#


رازهای خوشتیپی مردان از دیدگاه طراحان مد

خوشتیپی
21 اکتبر 2017 بدون نظر 1267 بازدید

رازهای خوشتیپی مردان از دیدگاه طراحان مد

رازهای خوشتیپی مردان از دیدگاه طراحان مد

گاهی پیش خود می اندیشید چرا برخی از مردان به پوشیدن هر لباسی شیک و جذاب دیده می شوند و نوع و قیمت لباسی که می پوشند هیچ تاثیری در خوش تیپی استایل و ظاهر آنها ندارد. در این مطلب می خوهیم در مورد رازهایی که باعث می شود یک مرد خوش تیپ به نظر برسد با شما صحبت کنیم.

خوشتیپی

خوشتیپی

اولین نکته ای که در مورد خوشتیپی و جذابیت مردان وجود دارد این است که باید به کوچک ترین و ریز ترین موارد دقت داشت و در استایل خود آنها را درست رعایت کرد. به این ترتیب می توان با پوشیدن هر سبک لباسی خوش تیپ و خوش استایل به نظر رسید.

خوشتیپی

خوشتیپی

رازهای خوش تیپی مردان

۱ـ ایجاد هماهنگی یقه با صورت

برای اینکه بتوانید خوش تیپ تر دیده شوید باید به یقه لباسی که انتخاب می کنید دقت کافی داشته باشید چرا که برای هر صورتی باید فرم خاصی از یقه را مورد استفاده قرار دهید تنا جذاب تر دیده شوید. در مورد صورت های باز باید لباس هایی با یقه باریک استفاد شود اما در مورد صورت هایی که حالت متوسط دارند لباس هایی که یقه آنها نیمه باز است مناسب ترین گزینه می باشد. این مدل از یقه ها حالت کلاسیک داشته و بهترین انتخاب برای بستن کراوات به نظر می رسند.
در مورد صورت هایی که کمی لاغر و کشیده هستند بهتر است از لباس هایی که دارای یقه های پهن هستند استفاده کنید. این مدل ازیقه ها باعث می شود صورت شما پر و چاق تر دیده شود .

خوشتیپی

خوشتیپی

۲ـ مشورت با خیاطی که لباس را می دوزد

اگر لباس خود را سفارشی تهیه می کنید بهتر است با خیاط خود مشورت نیز داشته باشید. مردانی که دارای سرشانه های قوی هستند می توانندبا پوشیدن لباس خوشتیپ باشند چرا که این مدل از سرشانه ها باعث می شود خط شانه های شما به سمت بالا کشیده شده و باعث می شود لباس در بدن شما خوش فرم تر بایستد.
برای داشتن آستینی مناسب از یک دستکش استفاده کنید. جایی که دستکش تمام می شود می تواند بهترین محل برای قرار گرفتن آستین باشد. از خیاطی که لباس را برای شما اندازه گرفته بخواهید به هنگام دوخت پائین لباس و یا کت شما را کمی بلندتر بدوزد تا با این کار بتوانید روی باسن خود را پوشش دهید.

خوشتیپی

خوشتیپی

۳ـ قد خود را در انتخاب لباس فراموش نکنید

به هنگام انتخاب لباس به بلندی و کوتاهی قد خودتوجه داشته باشیدو اگر قد کوتاهی دارید از کت های تک دکمه استفاده کنید اما افرادی که دارای قد متوسطی هستند می توانند به سراغ کت های دو دکمه رفته و از آن برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.
مردانی که داری قد بلندی هستند می توانند از کت هایی که با نام سه دکمه هستند انتخاب کرده و با یک خط عمودی ای که از یقه کشیده می شود باعث می شود شما به اندازه دیده شوید و کمی از بلندی قد شما کاسته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *