#


مدهای آرایشی که در سال۲۰۱۸ پر طرفدار خواهند بود

1 ژانویه 2018 بدون نظر 1671 بازدید

مدهای آرایشی که در سال۲۰۱۸ پر طرفدار خواهند بود

مدهای آرایشی که در سال۲۰۱۸ پر طرفدار خواهند بود

مدهای آرایشی همیشه در حال تغییر هستند و گاهی با رنگ بیشتر و طرحی زیباتر روبه رو می شوید اما گاهی نیز رنگ این ارایش ها کمی کم رنگ تر از سال قبل دیده می شوند.

آیا با مدهای آرایشی که در سال۲۰۱۸  به وسیله طراحان مد و آرایشگران استفاده خواهد شد آشنایی دارید؟ اگر تمایل دارید با این مدهای آرایشی بیشتر آشنا شوید بهتر است این مطلب را تا انتها همراه ما باشید. مسلما با استفاده از این مدها می توانید در سال جدید میلادی همچون ستاره ای بدرخشید.

ـ داشتن خط چشمی پر رنگ تر

در سال۲۰۱۸ میلادی خط چشمی که کمی پر رنگ تر است مد می باشد و می توانید از این مد زیبا استفاده کرده و ظاهری جذاب را برای خود بسازید. در سال جدید میلادی خط چشم هایی که قد بلندی دارد و پهن است مد روز بوده و می تواند استایل زیبایی را برای خانم ها ایجاد کند. اگر قصد استفاده از این خط چشم های پهن را دارید بهتر است تنها به کشیدن بالای چشم اکتفا نکرده و در زیر چشم های خود نیز خط چشم پهنی را بکشید.

علیرغم هزینه بالایی که کشیدن این مدل خط چشم برای شما خواهد داشت اما در ازای آن ظاهر جذاب و زیباتری خواهید داشت. این هزینه کردن ارزش آن را دارد که زیباتر از همیشه دیده شوید.

ـ استفاده از رنگ های روشن

در سال جدید میلادی رنگ روشن مد خواهد بود و بیشترین استفاده را از این رنگ ها خواهید داشت. طبق نظری که آرایشگران دارند در سال۲۰۱۸ رنگ ها حکمرانی خواهند کرد و تمام خانم ها می توانند رنگ های بسیاری را مورد استفاده قرار دهند و این رنگ ها از رنگ نارنجی شروع شده تا رنگ های آبی و رنگ های مختلف و روشن که بهترین گزینه برای استفاده در صورت خواهد بود. البته باید به خاطر داشته باشید که در آرایش خود به سراغ رنگ های تیره نروید چرا که این رنگ ها در سال۲۰۱۸ به عنوان مد شناخته نمی شوند و جایی در دنیای مد ندارند.

ـ داشتن مژه های بلند

افرادی که دارای مژه های بلند هستند باید این نکته را در نظر داشته باشند که سال جدید سال آن ها است. یکی از مدهایی که در سال۲۰۱۸ طرفداران بسیاری دارد مژه های بلند می باشد که به عنوان فرمانروای چشم ها شناخته می شود.

افرادی هم که دارای مژه های کوتاه هستند نیز نباید نگران استایل خود در این سال باشند چرا که می توانند از ریمل استفاده کرده و یا به سراغ استفاده از مژه های مصنوعی بروند و زیبایی ظاهری خود را افزایش دهند.

استفاده از کرم پودر مات

در سال۲۰۱۸ بهتر است دیگر به سراغ استفاده از کرم پودرهای روغنی که موجب براق تر دیده شدن صورت شما می شود نروید و آن ها را کنار بگذارید. در این سال جدید کرم پودرهایی که به صورت مات هستند بیشتر مورد استفاده طراحان مد و آرایشگران قرار می گیرد.

در آرایشی که در سال جدید برای خود انتخاب می کنید بهتر است کرم پودر شما بر روی صورت بسیار کم دیده شود؛ این امر موجب می شود تا صورتی طبیعی تر داشته و صورت شما سبک تر دیده می شود و احساس بهتری خواهید داشت.

ـ استفاده از رنگ بنفش

کمپانی پنتون برای سال۲۰۱۸ رنگ بنفش را معرفی کررده است که به عنوان رنگ سال شناخته می شود. این بدان معنی است که رنگ بنفش در این سال علاوه بر آرایش در اغلب لباس ها نیز دیده خواهد شد و اکسسوری های مختلفی را با این رنگ زیبا در سال جدید خواهید دید. کمپانی پنتون اعلام کرده رنگ بنفش یکی از رنگ های لاکچری و چشم نواز است که می تواند به وسیله افراد مختلف استفاده شود.

استفاده از هایلایت قرمز برای موها

یکی از لوازم ارایشی که همیشه به عنوان مد مورد استفاده قرار گرفته است اما در سال۲۰۱۸ از رنگ قرمز برای هایلایت در مورد قسمت های مختلف صورت استفاده خواهد شد. یکی از مزیت های این رنگ این است که به هر تن رنگی که پوست های مختلف دارد هماهنگی و تناسب دارد.

در مورد صورت خود می توانید از کرم پودری که دارای تن قرمزی هستند و یا سایه های مخصوص چشم و رژلب هایی که رنگ قرمز در آن ها استفاده شده است برای صورت خود استفاده کنید. به کار بردن این رنگ برای صورت باعث می شود تا ظاهر صورت شما جذاب تر و درخشان تر دیده شود و این مساله در جذابیت استایل شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

ـ داشتن ابروهای مرتب و اصلاح شده

در سال هایی که گذشت داشتن ابروهای پر با حالت پهن مد بود اما در سال۲۰۱۸ میلادی داشتن ابروهای اصلاح شده به عنوان مد مطرح شده است. اگر تا به حال ابروهای خود را خیلی اصلاح نمی کردید و هزینه زیادی بابت آن ها پرداخت نمی کردید باید این را بدانید که بهتر است ابروهای خود را همیشه تمیز و اصلاح شده نگه دارید تا استایل جذابی را از خود نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *