#


برند بوتگا ونتا پیشرو در دنیای محصولات چرمی

بوتگا ونتا
3 دسامبر 2017 يك نظر 1913 بازدید

برند بوتگا ونتا پیشرو در دنیای محصولات چرمی

برند بوتگا ونتا پیشرو در دنیای محصولات چرمی

یکی از برندهای معروفی که از سرزمین ایتالیا نشات گرفته است برند بوتگا ونتا می باشد که سالیان بسیاری است که در زمینه طراحی و تولید بسیاری از محصولات خاص و ویژه فعالیت دارد. این برند ایتالیایی یکی از کمپانی های معروف ایتالیایی است که توانسته محصولات چرمی خاص و لوکسی را وارد دنیای مد نماید. عمده تولیداتی که به نام بوتگا ونتا در دنیای مد و فشن وجود دارد از چرم می باشد و این مساله نشان دهنده آن است که این برند کیفیت بالا را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

البته نا گفته نماند بوتگا ونتا در زمینه ساعت چرمی و لباس های مختلف و کیف های دستی هم توانسته محصولات خوبی را تولید و عرضه نماید که موجب شهرت بسیار این برند گردیده است. این برند ایتالیایی توانسته در حال حاضر در کشورهای سراسر جهان یکصد و چهل فروشگاه را برای عرضه محصولات خود افتتاح نماید.

بوتگا ونتا

بوتگا ونتا

تاریخ تاسیس کمپانی بوتگا ونتا به سال۱۹۶۶ میلادی باز می گردد که در دوران فعالیت خود با فراز و نشیب های بسیار زیادی روبه رو شد اما توانست خود را تا سال۲۰۰۱ میلادی سرپا نگه دارد. این کمپانی ایتالیایی در نهایت پس از سالیان زیادی که فعالیت داشت در سال۲۰۰۱ میلادی به وسیله کمپانی معروف گوچی خریده شد که در حال حاضر زیر مجموعه این برند معتبر به شمار می رود.

دفتر مرکزی که برای این برند افتتاح شده بود هم اکنون در شهر ویچنزا که در ایتالیا قرار دارد واقع شده است و بخش مهمی در فعالیت های اقتصادی این کمپانی به حساب می آید. در این مطلب می خواهیم به همراه شما نگاهی کوتاه به این برند ایتالیایی بیندازیم و با برخی از محصولاتی که تولید کرده است کمی آشنا شویم.

بوتگا ونتا از گذشته تا کنون

رنزو زنگیارو و مایکل تادی دو شریکی بودند که در سال۱۹۹۶ میلادی در شهر ویچنزای ایتالیا یک کمپانی فعال در زمینه مد را تاسیس کرده و نام آن را بوتگا ونتا نام گذاری نمایند. در واقع این برند برای اینکه محصولات چرمی را به شکل صنعتی تولید نماید افتتاح شد و این مساله به عنوان مهمترین هدف از تاسیس بوتگا ونتا شناخته می شود.
بوتگا ونتا توانست در زمینه طراحی مد تحولات مهمی را ایجاد کند و یک طراحی ویژه با نام اینتر چیاتو را به وجود آورد که یک دست آورد مهم در دنیای مد محسوب می شد. اینتر چیاتو در واقع یک روش ویژه است که برای بافتن چرم از آن استفاده می شود و این طرح چرمی بافته شده به عنوان نماد این کمپانی تبدیل گردید و افراد بسیار زیادی از آن استقبال کردند.

بوتگا ونتا

بوتگا ونتا

این برند ایتالیایی در دهه هفتاد میلادی موفق شده بود به عنوان یک برند محبوب و دوست داشتنی شناخته شود که محصولات چرمی با کیفیت و زیبایی را تولید می کرد و مشتریان مخصوص به خود را داشت و افراد سرشناسی همچون ژاکلین کندی به خرید از این کمپانی می پرداختند.

چند سال بعد اندی وارهول اقدام به تهیه مستندی برای این شرکت ایتالیایی کرد و پس از آن در سال های پایانی دهه هفتاد میلادی بود که زنگیارو و تادی تصمیم گرفتند از این کمپانی خارج شوند. پس از رفتن زنگیارو و تادی هدایت و اداره کمپانی بوتگا ونتا به دست ویتوریو و لارا مولتدو افتاد و این دو توانستند مدیریت این کمپانی محبوب را داشته باشند.

با شروع دهه هشتاد میلادی برند بوتگا ونتا در زمینه عرضه محصولات خود با ناکامی های بسیاری مواجه گردید چرا که دو مدیر جدید این کمپانی تصویری اولیه که بر روی محصولات وجود داشت را با یک نشانBV عوض کردند که این نکته چندان دلچسب مشتریان جدید که به خرید از این کمپانی روی آورده بودند نبود و همین مساله موجب شد محصولات تولید شده این برند در بازار با شکست و ناکامی روبه رو شود و افت داشته باشد.

بوتگا ونتا

بوتگا ونتا

این شکست ها موجب شد کمپانی گوچی وارد عمل شود و در سال۲۰۰۱ این برند ایتالیایی را با پرداخت مبلغی به میزان۱۵۶ میلیون دلار خریداری نماید و در بخش طراحی محصولات این کمپانی طراحان جدید و متخصصی را جایگزین طراحان قبلی نماید. یکی از طراحان متخصصی که در دنیای مد فعالیت داشت توماس مایر بود که برای به اوج بازگرداندن بوتگا ونتا مجددا از طرح اینترچیاتو استفاده کرد.

پس از اینکه این عمل در مورد محصولات بوتگا ونتا انجام شد این کمپانی توانست به موفقیت های گذشته خود دست پیدا کند و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان موفق شده شعبات بسیاری را افتتاح نماید که محصولات با کیفیت و خوب این برند را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

یکی دیگر از حوزه ایی که برند بوتگا ونتا در آن فعالیت داشته و توانسته محصولات مرغوبی را تولید نماید و طرح های جذاب و جالبی را پیاده کند در زمینه دکوراسیون منزل است که موجب شده در سرتاسر جهان افراد بسیاری علاقه مند شده و در ایجاد فضای داخلی منزل خود به سبک های ارائه شده از سوی بوتگا ونتا عمل نمایند.

بوتگا ونتا

بوتگا ونتا

بوتگا ونتا با وجود تمام افت و خیزهایی که داشته توانسته سرپا باسد و هر روزه نیز محصولات بسیار با کیفیت و ارزشمندی را وارد دنیای مد و بازارهای جهانی کرده است که افراد بسیاری به استفاده از محصولات این برند علاقه مند شده اند و به دنبال داشتن هر کدام از این محصولات می باشند. به خصوص کیف های این برند که از چرم می باشد در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی داشته و مورد توجه افراد بسیار زیادی نیز قرار گرفته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *