس های طرح جین

در حال حاضر لباس هایی که از جنس جین هستند دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و می تواند سلیقه های مختلفی را پاسخگویی کند. استفاده از لباس های جین سن خاصی ندارد و افراد با هر سن و سالی که هستند می توانند از این مدل لباس های مقاوم و زیبا استفاده نمایند. طراحانی که در سال۱۹۰۰ شلوارهای جین را طراحی کردند یک جیب پنجمی را نیز در قسمت پشتی آن قرار دادند و این جیب اضافی موجب جذابیت بیشتر این مدل از لباس ها نیز شد.

در حال حاضر تولید شلوارهای جین تغییرات بسیار زیادی را پیدا کرده است و افراد در جوامع مختلف می توانند از این تنوع محصول به راحتی استفاده کرده و استایل های زیبایی را برای خود به وجود بیاورند. برخی از مدل های شلوار جین به نام سنگ شور شناخته می شوند و برخی دیگر دارای طرح پارگی هستند که اغلب افرادی که جوان هستند و سن کمتری دارند از آن ها استفاده می نمایند.

داشتن هدف در خرید

توصیه می کنیم در خرید شلوارهای جین به لباس هایی که در کمد دارید توجه کافی داشته باشید و با هدف مشخصی انتخاب کنید. اگر در بین لباس های خود شلوار جینی به رنگ مشکی دارید بهتر است تاپی که دارای کمی چین است استفاده کنید. پوشیدن شومیزی که دارای آستین کوتاهی است و یا لباس های نیم تنه به همراه جلیقه می تواند ظاهری مدرن و جذاب را برای شما به وجود بیاورد.

مردانی که تمایل دارند با پوشیدن شلوارهای جین استایل اسپرت و شیکی را برای خود به وجود بیاورند می توانند از این مدل لباس ها که حالت اسپرت دارند استفاده کرده و در مکان های عمومی حضور داشته و ظاهر شیک و مدرنی را برای خود ایجاد کنند. شلوار جینی که سنگ شور شده است به همراه تی شرتی به رنگ بنفش و قرمز و سفید و یا حتی تی شرت سبز می تواند بهترین توصیه برای یک استایل مردانه و جذاب به شمار برود.

شلوارهای جین راسته

این مدل از شلوارهای جین از انواع کلاسیک آن ها هستند و در بین افراد بسیار محبوب نیز می باشند. استفاده از این مدل شلوارهای جین رده سنی خاصی ندارد و شکل آن از قسمت بالا تا پائین به یک شکل می باشد و به صورت راسته است. این مدل از شلوارها را می توان در هر فضایی مورد استفاده قرار داده و برای انجام کارهای مختلف بسیار راحت عمل کرد.

استفاده از شلوار جین بوت کات

یی از مدل شلوارهای جین مدل بوت کات است که قابلیت استفاده برای تمام افراد را دارا می باشند. افرادی که دارای اندام چاق و یا لاغری هستند می توانند از این مدل از شلوارهای جین به راحتی استفاده کنند و زیبایی ظاهری خود را ارتقا ببخشند. اگر به این مدل از شلوارهای جین نگاه کنید متوجه گشادی کمی که در پاچه آن وجود دارد خواهید شد اما این مدل از شلوارها تفاوت عمده ای با شلوارهای دمپا گشاد دارند.

یکی از مدل های شلوار جین که طرفداران بسیاری دارد این مدل می باشد که قابلیت استفاده در هر فضا و مکانی را دارد و می تواند جذابیت استایل شما را ارتقا دهد. اگر تمایل دارید قد خود را کمی بلندتر نشان دهید بهتر است در هنگام انتخاب این مدل از شلوارها قد آن را کمی بلندتر انتخاب کنید تا بتواند به زیبایی بر روی کفش شما قرار بگیرد. افرادی که قد بلندی دارند باید دمپای شلوار خود را تا کنند تا موجب شود قد و اندام آن ها متناسب تر دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *