#


مناسب ترین ست مردانه برای هوای سرد کدام است؟

ست مردانه
23 اکتبر 2017 بدون نظر 1347 بازدید

مناسب ترین ست مردانه برای هوای سرد کدام است؟

مناسب ترین ست مردانه برای هوای سرد کدام است؟

بسیاری از مردان هستند که نمی دانند در هوای سرد چه لباس هایی را باید بپوشند تاهم گرم بمانند و هم خوشتیپی خود را حفظ کنند. امروز تصمیم گرفته ایم چند نکته را برای لباس پوشیدن اصولی در هوای سرد عنوان کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.
با توجه به موقعیت شغلی خود لباس بپوشید

ـ لباسی که مناسب مدیریت است

مردانی که در حرفه خود به عنوان یک مدیر هستند باید در لباس پوشیدن هم دقت کافی داشته باشند چرا که هر لباسی مناسب این مقام نیست و نمی تواند موقعیت شغلی شما را نشان دهد.یک مدیر بهتر است به جای پوشیدن لباس های مختلف در محل کار از کت و شلوارهای مناسب استفاده کنید. می توانید از یک کت و شلوار به رنگ سرمه ای استفاده کرده و آن را با یک جفت کفش بروژ قهوه ای ست کنید. بههمراه داشتن یک کیف دستی مردانه می تواند استایل شما را کامل کرده و به آن جذابیت نیز ببخشد.

ست مردانه

ست مردانه

ـ ست مناسب کارمندی

کارمندان برای لباس پوشیدن در محل کار خود راحت تر هستند و می توانند لباس هایی را بپوشند که در عین رسمی بودن احساس راحتی را نیز به همراه دارد. اگر کارمند هستید این امکان را دارید که از پیراهن های آکسفورد برای پوشیدن در زیر لباس بافتنی خود که رنگی خنثی دارد استفاده کنید. در خصوص لباس های بافت می توانید به سراغ رنگ های مشکی و خاکستری و قهوه ای بروید و آن را با یک شلوار تیره و یا شلواری به رنگ خاکستری هماهنگ کرده و یک جفت کفش لوفر را نیز انتخاب کنید. استفاده از این ترکیب می تواند استایل شما را بسیار حرفه ای و راحت نشان دهد. پس در انتخاب خود دقت لازمه را داشته باشید.

ست مردانه

ست مردانه

ست مناسب مردانه برای تعطیلات آخر هفته

مردان برای روزهای تعطیل و آخر هفته ها انتخاب های زیادی را دارند و می توانند از بین آن ها ست مناسبی را انتخاب کنند. می توانید از یک تیشرت که آستین های بلندی دارد به همراه یک کاپشن خلبانی استفاده کرده و آن را با شلوار کتان بپوشید. پوشیدن این لباس ها می تواند یک سبک کژوال و بسیار راحت را برای شما به همراه داشته باشد.

ست مردانه

ست مردانه

ست مناسب مردانه برای رفتن به خرید

هنگامی که قصد رفتن به خرید را دارید می توانید از یک لباس سرتا پا یکرنگ استفاده کنید. می توانید از یک تیشرت که به رنگ خاکستری و یا مشکی است کمک گرفته و آن را با یک شلوار جین که جذب و اندامی است بپوشید و در هر مکانی که تمایل دارید حضور یابید.

ست مردانه

ست مردانه

برای اینکه بتوانید استایل خوب خود را کامل کنید کافی است به سراغ یک بوت مشکی چلسی رفته و در نهایت از یک ژاکت خلبانی و یا ژاکتی معمولی که به رنگ مشکی است استفاده کرده و تیپ خود را شیک و جذاب نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *