#


بابک جهانبخش و رازهای جذابیت استایل او

بابک جهانبخش
17 دسامبر 2017 يك نظر 2519 بازدید

بابک جهانبخش و رازهای جذابیت استایل او

 بابک جهانبخش و رازهای جذابیت استایل او

بابک جهانبخش یکی از خوانندگان معروف ایرانی است که که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارد. او متولد سال۱۳۶۲ در شهر بوخوم می باشد. این خواننده مشهور از سن پنج سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر یکی از اساتید آلمانی آغاز کرد. در شهر بوخوم آلمان مدرسه موسیقی آزاد وجود دارد که بابک جهانبخش یکی از شاگردان این مدرسه بوده است.

زمانی که تحصیلات پدر او به اتمام رسید و به ایران بازگشتند بابک جهانبخش به فعالیت در زمینه موسیقی علاقه بیشتری نشان داد و این هنر و موسیقی شرقی را به صورت جدی تر آغاز کرد. او علاوه بر صدای دلنشینی که دارد سعی کرده جذابیت خود را در نوع لباس پوشیدن و استایلش حفظ نماید و توانسته علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب کند.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

نگاهی گذرا به زندگی بابک جهانبخش

زمانی که بابک جهانبخش به همراه خانواده خود به ایران بازگشت به دلیل علاقه ای که به هنر موسیقی داشت به صورت جدی این حرفه را دنبال کرد و در پی کسب مدرک صداگذاری موسیقی رفته و نخستین فردی که به عنوان یک مشوق او را به خوانندگی تشویق کرد مجتبی میرزاده بود که  خود او نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین آهنگسازهای ایرانی شناخته می شود.

بابک جهانبخش زمانی که چهارده ساله بود یعنی در سال۱۳۷۶ موفق شد مجوز رسمی خود را صدا  سیما دریافت نماید و در همان سال نیز موفق شد نخستین کار خود را برای صدا و سیمای ایران ضبط نموده و به عنوان یک هنرمند و خواننده جدید وارد عرصه موسیقی شود.

استایل و نحوه لباس پوشیدن بابک جهانبخش

بابک جهانبخش برای لباس پوشیدن خود اصولا دو سبک را دنبال کرده است که می توان بیشتر این دو سبک را برای او نام برد. لباس های کنسرت و لباس های غیر کنسرت. مردم ایران بابک جهانبخش را به عنوان یکی از خوانندگان پرکار می شناسند که در طول سال تعداد زیادی تور موسیقی به شهرهای مختلف را به راه می اندازد و اغلب چند تور را به کشورهای دیگر نیز در برنامه کاری خود دارد.

او به پدر شدن علاقه خاصی دارد و این علاقه را می توان با پوشیدن کت و شلوار و همینطور جلیقه به همراه شلوارهای پارچه ای دید. به هر حال بابک جهانبخش یکی از خوانندگان معروفی است که جذابیت را به خوبی در استایل خود نشان داده است و سعی کرده این جذابیت را با لباس های مختلف نشان دهد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

استفاده از رنگ مشکی در استایل خود

یکی از پرکاربردترین رنگ هایی که در استایل این خواننده مشهور دیده می شود رنگ مشکی می باشد. از آنجایی که رنگ مشکی به کلیه اندام و استایل ها می آید اغلب هنرمندان از آن استفاده می کنند تا بتوانند استایل جذابی را به وجود بیاورند. بابک جهانبخش نیز همچون بسیاری از هنرمندان از این رنگ جذاب در اکثر تیپ های خود استفاده کرده که موجب می شود شیک پوش تر و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسد.

پوشیدن رنگ آبی

یکی از مهمترین رنگ هایی که در استایل بابک جهانبخش پس از رنگ مشکی بسیار دیده می شود رنگ آبی می باشد. این رنگ موجب ایجاد حس آرامش در فرد و اطرافیان می شود و به نوعی نشان دهنده نظم و صلح می باشد و موجب می شود فرد احساس امنیت کرده و این حس را به اطرافیان خود نیز منتقل کند.

استفاده از اکسسوری

یکی از مواردی که بابک جهانبخش چندان در فکر استفاده از آن نیست اکسسوری می باشد چراکه اعتقاد زیادی به این مورد ندارد. عینک آفتابی یکی از مهمترین اکسسوری های است که در اغلب استایل های این خواننده جوان دیده می شود. البته نا گفته نماند در برخی از استایل های این خواننده مشهور پوشت و دستبند هم دیده می شود و باید بگوئیم در واقع همین موارد هستند که موجب می شوند تا استایل او جذاب تر دیده شود.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش و مدل موی او

این خواننده جوان جزو افرادی است که چندان تغییراتی را در مدل موهای خود به وجود نیاورده و سالهای زیادی است که مدل مو و ریش او به شکل سابق می باشد. اغلب در چهره این هنرمند معروف ته ریشی دیده می شود که گاهی بلندتر است و موهای او اغلب موارد به یک سمت هستند.

از آنجایی که صورت بابک جهانبخش کمی مربعی شکل است به همین دلیل مدل موهایی که دارد به شکل زیبایی با صورت او هماهنگی دارد. اگر به این خواننده پاپ علاقه مند هستید و تمایل دارید استایل خود را همچون او داشته باشید می توانید از استایلی که او دارد استفاده کرده و خود را شیک پوش تر نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *