#


خانه مد راد برندی مدرن در جهان مد

خانه مد راد
3 نوامبر 2017 بدون نظر 1767 بازدید

خانه مد راد برندی مدرن در جهان مد

خانه مد راد برندی مدرن در جهان مد

امروزه داشتن کت و شلواری که از لحاظ دوخت شیک و زیبا باشد چندان راحت نمی باشد؛ گاهی پیش آمده که کت و شلواری که تولیدی برند معروفی بوده تهیه کرده اید اما به هنگام پوشیدن نسبت به خوش دوختی دچار تردید شده اید و با خود گفته اید که این لباس به هیچ عنوان بر روی اندام شما نمی نشیند و از آن دلزده می شوید. در حال حاضر برندهای معتبری در داخل کشور به وجود آمده اند که کت و شلوارهای مناسب و با کیفیتی را ارائه می دهند. این برندها بیش از هر چیزی به خوش دوخت بودن لباس اهمیت می دهند و ازنظر آن ها خوش دوخت بودن کت و شلوار مردانه ضامن خوش تیپی و خوش استایلی شما می باشد.

خانه مد راد یک برند نوپای ایرانی است که توانسته اعتماد هنرمندان و افراد مشهور داخلی را به خود جلب کند و لباس های زیبایی را طراحی و تولید کرده است. موسس این برند جوان فردی به نام امیر راد است که برای افراد مشهور بسیاری لباس هایی را طراحی کرده است که جذابیت استایل آن ها را افزایش داده است.

خانه مد راد

خانه مد راد

لباسی هنرمندانه به سبک طراحی خانه مد راد

مهم ترین چیزی که در مورد یک فرد مشهور جلب توجه می کند ظاهر او می باشد. همیشه ظاهر افراد در نگاه اول باعث جلب توجه شده و قضاوت هایی را برای او در پی خواهد داشت. امیر راد در کار طراحی خود به جزئیات ریزی که در خوش دوختی لباس موثر است بسیار توجه می کند. این طراح برای داشتن لباسی با کیفیت به سراغ پارچه هایی که جنس خوب و با کیفیتی دارند می رود. یکی از دلایل موفقیت این برند جدید شخصی دوزی لباس ها می باشد. شما می توانید طرح مورد نظر خود را به طراحان این برند سپرده و لباسی خوش دوخت و شیک را دریافت کنید.

کت و شلوار های خانه مد راد

برند معتبر خانه مد راد توانسته از آغاز کار خود تا کنون کت و شلوارهای خوبی را که مدرن بوده و بسیار شیک و زیبا هستند را ارائه دهد که در ادامه به چند مورد از آن ها به همراه ست مناسب شان اشاره خواهیم کرد. این برند در کارهای خود به رنگ بندی لباس ها توجه بسیاری داشته و سعی کرده تناسب رنگ را رعایت کند.

خانه مد راد

خانه مد راد

کت تک مردانه

یکی از لباس هایی که الزامی است تا هر مردی آن را در بین لباس های خود داشته باشد کت تک می باشد. افرادی که علاقه دارند استایلی اسپرت برای خود داشته باشند می توانند از یک کت تک که دارای طرح اسپرت است به همراه شلوارهای پارچهای که رنگ روشنی نیز دارد استفاده کند و جذابیت استایل خود را ارتقا دهد.

استفاده از کت و شلوار سه تکه

مردانی که برای روزهای آفتابی در فصل های پائیز و تابستان در مورد پوشش خود تردید دارند می توانند از کت و شلوارهایی که به صورت سه تکه هستند استفاده نمایند. پیراهن های مردانه که رنگ سفیدی دارد به عنوان بهترین گزینه برای ست کردن با این کت و شلوارها به شمار می روند. اگر شما هم تردید دارید که در این روزها چه لباسی باید بپوشید می توانید این مدل را انتخاب کرده و اطمینان داشته باشید که بهترین انتخاب را داشته اید و استایل فوق العاده ای برای خود درست کرده اید.

مردانی که علاقه دارند تیپ به روزی داشته باشند می توانند از کت و جلیقه ای که رنگ آن آبی نفتی است به همراه دستمال جیبی و کراوات باریک استفاده کنند و به تیپ مورد علاقه خود به راحتی دسترسی داشته باشند.

خانه مد راد

خانه مد راد

استفاده از کت های تاکسیدو

یکی دیگر از کت هایی که برای هر مردی داشتن آن ضروری است کت های تاکسیدو می باشد. شما می توانید این کت را به همراه پاپیون در مراسم ها و میهمانی هایی که حالت رسمی دارند از این سبک در استایل خود استفاده کنید. در بین تمام رنگ هایی که برای این کت ها وجود دارد شما می توانید از رنگ های سرمه ای و مشکی در دوخت کت و شلوار خود استفاده کرده و ظاهر خود را شیک تر نشان دهید.

پوشیدن کت و شلوارهایی به رنگ سبز

افرادی که اهل ریسک کردن هستند و تمایل دارند رنگ های مختلف را برای خود انتخاب کنند می توانند از کت و شلوارهایی که به رنگ سبز است نیز استفاده نمایند. البته این رنگ کت و شلوار بیشتر برای مردانی که میانسال هستند توصیه می شود. مردان جوان تر بهتر است به دنبال گزینه های رنگی دیگر باشند تا بتوانند تیپ خود را خارق العاده نشان دهند.

خوش پوشی با کت و شلوار سماقی رنگ

مردان جوانی که دوست دارند تحت هر شرایطی شیک پوشی خود را به رخ دیگران بکشند می توانند از کت و شلوارهای سه تکه ای که به رنگ سماقی هستند استفاده نمایند. این رنگ از کت و شلوارهای مردانه می تواند موجب درخشش بسیار شما در میهمانی ها باشد پس کمی خلاقیت به خرج داده و از تکرار رنگ ها خارج شوید.

خانه مد راد

خانه مد راد

پوشیدن کت زرشکی به عنوان یک لباس رسمی

آن دسته از مردانی که تمایل دارند در عین جذابیت به صورت رسمی نیز لباس پوشیده باشند می توانند از کت های تک مخملی که به رنگ زرشکی است استفاده نمایند. این کت ها علاوه بر ایجاد یک استایل رسمی انتخابی کاملا هوشمندانه به نظر می رسد و می تواند در جذاب تر دیده شدن شما نقش موثری داشته باشد.

استفاده از ترکیب رنگ خاکستری و سبز

مردان شیک پوش برای داشتن ستی جذاب و مردانه می توانند بر روی گزینه های دیگری همچون کت و شلوار خاکستری نیز فکر کنند. این کت شلوار زمانی شیک تر دیده می شوند که آن را با رنگ سبز ادغام کنید. می توانید رنگ سبز را در جزئیاتی همچون کراوات و یا پوشت به کار ببرید و استایلی زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.

ست مناسب کت های پشمی

اگر کت پشمی ای دارید که به رنگ کرمی است می توانید از جلیقه های آبی برای ست کردن با آن استفاده کنید و برای زیباتر دیده شدن آن از کراوات و پوشت نیز کمک بگیرید. استفاده از اکسسوری هایی همچون کراوات و پوشت در بیشتر استایل ها به عنوان لوازمی بسیار کاربردی به نظر می رسد و می تواند به ارتقای جذابیت فرد استفاده کننده کمک بسیاری نماید.

خانه مد راد

خانه مد راد

پوشیدن کت های شش دکمه

مردانی که دارای قد بلندی هستند و اندام متناسبی دارند می توانند از کت های شش دکمه استفاده نموده و در این زمینه رنگ سورمه ای را انتخاب نمایند. در مورد شلواری که بتوانید با کت سورمه ای خود ست کنید توصیه می کنیم به سراغ شلوارهای پارچه ای که به رنگ طوسی است بروید. این ترکیب بسیار زیبا و خارق العاده خواهد بود و به شما کم می کند تا استایلی خاص و بینظیر را برای خود درست کنید.

خانه مد راد با طراحی های شیک و جالب خود به ارتقای جذابیت افراد بسیاری کمک کرده است و شما نیز می توانید با استفاده از محصولات سفارشی این برند ظاهری جذاب و خوش پوش را به نمایش بگذارید و همچون هنرمندان بدرخشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *