#


اولیویا پالرمو و رازهای جذابیت استایل او

اولیویا پالرمو
26 اکتبر 2017 بدون نظر 1473 بازدید

اولیویا پالرمو و رازهای جذابیت استایل او

اولیویا پالرمو و رازهای جذابیت استایل او

یکی از چهره های مطرحی که در عرصه مد و فشن فعالیت دارد اولیویا پالرمو می باشد که برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی توانست خود را به جهان معرفی کند. این برنامه تلویزیونی نقطه آغازی برای شروع کا راولیویا پالرمو به شمار می رود. اولیویا علاوه بر اینکه در حرفه خود موفق بوده و نام و آوازه ای داشته در خصوصو استایل جذاب و زیبای خود نیز معروف می باشد.اولیویا پالرمو در شهر نیویورک آمریکا به دنیا آمده ولی اصالت او به کشور ایتالیا باز می گردد.

اولیویا پالرمو در مورد لباس پوشیدن دارای سلیقه خوب و استثنایی دارد. بیشترین افرادی که کارهای او را نقد کرده اند در خصوص لباس پوشیدن او عقیده دارند او یک فراشیک است. نقدی که از او می شود باعث شد در چند سال گذشته پالرمو وارد دنیای طراحی نیز بشود. اولیویا پالرمو در لباس پوشیدن خود رازهایی را دارد که امروز قصد داریم آن ها  را با شما در میان بگذاریم.

اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو

استفاده از کمربند در استایل خود

اولیویا پالرمو جزو آن دسته از افرادی است که در لباس های خود از کمربند استفاده می کند و این اکسسوری جایگاه ویژه ای در لباس های او دارد. استفاده از کمر بند باعث می شود قسمت های مختلف اندام به خوبی دیده شده و تیپی ساده و در عین حال شیک را دارا باشید. در مورد لباس های مختلف خود سعی کیند از کمربند نیز استفاده کرده و جذابیت استایل خود را بالا ببرید.

استفاده از ترکیب رنگ روشن و خنثی در کنار یکدیگر

اولیویا پالرمو از جمله افراد خوش سلیقه ای است که هیچ وقت یک لباس سرتا پا یکرنگ را در پوشش خود استفاده نمی کند. او همیشه سعی کرده از لباس های که رنگ روشنی دارند در کنار رنگ های خنثی استفاده کند. پوشیدن دو رنگ لباس در کنار هم باعث می شود استایل او بسیار خاطره انگیز و زیبا به نظر برسد.

اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو

استایل ساده به وسیله لباس های ساده

اولیویا پالرمو به عنوان یک فرد مشهور که در زمینه طراحی لباس نیز فعالیت دارد گاهی در استایل خود از لباس هایی که دارای رنگ تک و ساده هستند استفاده می کند و با پویدن این سبک از لباس هایی که سادگی خاصی دارند نشان داده استایل تک رنگ هم می تواند جذابیت خود را داشته باشد.

استفاده از مانتوهای طرح دار

زمانی که از یک مانتوی طرح دار در استایل خود استفاده می کنید طرح های به کار رفته در آن باعثمی شود تیپ شما کاملا در چشم باشد. در خصوص مانتوهایی اینچنین باید از لوازم جانبی و اکسسوری هایی کمک بگیرید که بتواند تیپ و ظاهر شما را تکمیل کند و باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شود. سعس کنید هرگز به سمت اکسسوری هایی که نقطه عکس و مخالف مانتوی شما هستند نروید چرا که باعث خواهند شد استایل شما زننده به نظر برسد.

استفاده از ترکیب مختلف پارچه در کنار هم

پالرمو از جمله طراحان لباسی است که سعی کرده در طراحی های خود مدل های مختلف پارچه را با یکدیگر ادغام کند و مطابق با آن طرح جدیدی را خلق کند. به عنوان مثال این طراح مشهور در مورد پارچههایی که طرح آن ها راه راه است سعی می کند آن هایی را که راه راه نزدیک به هم دارند را با پارچه هایی که راه راه به کار رفته در آن دور از هم می باشد با یکدیگر ادغام کرده و طرح جالبی را به وجود می آورد. این کار باعث می شود بیننده دچار خطای دید شده و همین امر در زیبا تر نشان دادن اندام تاثیر فوق العاده ای دارد.

اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو

پوشیدن لباس هایی که موجب جلب توجه می باشد

اولیویا پالرمو عقیده دارد که گاهی می توان از لباس هایی که موجب جلب توجه زیادی است نیز در استایل خود استفاده کرد اما باید در مورد اکسسوری های هماهنگ با آن دقت داشته باشید به سراغ مواردی بروید که در کنار لباس جالب شما سادگی آن ها خود را بیشتر نشان دهد ، پس از اکسسوری های پر زرق و برق دوری کنید.

سفر زمانی برای ایده گرفتن از فرهنگ های مختلف

اولیویا پالرمو جزو طراحانی است که بسیار به سفر می رود. او عقیده دارد عمده ایده هایی که در زمینه طراحی دارد از سفرهای مختلفی که دارد نشات می گیرد. به عقیده او با سفر کردن می توان از استایل های مختلفی که در خیابان های شهرهای مختلف دیده می شوند ایده گرفت و در استایل خود استفاده کرد.

اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو

تاثیر لباس پوشیدن مناسب در قد

از آنجایی که اولیویا پالرمو دارای قد متوسطی می باشد ولی با این حال سعی کرده در مورد لباس پوشیدن خود به سراغ مدل هایی برود که باعث می شوند قد او بلندتر از معمول دیده شود. اندازه ای که برای لباس هایش انتخاب می کند کاملا مناسب بوده و به این وسیله می تواند در مورد قدش یک خطای دید جالب را به وجود بیاورد.

استفاده از اکسسوری های مناسب

اولیویا پالرمودر مورد استایل خود قوانین خاصی را دنبال می کند که اولین قانون او سرمایه گذاری در مورد اکسسوری های مختلف است. این مورد بیش از هر چیز دیگری در استایل او اهمیت دارد و دیگر لباس ها را در درجه دوم قرار داده و استفاده می کند. از آنجایی که همسر اولیویا پالرمو هم مانند او مدل می باشد او سعی کرده همواره خوش تیپی و خو استایلی را در مورد خود و همسرش رعایت کند و همین امر باعث شده موفقیت روزافزون نصیب او گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *