#


اصول و قواعد ست کردن دامن با چکمه

چکمه
17 دسامبر 2017 2 نظر 1909 بازدید

اصول و قواعد ست کردن دامن با چکمه

اصول و قواعد ست کردن دامن با چکمه

یکی از لباس های کلاسیکی که اغلب خانم ها مورد استفاده قرا رمی دهند دامن و پیراهن می باشد. این تن پوش های فاخر برازنده هر خانمی می باشد و موجب می شود تا زیبایی و وارستگی آن ها به طور کامل دیده شود. اغلب خانم ها در روزهای سرد به همراه دامن های خود از چکمه نیز استفاده می کنند و با این کار جذابیت استایل خود را ارتقا می دهند.

چکمه یا بوت ها به زیبایی می توانند با مدل های مختلف دامن ها هماهنگ شده و با هر قد دامنی ترکیب فوق العاده ای را به وجود بیاورند. این ترکیب می تواند شیک پوشی هر خانمی را به زیبایی نشان دهد و موجب خوش تیپی او در فصل های سرد سال نیز بشود. برای اینکه بتوانید در هوای سرد نیز شیک پوشی خود را حفظ نمائید باید اصول و قواعد پوشیدن چکمه با دامن را به خوبی بدانید و با توجه به این قواعد اقدام به ایجاد استایلی جذاب نمائید.

چکمه

چکمه

پوشیدن چکمه هایی الهام گرفته از چکمه سوارکاری

یکی از چکمه هایی که بسیار مورد علاقه و توجه خانم ها قرار دارد بوت های بلندی است که از روی چکمه های سوارکاری برای تولید آن ها الهام گرفته شده است. این مدل از بوت های بلند با نام چکمه های سوارکاری شناخته می شوند. خانم هایی که تمایل دارند دامن های جین و کتان و یا دیگر دامن های اسپرت را مورد استفاده قرا ردهند می توانند از این چکمه ها برای ست کردن استفاده نمایند.

اگر بخواهید تیپ اسپرتی را داشته باشید که رنگ های متنوعی را مورد استفاده قرار دهید می توانید از چکمه های سوارکاری به رنگ قهوه ای استفاده نمائید. ترجیحا به سراغ مدل های چرمی بروید چرا که طرح کلاسیک تری داشته و زیبایی خاص خود را خواهند داشت.

چکمه

چکمه

پوشیدن بوت های شیپوری با دامن

برخی از بوت ها دارای ساق هایی هستند که قسمت بالایی آن ها گشادتر از سایر قسمت ها می باشد. این دسته از بوت ها با نام بوت های شیپوری در بازار شناخته می شوند. در خصوص دامن مناسب با این بوت ها بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که قد آن ها تا زیر زانو است.

زمانی که بوتی را برای پوشیدن با دامن انتخاب می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که لبه بوت باید در قسمت زیرین لبه دامن قرار گرفته و به هیچ وجه دیده نشود. در غیر اینصورت ترکیب جالبی را برای استایل شما به وجود نخواهد آورد.

پوشیدن بوت هایی که تا زیر زانو هستند به همراه دامن هایی که قد بسیار کوتاهی دارند ترکیب جالبی را به وجود نمی آورد چراکه موجب می شود تا قد شما کوتاه دیده شود و این مساله به هیچ عنوان برای یک خانم مساله خوشایندی نخواهد بود. خط شکستی که بین خط دامن و لبه چکمه به وجود می آید اصلی ترین عامل این امر هستند و موجب می شوند تا قد شما کوتاه دیده شده و بد جلوه گر باشد.

استفاده از رنگ تیره در خصوص بوت بلند

برخی از خانم ها علاقه دارند حتما دامن های کوتاه خود را با بوت بلند بپوشند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به سراغ بوت هایی با رنگ تیره بروند تا بتوانند شکست را به کمترین میزان در استایل خود نشان دهند. به عنوان مثال می توانید از بوتی به رنگ مشکی استفاده کرده و آن را با جوراب شلواری که با آن همرنگ است و دامن مشکی مورد استفاده قرا ردهید تا جذابیت خاصی را به استایل شما بدهد.

سعی کنید این ست مشکی را تنها در پائین تنه خود به کار بگیرید و آن را به هیچ عنوان به قسمت بالا تنه خود منتقل نکنید چرا که موجب می شود تا استایل زیبای شما از هم بپاشد و ترکیب جالبی را به وجود نخواهد آورد.

چکمه

چکمه

پوشیدن بوت های پاشنه بلند و باریک

اگر تمایلی به پوشیدن بوت های پاشنه بلند دارید که کمی هم پاشنه آن ها باریک است بهتر است تا میانسالی خود صبر کنید چرا که این مدل از بوت ها برای خانم های میانسال گزینه مناسبی می باشد. این مدل از بوت ها هیچ سنخیتی با لباس های خانم های جوان که کمی هم پر جنب و جوش هستند نداشته و موجب می شود کمی بد سلیقه دیده شوند. پوشیدن این مدل از بوت ها به عنوان یک انتخاب فانتزی شناخته می شود و توصیه می کنیم خانم های میانسال هم از این بوت ها تنها در مواقع خاصی استفاده نمایند.

استفاده از اکسسوری به همراه چکمه

زمانی که به همراه دامن خود چکمه می پوشید بهتر است از اکسسوری های مناسب با چکمه نیز استفاده نمائید تا ترکیب فوق العاده ای را به وجود بیاورید. به عنوان مثال اگر بوتی که به پا کرده اید به رنگ شتری است بهترین کار این است از کمربندی که به این رنگ است بر روی دامن خود استفاده نمائید.

یک رنگ بودن این دو موجب می شود تا استایل شما زیباتر و جذاب تر از قبل دیده شود و ترکیب فوق العاده ای را برای شما به دنبال داشته باشد. اینگونه رنگ بوت شما نیز به خوبی دیده خواهد شد و ترکیبی که با آن ایجاد کرده اید به چشم خواهد آمد و جلوه بهتری خواهد داشت.

چکمه

چکمه

استفاده از بوت های پاشنه دار برای هماهنگی با دامن کوتاه

زمانی که قصد پوشیدن بوت بلند با دامن را دارید بهتر است از مدل هایی که دارای پاشنه بلندی هستند استفاده نمائید. در این مورد بهتر است به سراغ بوت های پاشنه داری که پاشنه آن ها کمی پهن است بروید چرا که هماهنگی بسیار زیادی با دامن های کوتاه که حالت اسپرت دارند خواهند داشت و موجب ارتقای جذابیت استایل شما خواهد شد.

در این خصوص می توانید به سراغ بوت هایی که در طراحی آن ها از لژ و پاشنه در کنار یکدیگر استفاده شده است استفاده نمائید و همیشه این نکته و قانون را به خاطر داشته باشید که هر چه پاشنه بوت شما بلندتر باشد باید دامن کوتاه تری را نیز برای ست کردن با آن انتخاب نمائید.

قد مناسب چکمه های ساق دار

زمانی که اقدام به خرید چکمه های ساق بلند می کنید باید دقت بسیاری داشته باشید و مدل هایی را انتخاب نمائید که قد آن ها بیشتر از پنج سانتی متر بلندتر از زانوی شما نباشد. در مورد پیراهن های کوتاه خود می توانید از این مدل چکمه ها استفاده نمائید و باید دقت کنید که تنها گزینه مناسب برای پیراهنهای کوتاه می باشند نه دامن های کوتاه.

چکمه

چکمه

پوشیدن این مدل از بوت های ساق بلند به همراه دامن های کوتاه موجب می شود تا اندام شما به شکل یک کوتوله دید شود و ظاهر نافرمی را به وجود خواهد آورد. در خصوص پیراهن های خود می توانید از چکمه های مختلفی استفاده نمائید و هیچ قانونی در این مورد دست شما را نمی بندد و نیازی به پیروی از هیچ قانونی ندارید اما در خصوص دامن های کوتاه بر عکس این است و باید قوانین بسیاری را مد نظر قرار دهید تا بتوانید جذاب تر دیده شوید.

ست کرن کیف و چکمه

زمانی که می خواهید به همراه استایل خود از کیف هم استفاده نمائید بهتر است رنگ کیف و چکمه خود را با یکدیگر هماهنگ کنید تا ترکیب بهتری در استایل خود داشته باشید. به عنوان مثال اگر چکمه ای که جنس آن از چرم است استفاده می کنید در خصوص کیف هم به سراغ این جنس بروید و رنگ آن را نیز با چکمه خود ست کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *