#


ایده هایی برای هماهنگی مناسب میان مانتو چهار خانه و لباس ها

29 دسامبر 2017 يك نظر 4849 بازدید

ایده هایی برای هماهنگی مناسب میان مانتو چهار خانه و لباس ها

ایده هایی برای هماهنگی مناسب میان مانتو چهار خانه و لباس ها

یکی از طرح هایی که بسیار در میان مردم طرفدار داشته و مدل های متنوعی را دارا می باشند مانتوهای چهار خانه هستند. شاید زمانی که اسم از این طرح بیاید فکر همه به سمت پیراهن های مردانه سوق پیدا کند. در حال حاضر دنیای مد به قدری توسعه پیدا کرده که این طرح در بین لباس های زنانه نیز به وفور دیده می شود و جایگاه ویژه ای را برای خود بدست آورده است.

یکی از پوشش های مهمی که هر خانم ایرانی آن را دارد مانتو می باشد که در بین طرح های مختلف این لباس طرح چهار خانه توانسته برتر از دیگر لباس ها ظاهر شود.

اگر در انتخاب مانتوهای چهار خانه دقت نداشته باشید و ترکیب مناسبی با آن را انتخاب نکنید موجب خراب شدن استایل شما خواهد شد و باعث می شود تا ظاهر بدی از شما جلوه گر شود. در این مطلب چند نکته ساده را ذکر کرده ایم که با استفاده از آن می توانید ست مناسبی را با مانتوی چهار خانه خود به وجود بیاورید.

انواع مختلف مانتو با طرح چهار خانه

خانم هایی که به پوشیدن مانتوهای چهار خانه علاقه مند هستند مسلما به این نکته واقف هستند که این طرح ها نیز تنوع بسیار زیادی دارند و به طرح های ریز و درست و یا شلوغ و ساده دسته بندی می شوند. در انتخاب این طرح ها باید اندام خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن طرحی را انتخاب نمائید.

افرادی که دارای اندام درشتی هستند بهتر است از طرح های چهار خانه ریز استفاده کنند تا به وسیله این طرح ها خود را لاغرتر نشان بدهند. آن دسته از خانم هایی که دارای اندام لاغری هستند بهتر است از طرح های درشت تر استفاده نمایند تا بتوانند کمی اندام خود را پر تر نشان داده و بزرگ تر دیده شوند.

ست شلوار جین به همراه مانتو چهار خانه

یکی از شلوارهایی که با اکثر استایل ها قابلیت هماهنگی دارد شلوارهای جین می باشد و مانتو چهار خانه نیز می تواند بهترین ترکیب را با این شلوارها به وجود بیاورد. از آنجایی که مانتوی شما دارای طرح است باید به سراغ شلوار جین هایی که ساده هستند بروید و به یاد داشته باشید که پوشیدن شلوار جین طرح دار موجب می شود تا استایل شما بیش از اندازه شلوغ دیده شود و این اصلا برای ظاهر شما مناسب نخواهد بود.

پوشیدن مانتوهای چهار خانه به همراه تی شرت ساده

به همراه مانتو چهار خانه خود می توانید از یک تیشرت ساده که قد بلندی دارد استفاده کنید حتی اگر مانتو شما جلوبسته باشد و دارای دکمه باشد. می توانید دکمه های خود را باز گذاشته و تیپ اسپرت فوق العاده ای را برای خود ایجاد کنید.

استفاده از کفش کتانی به همراه مانتو چهار خانه

با مانتو چهار خانه کفش های مختلفی را می توان اتفاده کرد اما یکی از متداول ترین کفش هایی که تیپ بسیار زیبایی را برای شما به وجود می آورد کتانی است. این کفش می تواند در داشتن استایل اسپرت کارایی خوبی داشته باشد و موجب می شود تا ظاهر شما پر از انرژی و شاد دیده شود.

یکی از کفش هایی که اغلب با این طرح مانتو استفاده می شود کفش های پاشنه دار است که ترجیحا بهتر است با این مانتو آن ها را به پا نکنید. دلیل این تاکید این است که مانتوهای چهار خانه طرح اسپرتی دارند اما کفش های پاشنه بلند تنها برای مراسم رسمی و میهمانی ها مناسب می باشند.

ست مناسب شال و مانتو چهار خانه

برای ایجاد ست مناسب با مانتو چهار خانه خود باید اکسسوری مناسبی را انتخاب کنید و بهترین اکسسوری ها برای هماهنگ شدن با آن مدل هایی می باشد که دارای طرح ساده ای هستند. اگر از اکسسوری های طرح دار استفاده کنید موجب می شوید تا ظاهری بسیار شلوغ داشته باشید و این چندان جالب نخواهد بود.

در مورد شال مناسب با این طرح از مانتوها بهتر است طرح های ساده را انتخاب نمائید که در مورد رنگ با یکی از رنگ های چهار خانه هماهنگی کاملی داشته باشد. با این کار موجب می شوید تا هم مانتو و هم شال به زیباترین شکل خود را در استایل شما نشان دهد. اگر علاقه مند به استفاده از شال های راه راه هستید بهتر است در خصوص مانتو چهار خانه خود قید آن را بزنید چرا که استایل جالبی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

رنگ مناسب مانتو چهار خانه

اصولا در طرح های چهار خانه دو رنگ به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و در کنار هم قرار می گیرند.زمانی که مانتویی با این طرح را انتخاب می کنید باید به تناسب آن دقت کافی داشته باشید. اگر در طرح شما دو رنگی استفاده شده که هیچ کدام به خوبی دیده نمی شوند و یا دیدن آن ها موجب می شود تا چشمانتان اذیت شود بهتر است قید آن ها را زده و به سراغ رنگ ها و مدل های دیگر بروید. چرا که این طرح ها و رنگ ها نمی تواند استایل خوبی برای شما داشته باشد و موجب می شود ظاهر تان جلوه خوبی را نداشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *