#


معتبر ترین برند های کیف دستی زنانه را بشناسید

کیف دستی زنانه
15 نوامبر 2017 بدون نظر 1411 بازدید

معتبر ترین برند های کیف دستی زنانه را بشناسید

معتبر ترین برند های کیف دستی زنانه را بشناسید

از آنجایی که مدل های مختلفی برای کیف دستی زنانه به وجود آمده انتخاب این اکسسوری کاربردی برای خانم ها با مشکلاتی روبرو گشته است و آن ها را دچار سردرگمی کرده است. از آنجایی که تنوع زیادی برای کیف دستی های زنانه وجود دارد انتخاب مدلی مناسب را کمی مشکل می کند. زمانی که یک خط تولید شروع می کند به تولید کیف های خاص هر خانمی تمایل پیدا می کند که یک نومنه از این تولیدات را برای خود داشته باشد. در این مقاله قصد داریم چند برندمعروف از کیف های دستی زنانه را معرفی کنیم که قیمت بالایی نیز دارند و می توانند در ایجاد استایل زنانه جذاب تاثیر بسیار بالایی داشته باشند.

معرفی کیف دستی زنانه

ـ کیف دستی برند فندی

یکی از برندهای محبوب جهان که تا کنون توانسته کیف های زیبا و با ارزشی راطراحی و تولید کند برند فندی می باشد. این برند کیف دستی کوچی را تولید کرده که پوشیده از خز می باشد و دسته های آن از جنس پالادیوم تولید شده اند. قیمتی که برند فندی برای این کیف دستی زیبا تعیین کرده است چیزی در حدود۷۵۰۰ دلار می باشد که موجب شده در زمره کیف دستی های گران قیمت قرار بگیرد.

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

ـ برند مارچسا والنتینو و کیف دستی زنانه آن

این برند جهانی کیف دستی زنانه ای را تولید کرده است که از جنس کروکودیل و کریستال می باشد. در طراحی این کیف دستی از یک بند فلزی۱۷ اینچی استفاده شده است که دارای ارزشی معادل۸۵۹۵ دلار می باشد و یک کیف دستی زنانه گران قیمت شناخته می شود که مطمئنا هر خانمی تمایل دارد یکی از آن ها را داشته باشد.

ـ برند پرادا و کیف دستی زنانه این برند

برند پرادا در بین تولیدات خود کیف دستی کوچکی را تولید کرده است که از جنس چرم شتر مرغ تولید شده است. در مورد تولید این کیف های دستی بخش های فلزی به کار رفته است که طلا می باشد. این کیف به خاطر داشتن طلا در بخش های فلزی خود دارای قیمتی بالغ بر۹۶۰۰ دلار می باشد که موجب شده به عنوان یک کیف دستی گران قیمت معرفی شود.

ـ برند والکسترا و کیف دستی تولیدی آن

کمپانی والکسترا کیف دستی زیبایی را برای خانم های خوش ذوق تولید کرده است که جنس آن از چرم کروکودیل می باشد و یک کیف زیبا و منحصر بفرد است. در درون این کیف دستی کوچک یک زیپ کار گذاشته شده است که قسمت درونی آن را به دو بخش جداگانه تقسیم کرده است. قیمتی که برای این کیف زیب در نظر گرفته شده است۱۱۷۰۰ دلار می باشد و یکی از گران قیمت ترین کیف های جهان به شمار می رود.

ـ برند ساینت لائورنت و کیف دستی های زنانه آن

این برند معتبر و شناخته شده کیف دستی با ارزشی را تولید کرده است که بند آن از آب طلا ساخته شده است و از پوست کروکودیل برای ساخت بدنه آن بهره برداری شده است. این کیف دستی زنانه۱۲۲۵۰ دلار قیمت گذاری شده که یکی از گران قیمت ترین کیف دستی های زنانه به شمار می رود.

ـ برند جهانی بوتگا ونتا و کیف دستی های زنانه

این برند معتبر نیز به مانند برندهای دیگر در تولید این مدل از کیف دستی خود از پوست کروکودیل استفاده کرده است و توانسته آن را در بین کیف دستی های گران قیمت قرار دهد. در طراحی این مدل از کیف دستی از طراحی های کلاسیک استفاده شده است و موجب شده داخل این کیف به سه بخش جداگانه تقسیم شود. ایتالیا مهد تولید این کیف دستی گران قیمت است و قیمتی که برای این کیف تعیین شده است۱۵۷۵۰ دلار می باشد که نسبت به کیف های دیگر از ارزش بالاتری برخوردار است.

ـ کیف دستی ساخت برند زاگلیانی

این مدل از کیف دستی های زنانه دارای قیمت۲۳۰۰ دلاری می باشد و از پوست کروکودیل تولید شده است و دو دسته در بالای کیف قرار داه شده است.

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

ـ برند مورئو و تولید کیف دستی

این برند در تولید کیف دستی های خود طرح های جدیدی را ارائه داده است که لاکچری بوده و ارزش آن به مبلغ۲۴۰۰۰ دلار می باشد. در مورد زیپی که در این کیف استفاده شده است باید بگوئیم از جنس نقره تولید شده است. این کمپانی نیز در تولید کیف دستی از پوست کروکودیل استفاده شده است.

ـ کیف دستی ساخت برند گوچی

برند شناخته شده گوچی کیف دستی زیبا و بینظیری را تولید کرده است که به عنوان گران قیمت ترین کیف دستی در جهان شناخته می شود. قیمتی که گوچی برای این کیف دستی تعیین کرده است۳۲۵۰۰ دلار می باشد و یک بند شناخته شده در دنیای مد و فشن به شمار می رود. این برند توانسته در زمینه تولید کیف های دستی مدل های زیبایی را تولید کند که در زمره گران ترین و باارزش ترین کیف های جهان قرار می گیرند.

ـ کیف دستی ساخته شده برند پرونزا اسچولار

کشور ایتالیا دارای کمپانی های معروفی است که در زمینه تولید کیف دستی توانسته اند مدل های زیبا و با کیفیتی را وارد بازار کند. یکی از کیف هایی که به وسیله این برند تولید شده از جنس کروکودیل می باشد و قیمت آن۲۲۰۰۰ دلار می باشد و می تواند برای یک خانم خوش سلیقه استایل جذابی را به همراه داشته باشد. مسلما با دیدن این مدل از کیف های زیبا و باارزش هر خانمی تمایل خواهد داشت یکی از آن ها را برای خود خریداری نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *