#


اکو برندی کهن در دنیای مدرن مد و فشن

برند اکو
13 نوامبر 2017 بدون نظر 1711 بازدید

اکو برندی کهن در دنیای مدرن مد و فشن

اکو برندی کهن در دنیای مدرن مد و فشن

در حال حاضر برندهای معتبر بسیاری در دنیای مد و فشن وجود دارد که اکو هم یکی از این برندهای جهانی می باشد. این برند جهانی در زمینه تولید انواع مختلف کفش تبحر داشته و محصولات دیگری همچون کیف و بوت را نیز جزو تولیدات خود دارد. اکو در مورد کار خود فلسفه ای دارد که سرآغاز همه چیز را از پا می داند. زمانی که تولیدکنندگان دیگر برای تولید کفش دغدغه دارند برند اکو تنها به پای شما تمام توجه خود را جلب می کند.

برای این برند اهمیت دارد که پا چگونه عمل می کند و در مواقع مختلف چه واکنش هایی را از خود نشان می دهد. اکو در خصوص تمام مواردی که مربوط به پا می شود اقدام به تولید کفشی می کند که بتواند موجب راحتی پاهای شما را فراهم کند.

معرفی موسس برند اکو

موسس برند اکو کارل توسبای است که یکی از مشغولیات فکری اش این بوده که به چه شکل می توان همه چیز را به شکلی سریع و درست انجام داده و به مرحله اجرا درآورد. کارل توسبای همیشه این فکر مشغولی را داشته و آن را به خوبی در زندگی و ارتباطی که با کارکنان خود دارد به شکل کاملی نشان می دهد. این مساله در واقع اصل بنیادی شرکت است که بر اساس آن کارایی خود را نشان می دهد.

برند اکو

برند اکو

توسبای برای رسیدن به اهداف خود و همچنین دست یابی به  چشم اندازهای شرکت عزمی راسخ داشته و برای تمام کارهایی که انجام می دهد تعهد خاصی را نشان می دهد. این عوامل موجب شده برند اکو در زمینه تولید کفش در راس قله های جهانی قرار بگیرد و به یکی از برندهای معتبر در این زمینه تبدیل شود.

شروع برای تولید کفش های راحت

یکی از آرزوهای کارل توسبای این بود که بتواند برای تولید کفش کارخانه مخصوص به خود را داشته و اقدام به تولید کفش هایی نماید که علاوه بر پوشاندن پا موجب راحتی آن نیز باشد و پا در درون آن ها هیچ گونه فشاری را احساس نکرده و در عین حال زیبایی خاص خود را هم داشته باشند.در روزهای انتهایی دهه سوم زندگی کارل توانست وارد یک کارخانه کفش سازی شده و به عنوان یکی از کارکنان آن کارخانه استخدام شود. پس از آن خانواده کارل شغل خود را رها کرده و تنها دارایی خود را یک فقط یک خانه بود به فروش رساندند.

این خانه تنها سرمایه خانواده کارل بود و در آن زندگی می کردند اما مجبور شدند آن را بفروشند . خانواده توسبانی پس از فروش خانه به سواحل جنوبی دانمارک رفته و در یک کارخانه از کار افتاده مشغول شده و کفش هایی که خود می خواستند را تولید کردند. کارخانه ای که در سال۱۹۶۳ میلادی به عنوان یک کارخانه از کار افتاده شناخته می شد در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده کفش در جهان شناخته می شود و هر روزه کفش های متنوع بسیاری را وارد بازار می کند.

برند اکو

برند اکو

توسعه تولیدات مقاوم و با دوام

برند اکو در دهه های۸۰ تا۹۰ میلادی در تولید کفش های خود تحولات بسیاری را به وجود آورد که یکی از این تحولات عظیم تولید کفش های رسمی و بچه گانه بود.یکی دیگر از تغییراتی که اکو در تولید محصولات خود داد استفاده از پارچه هایی بود که در بافت آن ها از تکنولوژی بالایی استفاده شده بود در تولید کفش های خود استفاده می کرد. یکی از این پارچه های مقاوم آستر گورتکس بود که موجب می شد تنفس پذیری کفش بیشتر بوده و بتواند در مقابل عناصر محیطی مقاومت بیشتری را داشته باشد.

کفش هایی که در این دوران اکو تولید می کرد دارای عملکرد خاصی بودند و کاربران آن ها نوعی آرامش را با راحتی پا و دوام بالا و ویژگی های منحصر بفرد دیگر تجربه می کردند. این مدل از کفش ها برای افراد این قابلیت ها را فراهم می کردند که بتوانند به راحتی راه رفته و یا بدوند. افرادی که مدل های جدید کفش های اکو را استفاده می کردند می توانستند از هر جایی به راحتی بالا بروند و هیچ گونه احساس ناراحتی در پاهای خود نداشته باشند.

از طراحی تا رسیدن به دست مشتری

در جهان امروز حرف اصلی را در دنیای مد و فشن خریدن کالایی می زند که برچسب خارجی بودن بر روی آن چسبیده باشد. اما برند اکو تصمیم گرفت برعکس این جریان پیش برود. اگر کلیه پروسه ساخت تحت مدیریت و کنترل دقیق باشد می توان به تولید محصولاتی دست پیدا کرد که در نوع خود درجه یک بوده و هیچ کم کاری در تولید آن ها صورت نگرفته است.

اگر تمام لحظاتی که محصولی در حال تولید است تحت کنترل دقیق باشد می توان خوب بودن همه چیز را ضمانت کرد. در حال حاضر کمپانی اکو در تمام جهان فروشگاه هایی را برای تولید محصولات خود افتتاح کرده است که تعداد آن ها به سه هزار و سیصد فروشگاه می رسد.

برند اکو

برند اکو

این برند جهانی در طی هر سال یکصد و بیست تا یکصد و پنجاه مغازه را در کل جهان بازگشایی می کند تا بتواند محصولات خود را در اختیار افراد بیشتری قرار دهد. این برند معتبر تنها به تولید کفش های با دوام و مقاوم بسنده نکرده است و در زمینه تولید بوت و چکمه و کیف و کوله پشتی نیز تولیدات خوب و با کیفیتی را به علاقه مندان خود ارائه داده است.

اگر به دنبال خواستنی به تمام معنا هستید بهتر است از اکو یاد بگیرید چرا که این برند به عنوان یک نماد برای این مساله مبدل شده و نشان داده که می توان همه چیز را به صورت تمام و کمال خواست و برای رسیدن به خواسته خود نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این راه از سعی و تلاش دست نکشید.

اگر شما هم به عنوان یک فردی که ایده های بزرگی در سر دارید می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید بهتر است اکو را سرمشق خود قرار داده و از عزم راسخ و تعهد کاری این برند جهانی الگو برداری کنید تا بتوانید در کار خود به موفقیت دست پیدا کرده و کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *