#


جردلتو و جذابیت استایل او

جردلتو
27 نوامبر 2017 بدون نظر 1749 بازدید

جردلتو و جذابیت استایل او

جردلتو و جذابیت استایل او

افرادی که اهل سینما هستند و به فیلم و سینما علاقه نشان می دهند در جریان هستند که جرد لتو در سال۲۰۱۴ موفق شده اسکار بهترین بازیگر مکمل را برای خود بدست بیاورد. این بازیگر جذاب و خوش چهره توانسته علاوه بر توانایی بالا در بازیگری در مورد نوع پوشش و استایل خود نیز موفق عمل کرده و الگویی برای افراد دیگر باشد. لباس هایی که جرد لتو می پوشد موجب شده جذابیت بیشتری را به دست بیاورد. در این مقاله قصد داریم بدانیم این هنرپیشه توان گر در جذابیت استایل خود از چه لباس هایی استفاده می کند.

جردلتو

جردلتو

استفاده از ژاکت چرمی در مواقعی که تردید دارید

یکی از مواردی که جرد لتو همیشه در استایل خود استفاده کرده ژاکت چرمی می باشد. او از زمانی که به عنوان یک خواننده وارد دنیای هنر شده تا همین حالا اغلب مواقع از ژاکت چرمی در جذاب تر نشان دادن استایل خود استفاده می کرده است.
اگر در انتخاب ژاکت چرمی اندازه مناسب خود را انتخاب کنید به طور حتم این مورد می تواند در جذاب تر نشان دادن شما تاثیر گذار باشد چرا که رنگ براق آن همیشه مد بوده و می تواند موجب خوش تیپی کاربر آن بشود. بهترین رنگی که در خصوص این ژاکت های چرمی می توانید انتخاب کنید مشکی می باشد.

این دسته از ژاکت ها در طرح خود دارای مدل های متنوعی هستند که می توانید از میان تنوع بالای آن ها مدل هایی را انتخاب کنید که کمی خاص به نظر می رسند. ژاکت های چرمی که دارای زیپ نامتقارن و یا دکمه نا متقارن هستند بهترین گزینه برای انتخاب افراد می باشد.
این ژاکت های چرمی در اندک لباس هایی هستند که قابلیت پوشیدن در مکان های مختلف را دارند. شما می توانید این ژاکت ها را در محل کار خود نیز پوشیده و یا با آن در مجالس و میهمانی های مختلفی شرکت نمائید و از جذابیت استایل خود رضایت کامل را داشته باشید.

استفاده از قانون لایه لایه پوشیدن لباس

یکی دیگر از مواردی که برای خوش تیپ تر دیده شدن الزامی است این است که لباس های خود را به صورت لایه لایه بپوشید. جرد لتو برای اینکه این قانون را رعایت کند همواره تلاش کرده از زیر پیراهن های فلانلی خود تیشرت های رنگی را مورد استفاده قرار دهد.

در خصوص رنگ تیشرت هایش سعی می کند به سراغ مدل هایی برود که رگ طبیعی دارند و از روی این تیشرت ها پیراهن های طرح دار را به تن می کند و سعی می کند پیراهن هایش طرح شطرنجی داشته باشند و یا اینکه طرح آن به صورت راه راه باشد.

شما نیز می توانید همانند جرد لتو از این روش برای خوش تیپ تر دیده شدن استفاده کنید و برای تکمیل کردن استایل خود از شلوارهای جین و کتان که دارای رنگ های متنوعی است گزینه مناسبی را انتخاب کنید و یک استایل زیبا همچون جرد لتو برای خود به وجود بیاورید.

جردلتو

جردلتو

به کار بردن تیپ ورزشی در استایل خود

یکی دیگر از انتخاب هایی که جرد لتو در نوع پوشش خود دارد پوشیدن شلوار های اسلش می باشد. این دسته از شلوارها در صورتی که به درستی انتخاب شوند می توانند به همراه یک لباس بافت استایلی جدی را برای شما به ارمغان بیاورند. البته می توانید شلوارهای اسلش را با تیشرت های بلند نیز ست کرده و به کار ببرید. با این کار شما می توانید یک تیپ ورزشی زیبا را برای خود داشته باشید.

از آنجایی که شلوارهای اسلش موجب می شوند یک تیپ کاملا رسمی برای خود داشته باشید پس بهتر است در مورد لباس مناسب با آن از پوتین های ساق دار به همراه کلاه های گپ استفاده کنید تا استایل ورزشی شما جذاب و دیدنی به نظر برسد.

ایجاد مدلی مناسب بر روی موهای خود

یکی از مهمترین چیزهایی که در مورد استایل و ظاهر جرد لتو به چشم می آید مدل موی او می باشد. این هنرمند هالیوودی مدل های متنوعی را در مورد موهای خود امتحان کرده است و حتی گاهی موهای خود را از ته تراشیده است اما اکثر مواقع و در مکان های مختلف او را با مدل موی بلندی می بینیم.

اگر شما نیز تمایل دارید موهای خود را بلند کنید باید اصول و قواعد بلند کردن مو را دانسته و تمام کرم ها و نرم کننده هایی را که مناسب موی سر هستند را بشناسید. سعی کنید موهای خود را تمیز نگه دارید و روزی دوبار آن ها را بشوئید.

جردلتو

جردلتو

توجه به جزئیات در استایل خوب داشتن

سعی کنید همیشه در مورد استایلی که برای خود انتخاب می کنید توجه به جزئیات را نیز در برنامه خود قرار دهید. برخی از مردان معتقدند برای اینکه بتوانند استایل و ظاره خوبی را داشته باشند امکانات آن ها محدود است اما جرد لتو این عقیده را نقض می کند. او معتقد است اگر در استایل خود از اکسسوری ها استفاده کنید متوجه خواهید شد که می توانید گزینه های بسیار زیادی را برای خود انتخاب کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

برای متحول کردن تیپ خود کافی است از یک کراوات مناسب ویا پوشتی که دارای رنگ خیره کننده ای است و یا حتی دکمه سرآستین هایی که فوق العاده و بینظیر هستند استفاده کنید. در این هنگام متوجه خواهید شد که چقدر توانسته اید با این اکسسوری های کوچک استایل خود را متحول کرده و جذابیت خود را بیشتر نمائید.
سرمایه گذاری بر استایل خود
سعی کنید برای داشتن یک استایل خوب و زیبا ابتدا به کیفیت لباس تان توجه داشته باشید. می توانید همچون جرد لتو از اورکت هایی که قد بلندی داشته و جنس آن ها از پشم است و یا ژاکت هایی که حالت اسپرت دارند و یا کاپشن های بادی که دارای خز هستند در مورد لباس های زمستانی خود انتخاب داشته باشید و پس از اینکه کیفیت مناسبی را برای آن ها در نظر گرفتید می توانید به سراغ لباس های دیگری بروید که به زیبایی می توانند با این لباس ها ست شوند.

ایجاد یک تقسیم بندی مناسب در مورد لباس های خود

یکی از مواردی که بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد این است که لباس های خود را با اندازه مناسبی انتخاب کنید. جرد لتو در مورد تمام استایل هایی که برای خود دارد همیشه لباس هایی را انتخاب کرده است که کاملا اندازه و فیت بدن او می باشند و این نکته یکی از مزیت های استایل او به شمار می رود. شما نیز می توانید همچون جرد لتو لباس های خود را به گونه ای انتخاب کنید که کاملا اندازه بدن شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *