#


شناخت عطرهای خوشبویی که در جهان وجود دارد

25 دسامبر 2017 بدون نظر 1325 بازدید

شناخت عطرهای خوشبویی که در جهان وجود دارد

شناخت عطرهای خوشبویی که در جهان وجود دارد

مطمئنا شما نیز با عطرهای خود خاطرات فراوانی دارید و به این مساله واقف هستید که عطرها خاطرات بسیاری را یادآوری می کنند. عطرها موجب می شوند تا احساس خوبی داشته باشید و از رایحه خوشی که برای خود استفاده می کنید تمام اطرافیان شما نیز احساس خوبی را پیدا می کنند.

مسلما هر فردی زمانی که بوی عطر توت فرنگی به مشامش می رسد حس زنده بودن و زندگی کردن را در وجود خود پیدا می کند و یا زمانی که بوی پرتقال را به عمق ریه های خود می کشد زیبایی هایی که در پائیز وجود دارد برای او تداعی می شود. در این مطلب چند نمونه از عطرهایی را که عطر خوشی دارند معرفی کرده ایم که با توجه به سلیقه و نظر خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و در مواقع گوناگون از آن ها استفاده نمائید.

مصر پایگاه ساخت نخستین عطرها شناخته می شود و پس از آن این هنر وارد کشور ایران و روم شد و پس از آن در دیگر نقاط جهان توسعه پیدا کرد. عطرهایی که در سال های اولیه تولید می شدند در واقع از تقطیر گل ها بوده که به صورت پی در پی تقطیر بدست آمده را صاف می کردند و روغن های حاصل از آن را نیزصاف می کردند و در اصل یک خانم دست به خلق عطر زده است.

حدود چهار هزار سال پیش افراد موادی همچون ترنج و بادام و گشنیز را با یکدیگر مخلوط کرده و در کاسه و قیف و دستگاه های تقطیر می ریختند و بوی خوشی که از آن ها ساطع می شد موجب شد تا افراد از این عطرها لذت برده و آن ها را برای خود به کار بگیرند.

عطر Jasmin Noir L Elixir

این عطر به عنوان یک عطر زنانه بسیار معطر و خوشبو شناخته می شود که دارای بوئی گرم و شیرین می باشد و بیشتر در ماه هایی که هوا سرد است به کار برده می شود. در ساختار رایحه این عطر خوشبو از موادی همچون ترنج به همراه پرتقال و فلفل صورتی استفاده شده است.

یکی از مواد تشکیل دهنده این عطر رایحه یاس است که هر چه از زمان استفاده آن بگذرد عطر یاس بیش از هر رایحه دیگری خود را نشان خواهد داد. سال۲۰۱۲ میلادی زمانی بود که این عطر روانه بازارهای جهانی گردید و در شیشه هایی که به زیبایی طراحی شده اند عرضه شده است. شیشه های این عطر خوشبو به رنگ طلایی و مشکی می باشد و می تواند پاسخگوی افراد مشکل پسند باشد.

عطر خوشبوی J adore L absolu

یکی دیگر از عطرهای خوشبویی که مخصوص زنان است این عطر می باشد که دارای بویی ملایم و کمی شیرین می باشد و در تمام مدت سال قابلیت استفاده از آن وجود دارد. این عطر به وسیله کمپانی دیور تولید شده است که دارای عطر و بوئی ملایم اما کمی شیرین است و البته باید بگوئیم کمی گرمی نیز دارد. اگر در روزهای سرد سال قصد استفاده از عطری خوشبو را دارید می توانیم استفاده از این عطر زیبا و خوشبو را به شما پیشنهاد دهیم. این عطر محشر ماندگاری بسیار زیادی دارد و همین مساله موجب شده مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرد.

عطر خوشبوی Terre D Hermes

یکی از عطرهای خوشبویی که در بازار به وفور دیده می شود و مخصوص مردان می باشد این عطر است که دارای بویی ملایم اما کمی تلخ می باشد. مردان شیک پوش و خوش استایل می توانند در ماه هایی که هوا سرد است از این عطر استفاده نمایند. مردان بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که از این عطر جذاب و فوق العاده برای خود استفاده می نمایند.

این عطر به عنوان یکی از عطرهای نسبتا تلخی که کمی هم خنک است شناخته می شود و موجب می شود فرد استفاده کننده از ان احساس تک بودن و خاص بودن را داشته باشد. افرادی که وضعیت مالی نسبتا خوبی دارند از این عطر استفاده می کنند چرا که این عطر به عنوان یک رایحه کامل و لوکس محسوب می شود. در ترکیبات این عطر از ترنج و گریپ فروت و پرتقال استفاده شده است. البته باید بگوئیم ترکیباتی از فلفل صورتی به همراه سنگ چخماق و برگ گل شمعدانی و وتیور و سدر و نعناع هندی نیز در آن وجود دارد که موجب شده اند رایحه ای تلخ و جذاب و خنک برای مردان به وجود بیاید.

عطر Rush

یکی دیگر از عطرهای خوشبویی که در بازار دیده می شود و مخصوص خانم ها می باشد این عطر است که دارای رایحه ای گرم و شیرین بوده و اغلب در ماه های سرد سال کارایی خود را نشان می دهد. این عطر در اصل به عنوان یک عطر جذاب و تکان دهنده و گرم شناخته می شود که تنها خانم ها می توانند از آن استفاده نمایند.

خانم هایی که علاقه مند به متفاوت دیده شدن هستند بهتر است از این عطرها استفاده نمایند که موجب می شود فوق العاده به نظر برسند. این عطر جذاب در سال۱۹۹۹ میلادی تولید و عرضه شد و ظرف قرار گیری آن بطری ای به رنگ قرمز گرم است و در حال حاضر به شکلی کاملا مدرن در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در تولید این عطر از یاسمن و یاس و گشنیز و گل رز محمدی و نوعی گل پیازدار و نعناع هندی به همراه وانیل استفاده شده است که ترکیب کلی این مواد موجب شده تا رایحه ای خوب و ماندگار به دست بیاید که می تواند با هر سلیقه ای جور باشد.

عطر جذاب Aqua Fahrenheit

این عطر نیز مخصوص مردان می باشد و دارای رایحه ای خنک و در عین حال تلخ است و اغلب در ماه هایی که هوا گرم است کاربرد دارد. این عطر نیز از سوی برند دیور وارد بازار شده است و ترکیبات معجزه آسایی در ساختار آن به کار رفته است.

زمانی که این عطر جذاب را استفاده می کنید آب و آتش را به خوبی در کنار یکدیگر احساس خواهید کرد. تا به حال در دنیای عطرهای فوق العاده ای که وجود دارد هیچ کدام به پای این عطر نرسیده اند و شما هیچ عطر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که دو عنصر حیاتی زمین را به شکلی اعجاب انگیز با یکدیگر ترکیب کرده باشند.

به جز این موارد عطرهای فوق العاده دیگری هم در بازار وجود دارد که می تواند سلیقه هر فردی را پاسخگویی کرده و عطر و بویی ماندگار را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *