#


اصول شیک پوشی و خوشتیپی در بارداری

28 ژانویه 2018 يك نظر 1793 بازدید

اصول شیک پوشی و خوشتیپی در بارداری

اصول شیک پوشی و خوشتیپی در بارداری

خانم های باردار در این دوران دغدغه های بسیار زیادی دارند که یکی از مهمترین آن ها انتخاب صحیح و هوشمندانه لباس می باشد. تناسب اندام خانم ها در این دوران برهم ریخته دیده می شود و دیگر نمی توان از لباس هایی که پیش تر استفاده می شد در این دوران نیز استفاده کرد چرا که هیچ کدام اندازه نخواهد بود. در این مطلب قصد داریم چند فرم رایج که مناسب اندام خانم ها است را مطرح کنیم که می تواند متناسب با اندام آن ها باشد و کمک بسیار زیادی به شیک پوشی و جذاب تر دیده شدن آن ها خواهد داشت.

به هم ریختن اندام افراد می تواند تاثیرات منفی در روحیه آن ها داشته باشد و این فکر را برای آن ها داشته باشد که دیگر قادر به پوشیدن لباس های جذاب نیستند و باید برای همیشه شیک پوشی و خوش لباسی خود را فراموش کنند. باید بگوئیم این طرز فکر اشتباه است و این دوران اصلا موجب نمی شود تا شیک پوشی خود را کنار بگذارید بلکه بر عکس ممی توانید از انتخاب های بسیاری که در مقابل روی شما قرار دارد استفاده کرده و همچون قبل استایلی زیبا و جذاب را برای خود حفظ نمائید. هیچ اهمیتی ندارد ظاهر شما چقدر تغییر کرده است می توانید در این دوران نیز به ساده ترین شکل طاهری زیبا و شیک پوش را برای خود به وجود بیاورید.

لباس مناسب برای خانم هایی که چاقی آن ها یکدست است

برخی از خانم ها در دوران بارداری خود فقط شکم بزرگی پیدا می کنند اما در مورد دیگر خانم ها موضوع فرق دارد و تمام اندام آن ها به یک اندازه چاق می شود. افرادی که اندام چاق یکدستی دارند بهتر است نگران انتخاب لباس مناسب برای خود نباشند چرا که در این شرایز نیز می توان لباس مناسبی را برای آن ها در نظر گرفت تا به این وسیله بتوانند ظاهر جذاب و زیبایی را برای خود به وجد بیاورند. این دسته از خانم ها بهتر ایت به سراغ لباس هایی که قد بلندی دارند و از پارچه های نرمی تولید شده اند بروند و برای گذراندن دوران بارداری خود از آن ها استفاده نمایند.

استفاده از لباس های بلند

یکی از انتخاب هایی که به عنوان بهترین گزینه به شما توصیه می شود لباس های بلند می باشد. بهترین گزینه انتخاب لباس هایی است که قد آن ها تا زیر زانوی شما باشد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ الزامی ندارد حتما از لباس های گشاد استفاده کنید بلکه می توانید لباس هایی را انتخاب کنید که فرم شکم شما را کمی نشان دهند. این مدل از لباس ها می توانند جذابیت بیشتری نسبت به دیگر مدل ها داشته باشند. البته نباید گشادی قسمت پائین لباس را فراموش کنید چرا که عدم توجه به آن در راه رفتن شما کمی مشکل ایجاد خواهد کرد.

خانم هایی که احساس می کنند این سبک لباس پوشیدن موجب می شود ظارهی بسیار ساده داشته باشند می توانند از کت بلندی بر روی آن استفاده کنند که کمی طرح نیز در آن وجود دارد و ظاهر زیباتری را به نمایش میگذارد. زمانی که لباس بلندی را برای پوشیدن انتخاب می کنید در واقع موجب می شوید اندام تان کمی لاغرتر و کشیده تر دیده شود و در کنار آن می توانید از کفش هایی که دارای رویه بلندی است استفاده کرده و تیپ خود را به زیباترین شکل کامل کنید.

استفاده از لگینگ ها

یکی از بهترین مواردی که در دوران بارداری به عنوان دوستی خوب برای خانم ها شناخته می شود لگینگ ها هستند که علاوه بر راحتی جذابیت خاصی را نیز برای خانم های باردار به همراه دارند و می توان آن ها را با دیگر لباس ها به سادگی هماهنگ کرد. لگینگ ها این قابلیت را دارند که از روزهای اول تا آخر دوران بارداری مورد استفاده قرار بگیرند. خانم هایی که چاقی بدن آن ها یکدست است می توانند از یک لگینگ مشکی استفاده کنند و اندام خود را کوچک تر نشان دهند. می توانید در کنار یک لگینگ ساده و تیره از تونیکی که دارای طرح و رنگ زیبا و جذاب است استفاده کنید و ظاهری شاداب را از خود به نمایش بگذارید. استفاده از صندل هایی که هماهنگ با رنگ تونیک است می تواند استایلی شیک و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

لباس مناسب برای خانم هایی که دارای شکم افتاده هستند

برخی از خانم ها در دوران بارداری شکم افتاده ای دارند و آن هم به علت قرارگیری جنین در قسمت پائینی شکم می باشد. بهتر است این قبلی از خانم ها به دنبال لباس هایی باشند که قسمت کمر آن راحتی و نرمی خاصی داشته باشد تا موجب آذیت نشود.

پوشیدن بلوز و شلوار در دوران بارداری

برای اینکه بتوانید تیپ اسپرتی را برای خود به وجود بیاورید بهترین گزینه پوشیدن بلوز و شلوار می باشد. خانم های بارداری که شکم آن ها کمی افتاده تر است بهتر است برای انتخاب شلوار دقت بیشتری داشته باشند و ترجیحا از شلوارهایی استفاده کنند که در قسمت کمر دارای کمربند و یا کش محکم نباشند و به جای آن شلوارهایی را انتخاب کنند که هیچ گونه فشاری به شکم آن ها وارد نکند. شلوارهایی که دارای رنگ های خنثی همچون خاکستری و مشکی و سورمه ای هستند می تواند گزینه بسیار خوبی برای پوشیدن در این دوران باشد. می توانید در مورد شلوارهای خود از پارچه های کشمیر نیز استفاده کنید تا زیبایی طاهر خود را بیشتر از قبل نشان دهید.

در مورد بلوزی که برای پوشیدن در این دوران انتهاب می کنید نیز باید توجه کنید که به اندازه کافی گشاد و راحت باشد تا شکم تان افتاده تر از چیزی که هست به نظر نرسد. اگر باز هم از ظاهر خود احساس رضایت نمی کنید بهتر است یک شال را انتخاب کرده و به کمک آن برآمدگی شکم خود را به میزان قابل توجهی بپوشانید. این استایل با استفاده از یک جفت کفش صندل که حالت اسپرت دارد می تواند به زیبایی خود را نشان دهد.

استفاده از جامپ سوئیت

یکی از مهمترین مواردی که می تواند در دوران بارداری ظاهر جذاب و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد استفاده از جامپ سوئیت می باشد. استفاده از جامپ سوئیت باعث می شود تا علاوه بر راحتی احتیاجی به ایجاد هماهنگی با لباس های دیگر خود نداشته باشید. بهترین جامپ سوئیت برای این دسته از خانم ها مدل مشکی رنگ آن می باشد. اگر جامپ سوئیتی که انتخاب کرده اید در قسمت بالاتنه باز است بهترین کار این است که در هوای سرد یک بلوز آستین بلند را از زیر آن بپوشید. استفاده از اکسسوری هایی که دارای رنگ های زیبا و جذاب است به شما کمک می کند تا ظاهری یکدست مشکی و تیره نداشته باشید. در مورد کیف و کفش مناسب با این مدل از لباس های بارداری می توانید به سراغ گزینه های روشن و جیغ بروید.

لباس مناسب خانم هایی که دارای شکم بالایی هستند

این دسته از خانم ها می توانند از لباس های مختلفی در استایل خود استفاده کنند و تنوع مدل برای آن ها بسیار زیاد است. در لباس پوشیدن این دسته از خانم ها خلاقیت بسیار زیادی دیده می شود. می توانید از کمربند کمک گرفته و یا لباس را با استفاده از گره زدن جذاب تر نشان دهید.

استفاده از دامن

دامن ها یکی از لباس های مهم در دوران بارداری به شمار می رود. خانم هایی که دارای شکم بالاتر هستند می توانند از رنگ های متنوع و شاد در خصوص دامن خود استفاده کنند و یا پارچه های طرح دار را برگزینند. استفاده از اکسسوری ها موجب می شود تا توجه زیادی به شکم شما نشود. استفاده از کتی بلند نیز در زیبایی ظاهر شما بسیار حائز اهمیت است.

پوشیدن پیراهن های ماکسی

پیراهن های ماکسی می تواند بهترین انتخاب برای این دسته از خانم های باردار باشد چرا که موجب راحتی و در عین حال جذابیت ظاهری آن ها خواهد شد. ترجیحا از رنگ هایی که شاد و متنع هستند استفاده کنید و کت جین را نیز با آن هماهنگ کنید تا ظاهر خود را جذاب تر و طبق مد روز نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *