#


استایل جذاب با برند جهانی جیوردانو

جیوردانو
10 نوامبر 2017 بدون نظر 1473 بازدید

استایل جذاب با برند جهانی جیوردانو

استایل جذاب با برند جهانی جیوردانو

در سال های اخیر برندهای بسیاری روی کار آمده و محصولات با کیفیت و بینظیری را وارد عرصه مد و فشن کرده اند. برندهایی که هر کدام به نوعی در دنیای مد تحول ایجاد کرده و در خوش پوشی و استایل جذاب به افراد کمک های شایانی را داشته اند. در جوامع امروزی به قدری رقابت میان برندها زیاد شده که شما می توانید لباس های مارک دار و تولید برندهای معروف را با قیمت پائین تری نسبت به سال های پیش خریداری نمائید. جیوردانو یکی از برندهای جهانی است که توانسته لباس هایی مخصوص خانم ها و آقایانی که سایز بزرگتری نسبت به مدلینگ ها دارند تولید کند. این لباس ها در عین سادگی زیبایی خاصی داشته و موجب می شود استایل افراد سایز بزرگ نیز جذاب تر دیده شود.

جیوردانو

جیوردانو

اگر به نمایندگی های برند جیوردانو سر بزنید متوجه می شوید این برند جهانی لباس های تولیدی خود را به شکلی دسته بندی کرده است که شما بدون هیچ گونه سردرگمی می توانید لباس مد نظر خود را پیدا کنید. رگال شلوارهای جین و کتان در کنار یکدیگر قرار داشته و در یک سمت قرار گرفته اند و در مورد شلوارهای جین از رنگ تیره استفاده شده اما در عوض شلوارهای کتان خاکی رنگ بوده و بیشتر به رنگ روشن هستند.

در مورد قیمت این شلوارها باید بگوئیم با توجه به جنسی و طرحی که دارند کمی گران به فروش می رسندو از قیمت پایه۵۰ هزار تومان شروع شده و به۱۱۰ هزار تومان نیز می رسند. البته باید بگوئیم این قیمت برای این مدل از شلوارها بسیار زیاد به نظر می رسد اما کیفیت آن ها ارزش این مبلغ هزینه کردن را خواهد داشت.

محصولات جیوردانو

پیراهن های کتان

جیوردانو محصولات با کیفیتی را تولید می کند که پیراهن های کتان نیز در این مجموعه جای دارند. این پیراهن های کتان با کیفیت بالایی که دارند برای افراد بالای سی و پنج سال مناسب ترین انتخاب می باشند و قابلیت این را دارند که به وسیله کت پوشیده شوند و استایل زیبایی را به وجود خواهند آورد. برخی از این پیراهن ها از پارچه های یک رنگ تولید شده اند و برخی دیگر نیز از پارچه هایی که راه های عمودی باریک دارند به وجود آمده اند. این پیراهن ها در هر طرح و رنگی که هستند بهترین شکل را برای آویختن و قرار گیری بر روی چوب رختی شامل می شوند و به زیبایی خود را نشان می دهند.قیمتی که پیراهن های کتان آستین کوتاه دارند چیزی در حدود۵۸ هزار تومان می باشد اما قیمت پیراهن های آستین بلند کمی بیشتر بوده و به۷۰ هزار تومان می رسد.

جیوردانو

جیوردانو

کیفیتی که برند جیوردانو برای تولید محصولات خود در نظر گرفته باعث شده علاقه مندان بسیاری برای خرید این پیراهن ها تمایل داشته باشند و به عنوان یکی از گزینه های انتخابی افراد به شمار بروند.

تیشرت های یقه دار جیوردانو

برند جیوردانو در مجموعه تولیدات خود تیشرت های یقه دار نیز تولید می کند که دارای آستین های بلندی نیز هستند. در خصوص تولید این تیشرت ها از دو نوع پارچه ساده و جودانه استفاده می کند؛ این تیشرت ها بهترین گزینه برای گذراندن پائیز به شمار می روند و در تولید آن ها دو مدل ساده و طرحدار در نظر گرفته شده است.

جیوردانو از سه رنگ زرشکی و طوسی و مشکی برای تولید تیشرت های خود استفاده کرده است و قیمتی که برای این دسته از تیشرت ها در نظر گرفته شده در کشور ما چهل هزار تومان می باشد. پارچه های جودانه ای که برای تولید این تیشرت های یقه دار استفاده شده است از لحاظ کیفیتی در سطح بالایی قرار دارد و پارچه آن ها نسبت به مدل های دیگر بسیار با دوام می باشد.

جیوردانو

جیوردانو

تیشرت های یقه گرد

جیوردانو تیشرت های دیگری نیز تولید می کند که دارای یقه گرد هستند و طرح ساده ای دارند. این دسته از تیشرت ها دارای کیفیت بالایی هستند و قیمتی که برای آن ها در نظر گرفته شده با توجه به کیفیتی که دارند بسیار مناسب می باشد. در کشور ما این مدل از تیشرت ها با قیمت بیست و دو هزار تومان به فروش می رسند و تنوع رنگی در مورد آن ها بسیار زیاد است. این تنوع رنگی بالا به شما این امکان را می دهد که هر کدام از رنگ ها را که دوست دارید با توجه به سلیقه و نظر خود انتخاب کرده و بپوشید.

لباس های زنانه جیوردانو

لباس های زنانه تولید برند جیوردانو دارای قیمت بالایی هستند و تنها در زمان هایی که حراج می شوند قیمت آن ها مناسب به نظر می رسد. برخی از نمایندگی های این برند جهانی تیشرت ها و شومیزهای این برند جهانی را در رنگ های روشن و رنگ صورتی و لیمویی به فروش می رسانند و قیمتی که برای آن ها تعیین شده در کشور ما از۵۰ هزار تومان آغاز شده و به۹۰ هزار تومان هم می رسد. این برند شلوارهای جین و کتان هم مناسب زنان تولید می کند که دارای قیمت چهل هزار تومانی می باشند.

جیوردانو

جیوردانو

کفش های برند جیوردانو

برند جیوردانو در زمینه کفش و کیف هم محصولات ویژه ای را تولید می کند که قیمت کفش های ورزشی آن هشتاد و پنج هزار تومان می باشد. این برند در مورد کیف و ساک های ورزشی که تولید کرده است قیمت بیست تا هشتاد هزار تومان را در نظر گرفته است. در کل این برند برای محصولات خود قیمت بالایی را در نظر گرفته است که با توجه به کیفیت محصولاتش مشخص شده اند. این برند تاثیر بسزایی در خوش پوشی افراد خواهد داشت و موجب می شود آندسته از افرادی که سایز آن ها کمی بزرگتر از مدل ها است نیز در استایل خود احساس خوش تیپی و جذابیت را داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *