#


اصول و قواعد انتخاب بارانی مناسب

23 دسامبر 2017 يك نظر 1221 بازدید

اصول و قواعد انتخاب بارانی مناسب

اصول و قواعد انتخاب بارانی مناسب

زمانی که قصد خرید بارانی دارید باید به کاربردی که دارد توجه کرده و در کنار آن به سراغ مدل های زیبا و شیک و مدرن بروید. در حال حاضر بارانی های ضد آب بسیاری وارد بازار شده است که به دلیل داشتن طرح و مدل متنوع باعث می شود تا در هنگام انتخاب کمی دچار سردرگمی شوید.

انتخاب مدل مناسبی از بین تنوع بسیار این بارانی ها شما را با یک مشکل سخت روبه رو می کند اما اگر در هنگام انتخاب بارانی خود به مدل و اندازه و دکمه ها و کلاه آن توجه کنید و هدف خود از داشتن بارانی را مشخص کنید می توانید راحت تر انتخاب نمائید و دیگر خرید بارانی مناسب برای شما مشکل سختی به نظر نخواهد رسید.

در این مطلب چند راهکار برای خرید بارانی مناسب ارائه کرده ایم که می توانید با استفاده از آن شیک پوشی و جذابیت استایل خود را به بهترین شکل نشان دهید. مدل های متنوعی از بارانی که در این مطلب معرفی شده اند به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

بارانی های بلند

یکی از بارانی هایی که گزینه مناسبی برای انتخاب شما به شمار می روند بارانی های بلد هستند که در بین مدل های متنوع آن می توانید به سراغ مدل های ترنچ بروید. بلندی قد این دسته از بارانی ها یا تا قسمت های میانی ران افراد می باشد و یا اینکه تا ساق پای آن ها می رسد. مدل هایی که تا ساق پا هستند موجب می شوند تا پای افراد خشک باقی بماند و زمانی که قصد پیاده روی در هوای بارانی را داشته باشید می توانید از این بارانی ها به عنوان یک گزینه برتر استفاده نمائید.

یکی دیگر از ایده های استفاده از بارانی های بلند این است که دو رنگ مختلف از آن را خریداری نموده و با دیگر لباس های خود هماهنگ کنید و از آن ها برای ایجاد استایل مختلف استفاده نمائید. می توانید بارانی ترنج خود را که قد بلندی دارد به همراه شلوار جین بپوشید و یا استایلی متفاوت با دامن و پیراهن به وجود بیاورید. بارانی های بلند این امکان را دارند به سادگی با کلیه لباس ها هماهنگ شوند به همین دلیل این مدل از بارانی ها را در طول شبانه روز می توان به همراه لباس های مختلف پوشید.

بارانی های کوتاه

یکی دیگر از انواع بارانی که می توان آن را به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب کرد بارانی های مدل کوتاه است که قد آن ها تا روی کمر افراد می باشد. از آنجایی که این مدل از بارانی ها را به عنوان مدل های مرزشی به شمار می آورند به همین دلیل این بارانی ها تنها برای پوشیدن در روز مناسب هستند. اگر لباس های ورزشی دارید می توانید آن ها را با بارانی کوتاه خود بپوشید.

البته نا گفته نماند بارانی های کوتاه را می توان به همراه شلوارهای جین نیز مورد استفاده قرار داد. این مدل از بارانی ها استایل فوق العاده ای را برای شما به وجود خواهند آورد. زمانی که برای ورزش در هوای آزاد به دنبال لباس می گردیدی می توانید در کنار لباس های ورزشی خود از این مدل از بارانی ها هم استفاده نمائید. در هنگام پیاده روی هم بهترین گزینه برای افراد پوشیدن بارانی های کوتاه می باشد.

بارانی های ماهیگیری

یکی دیگر از مدل های بارانی به مدل ماهیگیری شهرت دارد که بیشتر به یک جعبه شبیه است و همچون بارانی های ترنچ در طراحی آن ها از کمربند استفاده نشده است و نمی توانید برای نشان دادن اندام خود از این مدل بارانی استفاده نمائید. بارانی های ماهیگیری هم شکل زیبایی دارند و کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است و موجب محافظت شما از باد و باران می شود و لباسی بسیار خوب و مناسب برای این شرایط به شمار می رود.

بارانی های بادگیر

اگر محل زندگی شما رطوبت زیادی دارد و هوای آن سرد است بارانی های مدل بادگیری بهترین گزینه برای شما می باشد. بارانی های بادگیری بهترین مدل برای پوشاندن سر شما می باشد و موجب می شود تا شما گرما را به طور کامل حس نمائید. اگر بدنهایی که در قسمت مچ و کمر بارانی های بادگیر وجود دارد کشیده و سفت کنید گرمای بیشتری را خواهید داشت و این مساله کمک بسیاری به شما خواهد کرد تا از شر هوای سرد در امان باشید.

انتخاب بارانی با رنگ خنثی

اگر سری به بازار بارانی ها بزنید مدل های متنوع و شیکی را مشاهده خواهید کرد که از میان تمام آن ها می توانید مدل هایی را که دارای رنگ خنثی هستند را انتخاب نمائید. رنگ های بژ، سیاه و رنگ خاکی بهترین رنگ هایی هستند که می توانید برای خود انتخاب نموده و آن ها را با کلیه لباس های خود ست کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

اگر بارانی خود را به رنگ خاکی انتخاب کرده اید می توانید در خصوص شلوار آن به سراغ جین های تنگ و مشکی بروید و از چکمه های لاستیکی بارانی برای ست کردن با آن استفاده کنید. داشتن این استایل برای یک روز بارانی بسیار شیک و جذاب می باشد و می تواند شیک پوشی شما را به بهترین حالت نشان دهد.

بارانی های روشن

یکی از مدل های شیک بارانی آن هایی هستند که رنگ روشنی دارند. بارانی های رنگی مانند قرمز، سبز، نارنجی، زرد و حتی رنگ آبی می تواند یک گزینه خوب و مناسب برای شما باشد که به این رنگ ها علاقه دارید. در روزهای بارانی که هوا کمی غمناک و تیره به نظر می رسد پوشیدن این بارانی ها می تواند شما را برجسته نشان دهد.

افرادی که تمایلی به انگشت نما شدن ندارند می توانند از بارانی هایی که طرح دار هستند مدلی را که اندازه آن ها است انتخاب نمایند. پوشیدن این بارانی ها بسیار زیبا و مدرن به نظر می رسد و می تواند استایل جذابی را نیز برای شما درست کند.

بارانی های آستر دار

بارانی هایی که دارای آستر هستند برای گرم نگه داشتن بسیار مناسب به نظر می رسند و موجب می شوند تا لباس استفاده کنندگان آن ها شیک تر به نظر برسد. در خصوص بارانی هایی که رنگ خنثی دارند باید بگوئیم بهتر است مدل هایی را انتخاب نمائید که دارای آستر طرح دار و خوش رنگ باشد. برای این مورد می توان از بارانی های بربری نام برد که آستر شطرنجی به کار رفته در آن باعث می شود تا ظاهر شیک و جذابی داشته باشید.

انتخاب بارانی هایی که کلاه آن جدا می شود

استفاده از بارانی هایی که دارای کلاه هستند موجب می شود تا در روزهای بارانی سر شما از خیس شدن در امان باشد. برای این منظور می توانید به سراغ بارانی هایی بروید که کلاه آن قابلیت جدا شدن را دارد. به این ترتیب می توانید در مواقع لزوم از کلاه خود استفاده نمائید اما زمان هایی که نیازی به آن نیست کلاه را از بارانی خود جدا نموده و آن را به تنهایی بپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *